Asiaa ! Kiilootettu tankki näyttäis päheeltä satiinin kanssa ! Tuleeko näihin se nestetilan tarkistus systeemi? Sun varmaan kannattaa sit nimetä modi tyyliin diablo 2 tai 1.5 jos oot atoa myöhemmin muuttamassa.
Asiaa ! Kiilootettu tankki näyttäis päheeltä satiinin kanssa ! Tuleeko näihin se nestetilan tarkistus systeemi? Sun varmaan kannattaa sit nimetä modi tyyliin diablo 2 tai 1.5 jos oot atoa myöhemmin muuttamassa.
Tulipa väännettyä uusi setuppi ja pienellä langan siirtelyllä sai hienosti rokkaamaan.
Menee hienosti paksumpikin meshrulla reikään vrt. Somnium.
Me like!![]()
Eij jaksa aina päivitellä...
Sori, jos kysyn tymiä, mutta mites näiden saatavuus ja tarviiko nykyinen tuunauksia?
KGO & Twist
Seuraava satsi on valmiina tammikuun loppupuolella ja ne tulevat metallitankeilla ja sen johdosta pituus vähän lyhenee kun ei tarvitse niin suurta seinämävahvuutta. Samoin tammikuun lopussa tulee saataville pelkkä ato jos haluaa sen istuttaa GGTS:n kaveriksi.
Mahdollisesti seuraavaan satsiin teen muutoksia kytkimeen mutta sitä tulee mietittyä enemmän ensi viikolla.
Ai perhana, tulee koko Suomitrio samalla kertaa tyrkylle, ah ja voi.
KGO & Twist
Nyt on sitten tarjolla kaikille GGTS miehille ja naisille vaihtoehto Z-Atty-G:lle eli 316L:stä tehty ato joka istuu GGTS:n kaveriksi kuin nyrkki silmään. Kaikki atot tulee kiillotettuna.
Tässä linkki vielä ukvapersin puolelle ja sieltä löytyy myös linkki missä voi lisätä itsensä listalle. Eka satsi on valmiina tammikuun lopussa ja hinta on 110e sisältäen postikulut.
http://ukvapers.org/Thread-Diablo-Va...r-for-GGTS-DVG
Ei sulta 510 päällä ole atoa tulossa?
Ööööö missä mä oon...
Eikös toi Ithakan mukana tuleva 510-base aja saman asian, koska se menee natiivisti GGTSään?
KGO & Twist
Pakkohan se tuollainen ato oli ottaa. Vielä jos siihen tosiaan sais 510 adapterin niin ois aika hieno homma.![]()
Ööööö missä mä oon...
Jos täältä löytyy osaavia nettisivujen vääntäjiä jotka haluaisivat auttaa minua luomaan diablomods verkkosivut niin voisi heittää minulle privaa/sähköpostia.
Itsellä ei mielikuvitus riitä tekemään mitään niin hienoa jälkeä että sen viitsisi julkaista.
Jos sinulla on tietotaitoa ja halua toteuttaa tämän niin olen enemmän kuin kiinnostunut ja jos työn jälki miellyttää niin vaivanpalkaksi annan tekijälle Diablo Hybridin sekä DVG:n ja kaikista tulevaisuudessa tulevista tuotteista reilun alennuksen.
Voin suunnitella leiskan ja paloitella sen osaavalle koodarille tai tutkailla esim. wordpress julkaisualustaa.
-Spellgoth
Harmi kun lopetin dreamweaveröinnin ja photoshoppailun ja fläshäilyn ynnä muun jo yli vuosi sitten kun kypsähdin sivujen pykäilemisiin.