Mulla palo lakka pöydästä ku laitoin keramiikan tohotuksen jälkeen siihen jäähtymäänOli jo aika hyvän tovin ollu pihtien päässä jäähtymässä ni oletin, et se ei olis enää niin kuuma et polttais.
Mulla palo lakka pöydästä ku laitoin keramiikan tohotuksen jälkeen siihen jäähtymäänOli jo aika hyvän tovin ollu pihtien päässä jäähtymässä ni oletin, et se ei olis enää niin kuuma et polttais.
Pitää muuten päivittää kokemuksia tuosta nestesyötöstä: käytetty silica näyttää vaikuttavan siihen tosi paljon. Penen mukana tulleella 3mm-silicalla nestesyöttö kannatti pitää vain hyvin vähän auki. Sitten taas "löyhällä" 3mm-eBay-silicalla (ja GG 3,5mm-silicalla) nestesyöttö saa olla auki jopa pari kierrosta. Havainnot tehty samalla (DIY) PSV Washington Red Apple -nesteellä (PG-VG: 62,5% - 37,5%).
-----
EDIT: koko ajan sama putki, samat akut ja sama Kick samoilla säädöillä.
Keramiikan polttaminen toholla puhtaaksi.. todellakin toimii ja aikaisemmin lähes ruskeanmusta keramiikkakipponi hohtaa nyt valkoisena.
Tuli näitäkin hätiköidessä tilattua 2kpl varalle, mut kyllähän tällä vanhallakin vielä menee pitkään.
KIIITOS!!
^Elä nyt hyvä mies mee liimaa sinne lykkäämään!
Joo, voipi kyllä olla liimojen kanssa leikkimättä. No pinosin nuo osat nyt päällekkäin ja parhaillaan kasailen härveliä. Jasserin kommentti kyllä hieman piristi. Josko tämä minunkin vehkeeni toimisi palasina ovalla keramiikalla.
Kyllä se mulle passaa. En varmaan tähän hätään muuta sieltä tartteiskaan, kun just viime viikolla tilasin lankoja sun muuta. Tuntuu muuten täälläkin skulaavan tuo 2 osainen keramiikkakuppi. Mielellään sitä silti ehjän siihen lykkäis. Mites Jasseri tää kimppatilaus saatais aikaseks, vois melkein pikimiten tilata muutaman varoille?
Ps. En suosittele keramiikan tohottamista, mikäli omaat vain yhden keramiikan.![]()
No ite en ole gurulta tilannut vielä kertaakaan, mutta jos tilaat niin voisin ainakin lunastaa vaikka 10kpl noita penelopen keramiikkoja, ja siirrän rahat sulle ja kun keramiikat tulee niin pistät ne mulle postissa, ja onhan noita sit varastossa, ja voi sit halutessaan vaikka auttaa sellaista joka on pikaisesti keramiikan tarpeessa.
Täältä nousee käsi odyn keramiikoille!
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Yleensä nois on jotain ostorajoituksia, eli mitään suurta kimppaa ei välttämättä saa aikaseks.
Voisin silti tulla mukaan jakamaan posteja 3 mm silican muodossa.
Ok keramiikoista raja ilmeisesti poistettu ja markkinat saatu tyydytettyä, hyvä niin!