Hyvä kun selvensit. Mä en oo käyttäny muita kun 3mm ja 3.5mm wickejä.
Hyvä kun selvensit. Mä en oo käyttäny muita kun 3mm ja 3.5mm wickejä.
Juu ja 0.32 kanthali on sen verran jäykkää kamaa, että ainakin itellä on vaikeuksia saada sitä ilman tuota neulakikkaa käärittyä paksummankaan silican ympärille ja sillä on myös hyvin helppo saada silica rispaantumaan. :P
Nyt jätkät saatte luvan myös vastata mun aikaisempaan kysymykseen...tai alan perkele mököttämään![]()
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
ERA?
Tai mites se XL RDA (vissiin myydään monella muullakin nimellä mm. Phoenix XL)?
Säädettävä imuvastus, setupille pitäs olla tilaa enempi, kuppi löytyy ym.![]()
Tämä on ehdottomasti liian vähän huomioitu asia.
Oma hotspot-helvetti rauhoittui, kun tajusin että mesh maadottaa pohjaan, terästankin ulkokehään, sisäpostiin jne. Vastuksen heittely voi tarkoittaa oikosta meshissä.
Langan hehkuminen yläpäästä postin ja meshin välistä johtuu pitkälti näistä ja/tai coilin kireydestä.
Pyöritelkää ja nostelkaa meshiä ensin niin, että hehkuu jostain muualtakin tai ainakin osittain ylimmäisestä kiepistä ja sitten vasta kuivana coilia liikuttelemaan.
Oliko riittävän epäselvästi selvitetty? :P
E: Miten saatte setupin pysymään? Nyt vaatii jatkuvaa näpläystä, jokaisen taskussa käynnin jälkeen...
Onko tämä sitten sen 20€:n ja 100€:n vehkeen ero?
Mulla ainakin Somniumissa pysyy setuppi kohillaan vaikka lattiallekki tippunut muutamaan kertaan. Jos ei se koko tankin läpi kulkeva tanko eli plusposti pääse pyörimään tai liikkumaan ylös/alas niin silloinhan setuppikin pysyy aisoissa.
Tietysti se että miten setuppi on tehty vaikuttaa myös, itse käärin vastuslangan aika kireälle mutta kuitenkin siten ettei hotspotteja ilmaannu. Kun lanka on tukevasti meshissä kiinni niin hieman väljäkään meshwicki ei pääse liikkumaan ylös/alas siinä wickreiässä.
Ja nyt en sohi kepillä ampparipesää mutta on nillä 20 ja 100e laitteilla eroa, ainakin näissä gennyissä.
Ja oli mullakin kymysys, eli oletteko VG nesteitä saaneet wickaamaan 400 meshillä vai onko harvempi reikäluku must? Juuri saapui RY4:sta VG versiona ja laitoin kypsymään, nyt mietin että vaihdanko meshwickin harvempaan vai annanko mennä parin päivän päästä tuolla 400 meshillä?
Onhan niillä 20e ja 100e gennyillä eroa; oma Pico on varmatoimisempi ja helpompi laittaa pelittää, kuin Somnium. Jostain syystä se vaan toimii joka hemmetin kerta. Ei Somniumissakaan vikaa tosin ole, ihan yhtälailla sekin toimii. Tää on näitä juttuja, että kun tekee vaan tarpeeksi tiukan, ajatuksen kanssa, niin setup kyllä on ja pysyy. Itellä oli tuossa synnärillä mukana piippu + Pico, kertaakaa ei tarttenu coileja räplätä vaikka kävi niin taskussa kuin povarissa, vuoti ja heilu.
En malttanu antaa nesteen kypsyä vaan heitin heti tankkiin, ja tosiaan 100% VG kyseessä.
Nyt menikin sitte kaikki olettamukset ihan päin honkia mulla, nimittäin toi 400# mesh imee tota VG:tä sisuksiinsa tuplanopeudella verrattuna 50/50 PG/VG seokseen. Nyt meinaa coili kiehua ihan pystyssäkin, mä olin saanu sen käsityksen että VG toimis parhaiten harvalukuisilla mesheillä
Niin ja OT:na myöhässä Defunctalle onnittelut perheenlisäyksestä! (varmaan pahasti myöhässä :-[ )
Mä olen nyt kyllä ihan ihmeissäni tän uuden Odyni kanssa.
Kyllä mesh-vehje on yksinkertainen tähän verrattuna. Helppo purkaa, helppo täyttää. Helppo oikeastaan tehdä setuppikin, ellei tarvitse taistella hotspottien kanssa (ellei).
Tässä uudessa Odyssani oli nesteet valmiiksi sisässä. Päätin sitten laittaa lisää. Aukes ihan niinkuin pitääkin, ja suljettua sain. Mutta ei tullut enää höyryjä!
Avasin uudestaan, ja tällä kertaa lähtikin kaikki ulos, drip tip ruuvautui irti sisuksista, ja koko ylähöskä kaikkineen kerralla. No ajattelin siitä sittä täyttää nestettä, kun niin hyvin oli hollillaa setuppi vastuksineen
Fail? Taisin uittaa sen setupin nyt niin täyteen että huh huh. Ei tullut yhtään mitään makuja.
Auki uudelleen, neulalla ulos nesteet mitkä sai. Osien kasausta, ja neulalla tällä kertaa nestettä sinne minne sen pitäis kaiketi mennä. Nesteensyöttö oli kiinni tässä vaiheessa.
Ja kasaus.
Mutta ei tästä tule mitään höyryjä enää. Täytyy kai antaa sen nyt häyrytä tossa nappi pohjassa kunnes "kuivuu" se setuppi.
Voi prkl. että on monimutkainen laite!
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Ei oo totta! Mikset ruuvannu nesteensyöttöö kiinni vai veditkö liian tiukalle et lähti se kuppi pyörimään mukana kun avasit?
Pura koko systeemi ja kasaa uudelleenjos minäkin onnistun joka kerta eka yrittämisestä lähtien
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kaippa se täytyy purkaa. Ei tosta muuten mitään tule. Voihan nenä.
Liian monta liikkuvaa osaa
Eka kerran saat sen kasaan niin se on lasten leikkiä sen jälkeen. Muistat et ruuvaat sen murikan missä on keramiikkakuppi kunnolla kiinni siihen baseen![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
No sitä en ottanut irti...
Nyt se on purettu, pyyhitty ja vaihdoin kirkkaan tankinkin siihen (vaihdoin nesteet, kun varoittelit siitä sun nestestä ettei saisi sitä laittaa muovitankkiin...)
Ei mitään. Sitten ajattelin kokeilla toisella höyryttimellä. Laitoin ProVariin, jossa oli voltit 4,7. Se on aika raakasti 1,5 ohmille, mutta what he heck! Ja maku tuli takasin!
Hajoskohan mulla Kick tosta EAMODIsta, ja homma olikin siitä kiinni... prkl ihmeellistä.
Ettei nyt olisi se napa liian ylhäällä eli ei iske kipunaa EAn kanssa?
KGO & Twist
mitenkähän tää pelaa http://www.verkkokauppa.com/fi/produ...-akku-suojattu pelaa Gs 20 vv telescope mod kit;ssä?
Ei se toiminutkaan: alkoi kurlata ja nestettä provarin 510-liittimessä.
Nyt on taas nesteet imetty pois, tankki irti, nesteensyöttö tietty kiinni, ja maistuu hyvälle pelkällä imuputkella
Voi ihme.
Pitää tutkia toi EA ongelma kohta kunhan saan tämän pelaamaan ProVarilla