Hanus; GGTB;tä en myy ikuna, ja MPKO en ikuna noilta germaaneilta osta muuta kuin niiden vittu polvihousut, ja nekin irvikuvaksi. Jos nyt jotain saisin sanoa ennenkuin tämäkin skipataan niin vetäköön germaanit ihan ite hapankaalit naamariin.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hanus; GGTB;tä en myy ikuna, ja MPKO en ikuna noilta germaaneilta osta muuta kuin niiden vittu polvihousut, ja nekin irvikuvaksi. Jos nyt jotain saisin sanoa ennenkuin tämäkin skipataan niin vetäköön germaanit ihan ite hapankaalit naamariin.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lämpimälle höyrylle korjattavat drippiatot on poikaa, esim just era, infinity ja chalice. Silicatankit on aika viiminen jos lämmintä hakee, koska suun etäisyys vastuksesta on jopa 10cm. Pienikammioiset -ja reikäiset genesis-atot sopivalla setupilla tarjoo myös oikeen mukavat ja lämpösät höyryt. Esimerkkinä vaikka hellfiret, silverdog, aviss, mini did yms.
Ei tarvi mitään bottomfeedereita, drippailu on vapottelun kerma. Aina ollut ja aina tulee olemaanki![]()
No mut mistä tämmöinen tuska saksalaisia kohtaan nykypäivänä kumpuaa jos euroa ei liitetä mukaan keskusteluunAlkuperäinen postaaja jasseri
Suunnittelee ne vielä ainakin parhaimmat autot jos ei muuta
![]()
[url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url
Ei minusta. sillä se paksu kanthal kestää todella kauan lämmitä. .16 nichrome hehkuu samantien, kun .30 kanthalia joutuu monta sekunttia hehkuttamaan, ennenkuin siitä saa edes säädylliset höyryt.
Mulla on ohut kanthal vielä testaamatta, ehkä se olisi vielä parempaa....en tiedä.
REO + ERA kombo ei vielä miellyttänyt tarpeeksi että ois modihyllyyn jäänyt, mutta REO + Chalice kombon olen valmis ostamaan, jos vaan jostain sais...Alkuperäinen postaaja Lonelyrider
Ööööö missä mä oon...
Vanttila gustard
Jalippo bears
Esa's bounty
![]()
Se on hyvä, että suakin joku vahtii!![]()
Ööööö missä mä oon...
Laitoin jo tuonne sjk miittiketjuun idean Pariisi miitistä, perheet mukaan! Pakolliset (Disneyland etc) poislukien, sanoisin ettei mikään peittoa sitä fiilistä, kun istuttais hienoilla mestoilla höyryttelemässäja ihan varmasti meidän Pariisilaiset kanssa höyryttelijät olis mukana! Viikko utopiaa saa ihmisen pystymään ihmeisiin
Finnish vapefest Paris 2013?
Aika kaunis ajatus.. :
Tosin vaan pahaa pelkään, että osallistujamäärä ei päätä huimaisi. O0
Miettikää miten romanttista kun olettekin kahdestaan siellä pariisissa. "Miitti" muuttuu "lemmenlomaksi".
Onkos siellä UK:n puolella festiä tänä vuonna? Sinne vois yrittää jos työt ei taas kerran pilaa suunnitelmia.
Ööööö missä mä oon...