Jotain hyötyä siitä, että nuoruudessa pelasin (Ventrilon avulla) ulkomaalaisessa porukassa, jossa yksi oli kotoisin Walesista; Scottin puhe on mun mielestä erittäin selvää ja jopa helppoa kuunnella![]()
Jotain hyötyä siitä, että nuoruudessa pelasin (Ventrilon avulla) ulkomaalaisessa porukassa, jossa yksi oli kotoisin Walesista; Scottin puhe on mun mielestä erittäin selvää ja jopa helppoa kuunnella![]()
Hyvä kun festeillä ehdin vähän asiaa esittään, että hiukan saattaa olla miinustappi irti liimauksesta, ni johan törkättiin uus pohjakäppi kouraan. Iso kiitos Mikalle! Mainiota palvelua.
"FEAR stands for fuck everything and run."
http://www.e-cigarette-forum.com/for...ggts-copy.html
Dodi nyt ne gg fanaatikot hyppii jo seinille eamodin takia![]()
Putket: Poldiac, Gus G22 18500, Vamo, Smok telescope
Atot: Somnium, Did & Kayfun Mini 2.1 ES & Terminator(oddy mikä lie)
Tulossa : Caravela &
"Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".
Ei oo helppoa tuollakaan..Alkuperäinen postaaja Apophis
![]()
Provari mini & Kayfun v3
Ihmeen kauan siinä menikin.
En nyt muuten ota kantaa tuohon Imeon ja hänen opetuslapsien paatokseen, mutta tämä pisti Imeon kirjoituksesta silmään: "7. Unshined contacts so big loss of power".. Eikös tuossa EA Modissa ole saatu aika paljon parempia mittaustuloksia jännitehäviön suhteen, kuin GGTS:issä, vai onko mulla ollu silmät kierossa?
Nojoo, otetaan nyt sen verran kantaa, että jos tuo kerran on niin surkea kopio GG:stä (kuten tuolla antavat ymmärtää), niin miten se sitten on Imeolta, tai jo GG:n omistavalta pois, jos markkinoilla on "käsittämättömän huono kopio"? :P Ja sitten vielä hirveä itkeminen siitä, että Scott ei haukkunut tuota paskakopioksi ja kehtasi vielä laittaa Odyn EA:n nokkaan.
Voi Jeesus (vai pitäskö sanoa Imeo) noitten uskovaisten kanssa.![]()
Kompit Charunille. Itekkin odottelin millon tää vertailu alkaapi. Poppareita naamaan ja vieno hymy vaan naamalle![]()
Tuota soppaa olisi hauska käydä sekoittamassa, mutta turhaa vaivaa, viimeksikin tuli vikinää tyyliin "kyllähän kaikki tuon tietää" yms.
Sama juttu, kuin sekaantuisi politiikka tai maahanmuutto-ketjuun suomalaisella foorumilla, hyväveli-kerho voi hyvin ja rinkirunkkaus raikaa.
Oivoi, kusin muroihin. Nyt mä en taida saada enää GG-tuotteita ja bannitkin varmaan päälle.
KGO & Twist
Jep, eiköhän se ollut siinä. En osta kyseisen kaverin tuotoksia enää ikinä. Kopiot vaan.every telescope is a copy troll, its that simple. It would be a partial copy only if it was made different but its exactly the same
I dont throw accusations, I throw facts, its that simple.
Jaahas, lähdenkin tästä silmälääkäriin.
Ja koska otin aavistuksen itseeni, tilaan sen EAModin ja Nautiluksen jahka rahatilanne taas moiseen taipuu.
KGO & Twist
Joo, joskus tullu rekkauduttua ecf:lle, mutta kun olen tuolla pari kertaa käynyt pyörimässä zenfindeleiden ja gg-uskovaisten joukossa niin enpä usko kauheasti viihtyväni. Imeo on todellakin nerokas mies ja innovaattori, mutta överiksi menee kyllä hänen jutut. Teleskoopin keksi muuten hollantilaiset 1700-luvulla. Metallista hän ei voi myöskään kunniaa ottaa, se kuuluu yhtyeelle nimeltä Black Sabbath.
http://en.wikipedia.org/wiki/Telescope
edit: That said, arvostan kuitenkin sitä ettei lähdetä tekemään selkeää kloonia toisista laitteista (tyyliin vaikka tuo Nautilus), vaan pyritään omaan designiin ja siihen että laitteella on selkeästi oma ja tunnistettava identiteettinsä. Mutta ei näissä vehkeissä oikein voida omia metalliputkea, tai teleskooppia, tai sitä että plus ja miinuspostin väliin viritetään vastuslanka ja imulanka.