Ole hyvä vain! Olet sen ansainnut ja ajattelin, että osaisit juuri tuollaista Onn1n loistavaa käsityötä arvostaa.
Ja kiitos Onn1lle kun jaksoi nähdä vaivaa tämän eteen!
Ole hyvä vain! Olet sen ansainnut ja ajattelin, että osaisit juuri tuollaista Onn1n loistavaa käsityötä arvostaa.
Ja kiitos Onn1lle kun jaksoi nähdä vaivaa tämän eteen!
Ööööö missä mä oon...
Heh ja nyt niin suuressa kiitollisuudenvelassa, onnenkyynel silmäkulmassa, että jeesaan mielellään taas seuraavat 2002 kertaa! :8)
![]()
Taasko? Ettekö te pojat nyt Festien ja etkojen läheisyydellä ja hellyydellä pärjänneet edes loppuvuotta?
Hieno ele kyllä Hanukselta ja muutenkin tuntu innostuvan jakamaan tavaraansa (naisille, jotka ei jostain syystä siitä lämmenneet) Festeillä. Hieno mies hänkin siis.
Niin ja hieno on kyllä telinekin! Kaikki on nyt sitten hienoa.![]()
Niin ja Charunin nahkahousut on aina yhtä hienot joka miitissä... :
Seuraavaksi otan kyllä voipaketin mukaan, niin kiillotetaan ne oikein yön ritareiksi! :P
Ööööö missä mä oon...
Kyllä kyllä, pitäähän sitä tavaramerkkipöksyt olla jalassa.Vähän kyllä huolettaa ensi kesän miitit jo valmiiksi, mutta tällein talvella pitää oikein mukavasti viiman ja pakkasen ulkopuolella. :P
On mulla tossa jo jonkin aikaa ollu tarkotus vetästä nahanhoitorasvalla noi taas kiiltäviks ja pehmeiks, mutta kun ei oo kerinny. :![]()
Hommaa hevosmiehiltä vajasrasvaaAlkuperäinen postaaja Charun
Pysyy pöksyt nätteinä ja pehmosina
Eikä tää oo ees vitsi:-
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kelpais Guntterinkin hivellä:-*
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kelpais kyllä!
eVic saapui tänään, mutta se ei paljoa sytytä. Tuli meinaan Caravelan magneetit, joten niiden kimppuun seuraavaks. Lisää tietoa illemmalla.![]()
Aijai, siis kultasuoni! 4 magneettia mahtui Caravelan nappiin ja koko liikerata silti käytössä.
Kaikki neljä magneettia hylkii toisiansa, tuntuma ihana ja äänetön. Tykkään muutenkin magneeteista! Vastus ihan vähän pienempi kuin jousella, eli tosi herkkä.
Pikainen testi ja mittaukset kertoo että jännitehävikkiä magneetit eivät lisänneet, itse asiassa tulos parani 0,04 volttia?! Ei yhtään missfireä, ainakaan toistaiseksi.
Turha varailla täällä tai YV:llä, reilu peli eli lista auki illalla... ilmestyy myyntiosastoon. 16 settiä liikenee myytäväksi (4 kpl per setti) ja max 2 settiä per henkilö. Ne kenelle olen luvannut menee automaattisesti listalle.
Ps. Asennus oli vittumaista ja piti napin rungon keskireiän kautta pitää neulalla magneetteja aisoissa niin kauan että sai paketin läjään.
Yritin lisätä "ennakkovaraajia" listaan, toivottavasti huomioin kaikki.
6 settiä jäljellä, eli ole nopea jos vielä haluat magneetit Caravelaasi: http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=5482.0
Oot Jalippo kuumeessa?
Täällä on Darwini myynnissä ja sä et ole sitä kärkkymässä!![]()
Ööööö missä mä oon...
Kyl mä sen huomasin ja oli vielä sinisellä näytöllä... mut oon jotenkin kai päässy yli tosta Darwin pakkomielteestä.
Aina välillä kun tulee sellanen outo olo että markkinoilla ei oo mitää kivaa, niin sillon ostan aina jostain Darwinin...
No nyt on nopeesti laskettuna ihan riittävästi virtalähteitä, kotona olevat + tulevat = noin 10 kpl.