Noin, en löytäny vastaavaa ketjua niin arvelin perustaa sellaisen. Mimmosia perhekokonaisuuksia porukalta löytyy, ja miten suhtautuvat höyryttelyyn?
Täällä olis reilu 1v poikalapsi, morsian ja sitten vielä 8-vuotias saksanpaimenkoiravanhus. Morsian tuossa ite ajoi mut höyryttelemään, kun tarpeeksi pitkään kirosin miten haluan lopettaa tupakanpolton. Ensin ajoi parvekkeelle, kun haju oli kuulemma niin kammottava (paraskin puhumaan, tupakkia polttaa..) mutta sittemmin oon soluttautunu takaisin sisätiloihin, lähinnä toimistoon joka on toistaiseksi meikäläisen valtakuntaa.
Silloin tällöin tulee höyryttyä muuallakin, mutta harvemmin, kun en kaikesta huolimatta halua altistaa poikaa edes höyrylle, vaikkei mokoman pitäisi niin vaarallista olla. Ja pitäähän se ottaa huomioon vahvemman tuoksuisten nesteiden hajuhaitatkin, eivät ne kaikki miellyttävälle tuoksu kaikkien mielestä.
Emännän asenne höyryttelyyn on muuttunut, niinkuin naisten (sori!) mielipide usein muutenkin ajan kanssa, ja on kovasti tullut moitetta rahanmenosta, ja naputusta siitä että mitä sitä nyt taas piti tilata. Yleensä saan "keskustelun" päättymään toteamalla ettei terveydelle voi laittaa hintaa, ja jos tämä pitää mut poissa analoogisten parista, niin saa luvan kelvata. Ja siihen on aina hyvä vedota, että emännälle oon hankkinu aikojen saatossa useamman sadan euron edestä kuntoiluun liittyviä vermeitä, jotka on sittemmin jääny lojumaan käyttämättöminä. Höyryttelyyn mennyt raha ei ole vielä kutitellut noiden laitteiden ja vermeiden hintoja, ihan, ja sen lisäksi kaikki on käytössä ihan Egosta ja bogesta EA Modiin ja Severukseen. Lamboa ja Somniumia unohtamatta.
Nyt kun EU taas puuhaa selkämme takana erinäisiä turhanaikaisia paskasäädöksiä, alkoi emäntä taas puhelemaan miten voisin lopettaa höyryttelynkin kokonaan. Siihen on vastaus ollut toistaiseksi tiukka EI. Katotaan sitten, kun saa niksat tiputettua alle 12mg:n, tai vaikka pois kokonaan.. Näin lähintä perhettä (=morsian) lukuunottamatta lähipiiri on ollut todella kannustavaa, ja kyselyäkin on tullut että mistä ja mitä. Ja muutamat tuumanneet että "kyllä mä vielä joskus sen sähkötupakin ostan." Kun näkis..
Näin meillä. Nyt jouluksi meikäläisen vanhemmille valmiiseen pöytään, vähän hermolepoa kun on pojalle useampikin halukas hoitaja. Mites teillä?
Ja jos en vaan löytänyt vastaavaa ketjua, mutta sellainen on, niin tuomitkaa kovimman mukaan.