Mistä paras vivi nova kitti ? olen ihan sekaisin noista.... joka kauppiaalla erimalli ...
parhaimmasta en tiedä mutta v5 arizonasta on toiminut nyt kaksi vuorokautta loistavasti
-ei yhtään dryhittiä
-vaihdettava driptippi
-metallinen suojus muovitankille, vaikka duuniin
ei tullu minulle ainakaan vaihtopäitä, itse kone vaan. meinasin itse väkertaa vaihtopääni kun tuosta höyry loppuu
Ei tuossa uudessa versiossa (Vivi Nova STV) pitäisi käsittääkseni olla muuta eroa V3:en kuin tankissa eli paketissa "kuuluisi" olla vaihtopäät (1.8, 2.4 ja 2.8 ohm) mukana ja tippi tietysti vaihdettavissa normaalisti, vaikka hieman jämäkämpi onkin. Näiden eri versioiden perässä on suht vaikea pysyä. Välillä tuntuu siltä, että versionumero vaihtuu pelkästään sen perusteella minkälainen päivä lapsilla on ollut töissä.
Arizonasta tilattu ViVi oli metallikuorella, ja metallisella drip tipillä (joka tosiaan on näköjään irrotettava, luulin ensin kiinteäksi). Mukaan ei tullut vaihtokartoja, ja hintakin oli edullinen. Hyvin pöhisee.
Esmokesta tilattu ViVi oli tummennetulla läpinäkyvällä muoviputkella, mustalla muovi drip tipillä, joka irrotettava. Mukana 3 atoa. Paketissa ei lue mitään muuta kuin 1 Set.
EcigWizardista tilattu ViVi saman kaltainen kuin tuo Esmoken, mutta ilmeisesti vanhempaa versiota (2,5), ja mukana 3 atoa. Paketissa lukoo "Olympian".
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Toista viikkoa höyrytelty pelkästään meshi vivillä ja hyvin toimii ainavaan! Suosittelen koittamaan jos jaksaa vähän näpertämään!![]()
Mistähän johtuu että mun vivi novassa ei nesteen maku tuu esille ja maistuu "kuivalta" ja kuitenkin throat hittiä tulee, ehkä liiankin paljon omaan makuun (12mg nesteitä). Aluksi vivi nova toimi ok mutta pesun jälkeen ei maku miellytä enää.
Koneena eGo-VV ja eri atoilla testattu, ainoa muutos on höyryn määrä.
Atot: H-Dripper #0256, Subtank Mini
Modit: G-Tube #85, SS Owl 18500 #253, VTC Mini, Nebox,
Nesteet: Health Potion, Mana Potion, Love Potion, Stamina Potion
Kuulostaa kieltämättä hieman omituiselta jos sekä pestyssä että tuoreessa atossa olisi samaa mauttomuutta, mikäli aikaisemmin ongelmia ei ole ollut. Ilmeisesti samalla nesteellä kuitenkin kokeillut, ettei olisi vain nesteestä kiinni? Jos aivan tuoreen aton nappaa laatikosta niin sitä kannattaa ehdottomasti kuivapolttaa muutamaan kertaan, jotta ikävät sivumaut poistuu ja oikea maku pääsee esille.
Vision ViVi/STV Nova atosta vastuksen ympärillä olevasta suojasukasta napsasin palan pois.
Taitoin toisen wick-langan/langat kaksinkerroin vastuksen päälle, silikoniin langalle lisätilaa.
Ei ainakaan huonommaksi muuttunut, eli parempi
edit: miten/minne muuten olette laittaneet noihin atoihin vastuslangan päät?
Kokeilin tossa kasata ensimmäistä kertaa uuden setupin omaan vivi novaan ja tein ohjeiden mukaan, mutta höyrytellessä ei juuri tule yhtään nesteen omaa makua höyryyn vaan maku muistuttaa lähinnä muovin tai vastaavan makua. Wick- ja coil-langat tilasin nikotiiniton.fi:stä. Kanthalin 0,2mm A1 vastuslankaa ja silica wickia 2 millisenä. Poltettaessa höyry ei anna yhtään potkua kurkkuun vaan on todella pehmeä, mutta maku ellottava. Mitä luulette, johtuuko maku huonosti kasatusta setupista vai materiaaleista, vai onko jossain muualla vika?
Tuli tilattua vision stv nova esmokelta muiden tilpehöörien ohella ja tämä kyllä hakkaa kaikki edelliset vivinovat! Aluksi ei meinannut oikeen höyryä tulla joten laitoin vamossa watit 15:ta ja vähän ajan päästä rupes höyryämään. Joutuu kyllä watit tiputtamaan 12,5 kun enään 1/3 tankista jäljellä!![]()
Tulipa pyöriteltyä uus setup CE5 clearoon. Onnistui hyvin ja näytti ainakin videon perusteella samalta kuin Vivi Novaan uuden setupin rakentelu. Maku ja höyry parani huomattavasti. Ohmeja 2.3. Samalla kokeilin myös tehdä Kangerin T2:een uuden setupin. Ahdasta oli, mutta sain tehtyä ja maku ja höyry tuntuvat ainakin vielä hyviltä. Ohmeja tuli samat 2.3 kuin CE5:eenkin
Oli muuten elämäni ensimmäiset hyvät höyryt CE5:llä, vaikka uusia vaihtopäitäkin on ollut käytössä muutama![]()
Coili liian kuumana ja polttaa eristeitä. Huono setuppi.Alkuperäinen postaaja Maakari
Saa liian vähän nestettä tai liikaa voltteja tai kasattu jotenkin pieleen tai kaikki edellä mainitut.