Kusti oli polkenut UFS V2:sen![]()
Tarpeeks ku on itsepäinen, ni kiipeää vaikka hanuri edellä puuhun. En kerenny hakea tohoa tänään, vaikka ajattelinkin puff:n paketin kotiuduttua vääntää elämäni ensimmäisen toimivan setupin viikonloppuna noudettuun picoon. Sormet täristen sytyttimellä kuumotin 400 meshirullaa takaraivossa kaikuvan "vituiks menee kuitenki" äänen saattelemana. Hellästi kiersin samassa paketissa tulleesta 32 awg kanthalista muutaman kiepin rullan ympärille, napsautin picon akkuun ja tarkistin vastusarvoksi 2ohm.
Pötköstä virtaa langalle.
Ei hotspotteja. O0
Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.
Taitaa olla aprillipäivä.
Juu, kyllä tännekin tuli seurantakoodi![]()
Vihiroonki päästiin hovikoneistajan kans yhteisymmärrykseen rosteritankin piirrustuksista! Jos ei mitään ilmene, odotellaan protoa..![]()
Do or do not, there is no Barole.
Huomenna Helsinkiin, hotelliin koko vklopuksi, ei yhtään elukkaa eikä lasta huolehdittavana \o/.Sunnuntaina sitten vapefestiä.
Minä olen katkera kusipää, kuka teki musta tällaisen?
Kai tän tänne vois kirjottaa.
Tilasin irlannista nesteitä ja sain sieltä seurantakoodin,katselin seurannasta että paketti on saapunut helsinki Vantaalle.Muutaman tunnin kuluttua katsoin uudelleen ja seurannassa luki "lähetys rekisteröity Turku".Outoa tässä on se että asun itse VihdissäHetken oli pieni vitutus päällä ja ei muutakuin itellaan yhteys että mitäs toi mun paketti Turussa tekee!?Vastaus oli että varmaan lajitteluvirhe ja paketti kyllä on noudettavissa kello 16 jälkeen Nummelassa.No ei muutakuin pari tuntia eteenpäin ja uusi tarkistus,"Lähetys on noudettavissa Turku"
Ja taas yhteys itellaan että mitä helv...?Asiakaspalvelusta soitettiin suoraan turkuun ja kysyttiin että mitä paketissa lukee ja vastaus oli että paketti ei ole minun ja on aivan oikeassa paikassa!Sitten yhteys Irlantiin ja kyselemään uutta seurantakoodia.Sainkin uuden minkä piti olla minun paketille,mutta Irlannin seurannan mukaan se paketti oli Italiassa
No voishan sitä ottaa lomaa ja lähteä pakettia hakemaan
![]()
No uudestaan yhteys lähettäjään ja uutta koodia.Kolmas koodi osui oikeaan ja paketti löytyi Nummelan postista
Tässä ois voinu päivän mittaan kirjotella tonne rage ketjuun jo monta kertaa,mutta ajattelin kirjotella koko tarinan onnellisella lopulla tänne![]()
Surullisen kuuluisa sitruunapatonki kolmannella katsastuskerralla läpi, jippii...
Sähköikkunat ja -peilit eivät ole toimineet kohta kahteen vuoteen, ihme ettei niitä testata kun kaikki muu kokeillaan. Tupakointiaikana tuo vitutti ja paljon, enää ei niinkään.![]()
Fak jeah!
Emännän joululahja alkaa pikkuhiljaa liikkuun kotia kohti.
Eukko osti mulle siksarin karhun tölkkejä, mukana sain tuon old school tuopin mikä isäukollakin aikoinaan oli. :')
Eikä siinä vielä kaikki, bogeista tuli kolmen huonon yksilön jälkeen hyvä yksilö, kun vaihdoin tohon rymytubeen carton. Kyllä kelepaa töissä nyt höyrytellä sitte huomenna. \o/
ProVarin status - Rekisteröinti : 29.11.2012 klo 20:11:49 Paikka : HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI 01000
MA Shipped
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Joku on lähettäny zenille koiranpaskaa postissa![]()
Tuollahan se VWlla kirjoittelee