Sivu 29 / 52 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1925262728293031323339 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 561 - 580 / 1027

Aihe: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

Höyrykone

Sijainti
    Launonen

Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

No nyt se venyttelee periaatteitakin! Mihis se 7 modin raja katos?
    On oikeesti tainnut nyt lääkitys vaihtua sulla.
    Ööööö missä mä oon...

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki

Kaikki muuttu kun näin sut...
    Mä myyn noita sitten pois kun uusia kotiutuu, nyt ei oo kotona kun 4 modia! :'(

Höyrykone hesekiel's Avatar

Sijainti
    Tamperehan se

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    nyt ei oo kotona kun 4 modia! :'(
    Voi sua miten pärjäät Mulla on hemmetti vaan yks! Toivelistalla siirty kärkeen Precise ELA

Höyrykone

Sijainti
    Launonen

Kaikki muuttu kun näin sut...
    Mä myyn noita sitten pois kun uusia kotiutuu, nyt ei oo kotona kun 4 modia! :'(
    Niin välillä se on pienestä kiinni.

Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Voi sua miten pärjäät Mulla on hemmetti vaan yks! Toivelistalla siirty kärkeen Precise ELA
    Siis miten te pärjäätte! Aivan kamalaa!
    Ööööö missä mä oon...

Höyrykone popilo's Avatar

Sijainti
    Tampere

Kerro vähän jotakin R-tankista! Onko siitä bullyn seuraajaksi noin niikun budjettiluokan vermeenä?

Sijainti
    Seinäjoki

Re: Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo
    Kerro vähän jotakin R-tankista! Onko siitä bullyn seuraajaksi noin niikun budjettiluokan vermeenä?
    En oo omistanu bullyä, käpälöiny kylläkin.

Tykkäsin R-tankin avarasta imusta ja hyvästä höyryntuotosta. Olin yllättynyt että valmissetupit toimi oikeesti hyvin ja wickkaskin riittävästi, kun välillä pyöritteli/kallisteli. Työkaluja ei tarvita setupin tekoon, koska postit jousitetut. Suurin näpräys ehkä saada silican päät rei'istä sisään.

Edulliseksi RTA silicaksi kyllä, annan ääneni. Heavy user voi porata silican läpivientejä suuremmaksi, jos haluaa käyttää vielä paksumpaa lankaa. Alle 10 watin tehoilla silti mielestäni tarpeetonta.

Höyrykone jasseri's Avatar

Sijainti
    Hollola

Jalippo sinä meidän patteriin kahlittu pukki (siis Joulu) kun toi sun arsenaali(ei anaali) alkaa olla jo sitä luokkaa että kohta taas jotain kivaa varmaankin myyt, niin vinkkaa vaikka yv:llä

-mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

Sijainti
    Seinäjoki

Re: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

Pidetään mielessä.. :
    Onko hakusessa putki, ato vai molemmat?

Sijainti
    Hollola

Vs: Re: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

Pidetään mielessä.. :
    Onko hakusessa putki, ato vai molemmat?
    No ato lähinnä, minähän olen vannoutunut ProVari mies ja Hanuksen ggtb on kakkosmodina, ja silica ato ehdottomasti, ja ne kaikkihan olen tainnut jo kokeilla paitsi mini kaifyn, ja penelopen kanssa ollaan jo niin syvässä symbioosissa että en osaa sanoin kuvata tätä rakkaussuhdetta. ^-^

Sijainti
    Tampere

Vs: Re: Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

En oo omistanu bullyä, käpälöiny kylläkin.

Tykkäsin R-tankin avarasta imusta ja hyvästä höyryntuotosta. Olin yllättynyt että valmissetupit toimi oikeesti hyvin ja wickkaskin riittävästi, kun välillä pyöritteli/kallisteli. Työkaluja ei tarvita setupin tekoon, koska postit jousitetut. Suurin näpräys ehkä saada silican päät rei'istä sisään.

Edulliseksi RTA silicaksi kyllä, annan ääneni. Heavy user voi porata silican läpivientejä suuremmaksi, jos haluaa käyttää vielä paksumpaa lankaa. Alle 10 watin tehoilla silti mielestäni tarpeetonta.
    Tämän perusteella taitaa läpiviennit suurentua, koska 12-14W ainakin bullylla ja bogeilla on meikäläisen mieleen. Kokemus RBA:sta tietty rajoittuu tuohon bullyyn ja vivi novaan (kai sitä jonkinlaiseksi RBA:ksi voi sanoa kun siihen itse setuppia väännetään), mutta kovastihan tässä taas opitaan ja selvitellään Helvetin veronpalautukset kun taas tulee tilattua kaikkie tosi "tarpeellista"...

Sijainti
    Seinäjoki

Jos noin korkeita watteja halajat, niin taitaa tulla fysiikan lait vastaan. Pelkään ettei neste jaksa nousta ylämäkeen tarpeeksi vikkelään, vaikka olis minkälainen peruukki tungettu tonne.

Neljällä R-tankin hinnalla saat Kayfun minin, Odysseuksen tai penelopen ja kaikki pieksee ton 8 - 0. Tosin Kayfun on ainoa jota saa hyllystä OVH hinnalla. :/

Tehonnälkäisille (+ 15 wattia) pitää mielestäni olla toi säädettävä nestesyöttö ja silloin vaihtoehdoiksi jää vain Odysseus ja penelope. Vuodenvaihteen jälkeen tosin veikkaan että pankki räjähtää, kun saadaan Veljon11 silicahybridi markkinoille.

Sijainti
    Hollola

Jos noin korkeita watteja halajat, niin taitaa tulla fysiikan lait vastaan. Pelkään ettei neste jaksa nousta ylämäkeen tarpeeksi vikkelään, vaikka olis minkälainen peruukki tungettu tonne.

Neljällä R-tankin hinnalla saat Kayfun minin, Odysseuksen tai penelopen ja kaikki pieksee ton 8 - 0. Tosin Kayfun on ainoa jota saa hyllystä OVH hinnalla. :/

Tehonnälkäisille (+ 15 wattia) pitää mielestäni olla toi säädettävä nestesyöttö ja silloin vaihtoehdoiksi jää vain Odysseus ja penelope. Vuodenvaihteen jälkeen tosin veikkaan että pankki räjähtää, kun saadaan Veljon11 silicahybridi markkinoille.
    Niin, itse tossa just laskin millä wateillla itse vetelen ja höyry, kurkkutuntuma on enemmmän kui kohdillaan ja nesteenä 18mg Toto:naturelles kikarillos, ohmit 1,2 ja vatit provarissa 3.3v=9,075W ja mulle ihan riittävä, ihmettelen muutenki kun noilla wateilla pelataan, itse ainakaan noista wateista saatika volteista välitä paskaakaan välitän oikeesti siitä kurkkutuntumasta eli potkusta, thats it ja bussilla hollolaan.

Sijainti
    Tampere

Tykkään, noh tietysti kovasta kurkkutuntumasta, mutta tykkään myös kohtalaisen lämpimästä höyrystä. Tätä jään kaipaamaan vaikka löisin täyden 15W vamosta bullyyn. Dual coil -cartolla saan sen lämmön mistä tykkään, mutta sitten taas bullysta saan sen maun mitä tahdon. Hmm, en tiedä mikä tässä sitten olisi se oikea. Boge on kai jotain tosta välistä, mutta oon vaan niin kovin ihastun koko korjattavaan skeneen.

Sijainti
    Seinäjoki

Jaa sä haet kuumia höyryjä, olisit heti sanonu. Sitten R-tank ei välttämättä ole se juttu.

Odysseus, nestesyöttö auki reilusti, putkeen pari akkua ja sellaset 40 wattia ilman palaneen makua. :P

Jasseri, noi watit vaan kertoo enemmän, mutta ei niistä tartte välittää jos höyryt on hyvät.

Sijainti
    Hollola

Jasseri, noi watit vaan kertoo enemmän, mutta ei niistä tartte välittää jos höyryt on hyvät.
    Tiedän,tiedän ja sultahan minä oppini olen saaanut.

Höyrykone

Sijainti
    Launonen

Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    No ato lähinnä, minähän olen vannoutunut ProVari mies ja Hanuksen ggtb on kakkosmodina, ja silica ato ehdottomasti, ja ne kaikkihan olen tainnut jo kokeilla paitsi mini kaifyn, ja penelopen kanssa ollaan jo niin syvässä symbioosissa että en osaa sanoin kuvata tätä rakkaussuhdetta. ^-^
    Tuollahan on Vanttilalla mini kayfun huutokaupan!
    Vieläkö GGTB iskee, niinkuin pitääkin?
    Ööööö missä mä oon...

Höyrypää MPKO's Avatar

Sijainti
    Etelä-Suomi

Tsi sit ostat jasseri nautiluksen saksassa niitä taas myynnissä 69€ + postit
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

Höyrypää Lonelyrider's Avatar

Sijainti
    Turku

Jos lämpö on se main juttu, niin korjattavat tankkiatot sopii siihen sceneen huonosti. Koska niissä on liikaa massaa joka varastoi lämpöä ja monasti myös liian pitkä matka suuhun, jolloin höyry ehtii viilentyä. Maksimi laite on silloin lyhyt .357 tai muu ato. Ehkä korjattavissa parhaita vaihtoehtoja on korjattava ato, ilman tankkia. esim Chalice, hornet tai era (joka on myös aika nysä), eli höyryn matka suuhun ei ole pitkä. Näissähän sitten nesteensyöttöä voi hoitaa bottomfeedin kanssa, niin ei ihan tankittakaan tarvi olla. noista indonesialaisista ehkä myöhemmin lisää, jaikka saan laitteet testiin.

Sijainti
    Seinäjoki

Hyvä pointti ja olet aivan oikeassa. :
    Itse olen todella tykästynyt korjattaviin tankkeihin, kun toi pumppailu (bottom feed) ei vaan jotenkin itselle iskostu. Kolme kertaa testannu... siis ostan - myyn - ostan - myyn jne.

Sijainti
    Tampere

Kai sitä on hetki laitettavaa rahaa sivuun ja tultava sitten uudestaan kyselemään viisaammilta

Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •