Ei se quottauksiin perustu, vaan siihen että joskus on itse kyseiseen ketjuun kirjoittanut vastauksen. Ja koska aikaa ei mitata, hyvinkin vanhat vastaukset nostavat ketjun esiin Näytä uudet vastaukset viesteihisi toiminnossa.
Esim. minulla oli mm. Ärsyttää-harmittaa ketju ja sitten tämä ketju tuossa listassa. Tämä ketju on relevantti, kun olen tähän kirjoittanut jopa tänään. Trollia harmitti toisessa ketjussa, mutta se ei oikein ole vastaus-yhteydessä minun harmittamiseen, josta on paljon aikaa. Ketju kuitenkin nousi listalle, koska vaikka nyt ei ole viikkoon harmittanut yhtään, se riittää että harmitti "about kuukausia sitten" :P.
Muutoksen jälkeen toiminto olisi, Yakouseita mukaillen: Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit (ketjuissa joihin olet kommentoinut viimeisen viikon kuluessa). Tai tarkemmin, Näytä luettelo ketjuista joissa on uusia vastauksia, ja joihin itse olet kirjoittanut viikon kuluessa.Mutta ei tuota otsikkoa kannata tai tarvitse muuttaa, riittäisi että vanhat jorinat eivät nosta ketjuja listalle.