Suattaapi olla että shadissakin on semmoista nk. aurauskalustoa?
Metrolla jos taas joku meinasi liikkua niin voipi olla heikonlaista http://www.helsinginuutiset.fi/artik...-viikonloppuna
Suattaapi olla että shadissakin on semmoista nk. aurauskalustoa?
Metrolla jos taas joku meinasi liikkua niin voipi olla heikonlaista http://www.helsinginuutiset.fi/artik...-viikonloppuna
“I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
(03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun
Siellä on 18 laitetta myynnissä ja varmasti pääsee myös testaamaan.Alkuperäinen postaaja Blankko
Kyllä niillä junillakin uskaltaa tuonne tulla jos ei vaan uudestaan rupea pyryttämään. Kaluston uskoisin toimivan, mutta radan vaihteita on mahdoton pitää puhtaana jos lunta tulee simona.
Ööööö missä mä oon...
Sama se mielestäni sinänsä millä julkisilla tulee myöhässä ne on kummiski olkoot se bussi tai juna. ^-^ Kunhan saapuu paikalle.![]()
EGO-C Twist 2x, Lavatube 2.1t, Vamo, Riva King, Phoenix pico, Mersus, Vision eternity,
Toivottavasti paikalta löytyy toho, niin saa samantien laitettua Diabloon setupit! =)
Sama juttu etten pääse paikalle, mutta minulle ei arpaa tarvitse lunastaa, vaikak ovat kyllä aivan mahtavat palkinnot jaossa. Kyllä se tässä vaiheessa kirpaisee, kun näkee mahdolliset palkinnot ja että väkeä on tulossa niin paljon, että ahdasta varmaan tulee ja itse joutuu varmaan pikkujoulujen jälkeisessä kanuunassa asiakasprojekteja vääntämään ja lumitöitä tekemään :'( Toivottavasti väellä on hauskaa ja meininki stratosfääreissä!![]()
No kunhan hattu on niin se kenellä on pisin tukka voi tuurata naista![]()
Voi saatanan perkeleen helvetti. Alunperin seiskan aikaan oli tarkoitus tulla paikalle. Nyt sitte tuli hieno este ettei pääsekkään kuin kymmeneksi. Onneksi yläkerta on auki vähän pidempään.Et LSVap hävitä mun Diablo #37 siihen mennessä!
![]()
Onko muuten mitään tietoa viel, et mihin aikaan toi arvonta olis tarkotus suorittaa? Mun pitää lähtee vähän järkevään aikaan pois ku pitäis maanantaina kuudelta olla töissä jo ni olis hyvä, et kerkei muutaman tunnin nukkuakkin.
Huomenna nähdään dealeri![]()
^ Mitenkäs tämä liittyi kauniisiin naisiin? ???
:![]()
“I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
(03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun