Sivu 26 / 52 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1622232425262728293036 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 501 - 520 / 1027

Aihe: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa

Vs: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

Homoilu on Miesten hommaa!

Edit. Siinä on naiset vaan tiellä, kun raavaat miehet rakastelee!

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki

Re: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

Oli hauskaa miekkailla Kayfuneilla! Jätkällä se oli vaan puolet pidempi, mut mitäs pienistä...

Höyrykone Hellraiser's Avatar

Sijainti
    Blashyrkh

Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Homoilu on Miesten hommaa!

Edit. Siinä on naiset vaan tiellä, kun raavaat miehet rakastelee!
    Homostelu..jo muinaisten Kreikkalaisten ja Roomalaisten arvostama korkein arvostuksen ja rakkauden osoitus parhaalle raavaalle mieskaverilleen, uljaalle soturille ja voitetulle viholliselle..mutta aina pitää muistaa että kunnon perseseksin jälkeen ei oteta suihin!..muuten koko hommasta jää vain paskan maku suuhun

..ja samaan aikaan kaukana,kaukana kylmässä ja villissä pohjolassa!?...Ruotsi-Suomen aikaan vielä 1700- luvulla eläimiin sekaantuminen oli vallan yleistä maaseudulla...
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

HöyryPoliisi luuponen's Avatar

Sijainti
    Steamland Yard

kiitos käsirautatarjonnasta, mutta meillä on kamarilla uusia rautoja;

tulivat jostain egoratsi-sivustolta lahjaksi. 100kpl.

Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

Höyrykone Tontza's Avatar

Sijainti
    Porvoo

Vs: Re: Jalippo: Videot, kysymykset, keskustelut, vastaukset ja veikkaukset?

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Älä pelkää K-57, kaikki ei oo välttämättä sitä miltä kuulostaa ja todistettavasti mulla ja hanuksella on aika vilkas mielikuvitus..

Mut festeillä toi testosterooniläppä kyllä kasvo aika huikeisiin mittasuhteisiin ja hauskaa oli!
    Muistaakseni Jalippon huoneessa ei ollut patteria, Hanuksen huoneessa kyllä...
    Epäilen vahvasti että Arthurissa oli railakas meininki aamuyöstä!

Ja Jalippo, jaloakin jalompi. Ei olisi lahja voinut mennä parempaan paikkaan! Olet mies jolla on sydän paikallaan. (myös miehiä kohtaan )
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

Sijainti
    Seinäjoki

Laitetaas tänne omankin blogin kätköihin tämä testiraportti:

Viikonlopun testissä Puffilta saatua nichromea, eli huimat 1,5 ohmia 10 sentillä lankaa. Lanka on ohutta ja helposti käsiteltävää, mutta palaa helposti poikki mikäli hot spot osuu kohdalle. Toisin sanoen soveltuu oikeastaan vain silica atoihin ja on hauskaa tavaraa, jos haluaa alhaiset ohmit.

8 - 9 senttiä käärittynä kahden 3 mm silican ympärille:

Hei sehän hehkuukin niinkuin pitääkin:

Ja ohmithan tuossa setupissa oli:

Niin juu ja atona Kayfun III ES ja hyvin se sinne mahtui:

Loppupäätelmät: Höyryä vähemmän kuin saman ohmisella kanthal setupilla (yli puolet enemmän kieppejä kuin 0,20 mm kanthalilla), mutta höyry on huomattavasti lämpimämpää.
    Erinomaista jos tykkää lämpimistä höyryistä ja haluaa tehdä extremesetuppeja silica atoihin.

Joko se pohjanmaan kahlittu saalistaja sai sen iHybridin toimimaan kun ei oo kuvia nähty?

Sijainti
    Seinäjoki

Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Joko se pohjanmaan kahlittu saalistaja sai sen iHybridin toimimaan kun ei oo kuvia nähty?
    Kiitos kysymästä, kyllä mä sain. Vaihdoin #500 meshin ja tein varmalla 0,20 kanthalilla aivan soivan setupin.
    Itseasiassa ton modin nappi on tällä hektellä maailmalla, siitä otetaan ehkä vähän vaikuteitta (akun hölskymisen esto) tulevaan silicahybridiin, joten mitä sitä napitonta modia kuvailemaan?

Niin juu ja oon oikeastaan luvannu sen jo myydä eteenpäin hankintahinnalla, nimittäin ei tämä(kään) silicamies taida kovin helpolla päästä haituvistaan... vaikka nyt 1 - 2 meshiatoa onkin aina hyvä olla, ihan vaan varmuuden vuoksi.

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Katsoin tossa eilen Jalippon tekemän mainion videopätkän Odysseuksen setupin väsäämisestä. Kai se tuli vastaan, kun alan olla sillä mielellä, että kunnollinen silika-ato on saatava, kun nuo mesh-vehkeet vuotaa herkästi (sain tänään sotkun aikaan, kun päätin alkaa tekemään noalox-käsittelyä EAModin kierteille. Tämä operaatio oli niin erilainen normaaleista toimistani Somnium/EAMod -combolla tekemistäni, että rutiininomainen aton pystysäilytys unohtui - lopputuloksena 3/4-tankin jussista oli hatussa ja sotku oli mainio).

Anyway, tuo Jalippon video paljasti minulle tämän kreikkalaisen höyryttimen rakenteen, ja täytyy kyllä myöntää, että Imeo on joutunut älynystyröitään käyttämään aika lailla, ja häneltä niitä löytyy. Laite on niin selkeästi tekninen taidonnäyte verrattuna halpoihin kiinalaisiin silikavehkeisiin verrattuna, että hinnat laiteesta ei todellakaan tunnu enää mahdottomilta.

Tällä hetkellä siis ilman muuta odottelen ensin Nautiluksen saapumista, mutta kun ei niitäkään ennen joulua taida saada, niin odottavan aika on pitkä.

Jos jollakulla edelleen on ylimääräisiä Odyja, niin voisin vaikka ostaa. Mielellään kirkkaalla tankilla. Jassohan tuota taisi lainaksi tarjota, en tiedä onko tarjous vielä voimassa...

Mutta kerta kaikkiaan hienosta laitteesta näyttää olevan kysymys, ja kun on vielä kehuttu, että makeat juissit ja hedelmäiset maistuu paremmalta silikalla, niin mikä ettei (tupakkamaut ei ole mun teekuppi enää olleet tämän vuoden puolella).

(Kunhan jupisin - minusta tämä jupina kuului tänne, koska banaani).
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Kiitos kysymästä, kyllä mä sain. Vaihdoin #500 meshin ja tein varmalla 0,20 kanthalilla aivan soivan setupin.
    Itseasiassa ton modin nappi on tällä hektellä maailmalla, siitä otetaan ehkä vähän vaikuteitta (akun hölskymisen esto) tulevaan silicahybridiin, joten mitä sitä napitonta modia kuvailemaan?

Niin juu ja oon oikeastaan luvannu sen jo myydä eteenpäin hankintahinnalla, nimittäin ei tämä(kään) silicamies taida kovin helpolla päästä haituvistaan... vaikka nyt 1 - 2 meshiatoa onkin aina hyvä olla, ihan vaan varmuuden vuoksi.
    Ilmottelehan jos kauppa jostain syystä peruuntuu, mä oon festeistä asti ihan pikkuhousut märkänä himoinnu uutta ihybridiä. Ärsyttää suunnattomasti et meni se hellraiser sivusuun ja sen std ihybridin ostaminen on aika typerää nykymenolla.

Sijainti
    Seinäjoki

Hyviä ja asiallisia pohdintoja jarif ja mukava kuulla että videosta sai jotain hajua tuon laitteen sielunelämästä.
    Onhan siinä tosiaan muutama osa enemmän kuin Vivi Novassa: http://www.keepandshare.com/doc/3532...5-pm-152k?dn=y

Sen verran vielä hehkutetaan, että toi on ainoa ato jolla olen pystynyt höyryttelemään + 40 Watin tehoilla ilman palaneen makua!!!

Sitten vielä pieni vinkki perään, eli jos odottavan aika ei oo pitkä, niin kannattaa seurata tota "silica-hybridi ketjua". Oon ollu etuoikeuttu ja päässy betatestaajaksi, Veljon11 kanssa on vaihdettu jo useita kymmeniä yksityisviestejä ja seuraavassa protossa taitaa enää akkuputki olla samanlainen...
    Jos tosiaan Veljon11 budjetti pysyy kasassa ja toi härpäke saadaan tuotantoon, niin siinä on tulossa seuraava risteytys: Odysseus, Kayfun, Caravela, iHybrid! Kaikista on tiettyjä viitteitä sekä parhaita puolia ja kaupan päälle vielä tukku uusia innovaatioita. Erittäin käyttäjäystävällinen ja suorituskykyinen laite valmistumassa, Jalippon unelmahybridi?

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Ihan totta tuo veljon ketju, siinä olen kyllä seuraajana, ja tuote kiinnostaa. Hyvä huomautus, ettei unohdu tuo.

Höyrykone

Sijainti
    Launonen

Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Ilmottelehan jos kauppa jostain syystä peruuntuu, mä oon festeistä asti ihan pikkuhousut märkänä himoinnu uutta ihybridiä. Ärsyttää suunnattomasti et meni se hellraiser sivusuun ja sen std ihybridin ostaminen on aika typerää nykymenolla.
    Olen pahoillani, mutta luulempa, että ei peruunnu. Täällä pikkarit märkänä odotellaan pakettia.

Ja vaikka en juuri silica laitteista välitä, niin tuo silica hybrid päätyy luultavasti hankitalistaan. Vaikuttaa lupaavalta...
    Ööööö missä mä oon...

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola

Yhen myin tänään mut vielä 4 jäljellä Voisin yhestä luopua sopivaa korvausta vastaan
    Pistä yv:tä jos kiinnostaa, painun kyl koisimaan nyt mut aamulla vastailen jos sulla kiinnostusta...
    Pyyhkii lattiaa Kayfunilla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Höyrykone hesekiel's Avatar

Sijainti
    Tamperehan se

Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Perhana! Omani vaan höyryää niin perkeleesti mutta vieläkin on lattiat paskassa. Meneeköhän toi takuuseen?

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Yhen myin tänään mut vielä 4 jäljellä Voisin yhestä luopua sopivaa korvausta vastaan
    Pistä yv:tä jos kiinnostaa, painun kyl koisimaan nyt mut aamulla vastailen jos sulla kiinnostusta...
    Aa joo menit koisimaan.

Mä jo kerkesin päreeni polttaa kun ei sulta tullut YV:hen vastausta, mutta ymmärtäähän sen jos nukkumassa on.

Mä tästä sitten tartun toimeen ja alan koodata. Työpäivä alkaa nyty.

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa

Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Perhana! Omani vaan höyryää niin perkeleesti mutta vieläkin on lattiat paskassa. Meneeköhän toi takuuseen?
    Onkos sulla se Kayfun, että voi sillä pyyhkiä? Eihän se nyt ilman välineitä onnistu.

Höyrykone hesekiel's Avatar

Sijainti
    Tamperehan se

Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Onkos sulla se Kayfun, että voi sillä pyyhkiä? Eihän se nyt ilman välineitä onnistu.
    Jaa niin totta. Ei ole enkä usko että tulee. Ody ja Somnium saapi riittää. Molemmat on aivan huippuja. Mitäpä jos opettaisin Odyn pyyhkiin Somniumilla lattiaa?

Höyrykonkari kotikemisti's Avatar

Sijainti
    ylöjärvi

nyt kun mulla on se voitto Somnium niin. muistatko millä värkeillä teit setup.in (vapefesteillä) ? olis innostus kasvamassa tekeen kokeiluksi uusi... mutta en tiedä mitä tilata esmokelta, jos millään muistat kuinka vahvaa oli lanka ja mitä meshiä käytit niin olisin toosi iloinen

ei hän koskaan kuole ja Guevara elää edelleen esimerkkinä ja innoituksena kaikille niille, jotka taistelevat oikeudenmukaisemman maailman puolesta!!!

Sijainti
    Seinäjoki

Meshistä en mene takuuseen, mutta hanki #500 ja kanthal oli 0,20 mm A1 laatua.

Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •