Tuli lasitankit eilen ja vituiksihan se meni, liian pieniä tankit joten joudutaan tekemään muutoksia noihin atoihin että ne tankit saadaan mahtumaan ja niitä ei saada tehtyä tämän viikon aikana joten toimitus tulee myöhästymään.
Olen lomareissussa perjantaista eteenpäin 2 viikkoa joten en tänä aikana pysty tekemään asialle mitään, jos haluat perua tilauksen niin vastaa minulle sähköpostiin jonka lähetin tätä samaa asiaa koskien ja laitan paypalista refundia.
Eikö olisi kuitenkin järkevämpi reklamoida lasit kuin muuttaa aton rakennetta? Nythän on pari viikkoa laseilla aikaa lähteä takaisin ja uusien saapua.
-Spellgoth
[EDIT] Jos ei SDog ja EAMod/Somnium -kombo höyryäisi lapasessa niin kyllä saattaisi tämä viivästys hieman kyrsiä.
Olen kyllä reklamoinut mutta tuntuu että aina tulee liian pieniä.Alkuperäinen postaaja Spellgoth
Sisähalkaisia liian pieni.Alkuperäinen postaaja Peksi85
Mutta se onkin asiakkaan oikeus näissä tapauksissa. Ja älä tosiaankaan nyt sitä atoa lähde muuttamaan. Tässä tapauksessa asiakkaat eli me voimme odottaa että oikeanlaiset lasit saapuvat.
-Spellgoth
ps: En toki tiedä minkälaisiin toleransseihin tuolla alalla ollaan totuttu ja mistä saa reklamoida.
On tosiaan pieni mahdollisuus että saisin nuo laitteet valmiiksi tällä viikolla mutta se on todella pieni. Kerron heti lisää kun tiedän tarkemmin.
Lisää taas tutkailtuani asiaa niin mietin että vaihdan nuo lasitankit noihin vähän ohuemmalla seinämällä oleviin.
Nyt kun se seinämäpaksuus on 2.5mm niin jos vaihdan sen 1.8mm paksuuteen ja vaihdan nykyisten (1x15mm) o-renkaiden tilalle 1.5x15mm o-renkaat.
Pitää vielä tutkailla onnistuisiko noiden 1.5mm o-renkaiden käyttö ilman mitään modauksia tuossa nykyisessä atossa.
Joko sulla on uus hybridi näin lähellä valmistumista?Kuvia!
Ja tilanteet elää, tällä hetkellä näyttää että saan sittenkin nuo laitteet lähtemään perjantaina. Saan tälle asialle varmistuksen perjantaina. Jos näin on niin saan noita laitteita myös sen n. 10kpl vapefestille myyntiin.
Nyt sain vahvistuksen että kaikki laitteet lähtee postiin perjantaina ja ne jotka ostaa/noutaa laitteen vapefestiltä niin toimitan LSVapille torstai-iltana/perjantaiaamuna.
Lisäksi yritän saada 10+ modia myyntiin vapefestille.
Täällä väännetään sormet verillä modeja läjään läpi yön, huomenna lähtee kaikki postiin ja myös LSVapille lähtee laitteet huomenna niiden osalta jotka noutaa vapefestiltä.
Asiaa Gixxxer!
Modit postiin huomenna ja sormilomalle...
ja minulle emäntä valittaa kun on muutama karto siellä täällä :P
hienon näköistä jälkeä
Palijoko näitä nyt on tulossa, riittävästi vai onko kaikki jo menossa?
Paininu tässä hetken ajatuksen kanssa notta ostasko siittä köyhä opiskelijapoika ittelleen joululahajan semirikkonaisen lavatuben tilalle vaiko eikö
Ulukonäkö on kyllä mucho bueno!