Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Ai jumalauta, tänään tuli postissa uusi, virheetön EA Mod.
Aika helposti se mieli muuttuu. Siinä, kun ensimäisen yksilön kanssa lakki palo ihan totaalisesti ja olin valmis tuomitsemaan koko EA:n tuotannon suorinta tietä kaatopaikalle, niin nyt on eri ääni kellossa. Putket on kuin yhdestä puusta veistetty, pintakin jopa tuntuu mielyttävämmältä, kierteet ei klappaa ja tuntuu tukevalta kädessä. Nappi on myös huomattavasti parempi, eikä rutise ja pauku, niinkuin ensimäisessä kappaleessa. Pikkusen naftimmista kierteistä tykkäisin enemän, mutta kyllä tällä nyt kelpaa höyrytellä!![]()
Iso KIITOS EA:n Mikalle! Hienosti toimittu ja hienosti toimii.
Kohta on koko sakki kyselemässä uusia modeja, mutta kyllä, sain ihan tuoreen yksilön kouraan päivitetyillä osilla. Pohjacäpissä oli tukevampi liimaus ja miinusnavan toteutus levenevä pystyyn päin, jonka johdosta myös napin liikerata on ihan pienen verran pienempi; tulittaa herkemmin ja tuntuma on entistä parempi. Nappi saa tällä hetkellä täydet 10/10, todella sulava ja pehmeä painallus.
edit. Taitaa mennä setuppi Somniumista uusintaan, nyt kun tuleekin 3.3V sijaan tuoreelta akulta sen 4VEi meinaa nääs wicki jaksaa toimittaa nestettä coileille kun tehot hyppäs semmoset 5W kertaheitolla
![]()
Vaikka aiemmin kritisoinkin modia muutamasta asiasta, on EA käytön myötä alkanut toimimaan paremmin. Ainoa rutinan aihe jäljellä on rutiseva nappi. Kyllä se viikossa on jo sisään ajettu, se vaan ei ole parasta a-ryhmää. Edelleen kyllä olen sitä mieltä, että kyl tää oli hyvä ostos. Eli mullekin saa halutessaan lähtetellä uuden pohjacäpinEDIT: Siis napin. Tai kyllä se cäppinkin kelpaa.
What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine
DRA XL ja EAMod 18500 + Kick![]()
Paranneltu nappi kiinnostaisi, sekä suoraan lyhennetty plusnapa.. tai vara plusnapa, jotta uskaltaisi itse lyhentää..
Hienon näköinen on.
Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.
kyllä tuolla kehtaa höyrytellä![]()
Käykää EAMODin omistajat tuolla osto/myynti palstalla. Severus V2 tankkiatoja myynnissä. Siihen tehty ja kyllä rokkaa. Mitat natsaa ja hinta on todella alhainen verrattuna laitteen tasoon. En ole niihin kytköksissä muuten kun olen onnellinen omistaja![]()
![]()
![]()
Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.
Hei
Nöyrimmät kiitokset kaikille.
Vielä kerran pahoillani, että modeja pääsi puolinaisina matkaan.
Seurannan kannalta jottei kukaan jäisi huomioimatta/unohtuisi niin olisi hyvä jos laitatte viestejä modiin korjauksiin, jne.. liittyen verkkosivujemme kautta.
Seuraavaksi virittelemme tankkia tästä tulee tietoa kotisivuille.
Minulle on myös tullut lukuisia pyyntöjä yksittäisten osien lisäosto mahdollisuudesta. Laitamme osat myyntiin verkkokauppaan piakkoin.
Terv. Mika
Tätä modia pitää nyt hehkuttaa kyllä.
#15 toimii täydellisesti, vaikka vielä on saamatta valmistajan lupaama parannettu pohjakäppirakennelma. Mitään kumilisukkeita ei ole tarvis käyttää, ja kun on oppinut oikeat tekniikat kiristämiseksi ja löysäämiseksi, sekä napin painamiseksi, niin ei tästä voi akkupötkylä enää paremmaksi tulla.
Muita tuubejakin mulla on, kuten alta näkyy, mutta tämä on käyttömukavuudeltaan ja monikäyttöisyydeltään aivan ehdoton lempilaite. Ja TODELLA hyvän näköinen Somnium-aton kanssa (makuasia, josta ei voi kiistellä).
Hieno vehje, menestystä tulee varmasti kunhan tähän ihmiset saa kosketuspintaa maailmalla(kin).
Samaa mieltä täällä. Kokoajan käytössä, töissä, kotona ja ryypiskellessä reissussa. Yksikään modi ollut vielä näin idioottivarma mulla ja kaikki muut tuntuu turhilta. Kumit todettu turhiksi täälläkin, tosin vasta sen jälkeen kun aloin käyttää akkuja "väärinpäin". Nyt ei aukee mitenkään yhdellä kädellä eikä silti purista akkuja lyttyyn. Eikä kuumene enää nappikaan vaikka alle ohmisilla käryttelis. Napoja ei ole vieläkään hiottu ja odotan et pääsis kokeilee itellan panttaamaa uutta alakäppiä.. jos vaikka sit kääntäs akut taas oikeinpäin jos kickiäkin haluaa käyttää.![]()
Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2
Tulipa tänään kaiken muun kivan mukana velholta tuubi noaloxia. Hienon hieno kerros kaikille kierrepinnoille ja vähän tappeihin ja johan pelittää! Voin lämpimästi suositella, tuo putkien hölskyminenkin katosi täysin.
Mullakin on tuota tuubi, mutta käsittääkseni se on tarkoitettu alumiinipintojen käsittelyyn. En ole EAMODiin sitä kokeillut, muualle kuin napin tapin kärkeen laitoin vähän, toivossa että se auttaisi kontaktiin.
Hirveän sotkuista rasvaa se on, ja pelottaa että on aito rasvanäppi häyryttelemässä jos sen kanssa ylenpalttisesti soosii
itse vetelin putket ympäriinsä crc:n oxide cleanilla ja kierteet vielä päälle crc:n contact protectilla.
tuskin tuosta haittaakaan on![]()
Joo,päivitysosat tekivät erittäin hyvästä modista ajatuksen jatkeen..käyttömukavuus täydellinen,kuten toiminta myös. Eipä muuta.
Maltillinen Noalox-käsittely jengoille sai aikaan ihmeitä myös. Laite tuntuu aivan erilaiselta, suorastaan loistavalta.
Noalox on kai tarkoitettu alumiinille vähentämään hapettumista ja parantamaan kontakteja, mutta kyllä se tässä rosterissakin saa aikaan tosi pehmeät kierteet ja miellyttävän ruuvailukokemuksen
http://www.youtube.com/watch?v=-9oUq97VZtA
itse vetelin päälle tuota
![]()