http://www.youtube.com/watch?v=KaqC5FnvAEc
Edit: Sipsit ja limut esiin -
http://www.youtube.com/watch?v=KaqC5FnvAEc
Edit: Sipsit ja limut esiin -
En tiedä kelle tää on osoitettu, mutta välillä tuntuu, että astuu hullujenhuoneelle kun porukka mietiskelee 100-300€ rosteri pötkön ostoa ja ihan silmät kirkkaina kertoilee kuinka se on parempi, entä vaikkapa 40€ ferriittinen pötkö joka on tehty kiinassa.
Minulle se kertoo lähinnä, että olet joutunut huijatuksi.
itse kyseisen smokin telescopen 3 viikkoa omistaneena ja sittemmin rikkoneena voin kertoa että nämä kaksi laitosta ovat ihan eri planeetalta. viimeistely, kierteet, toimivuus ja viiden (5) vuoden takuu kertoo laadusta, ja näistä eamodeista ei sisäiset mekaaniset () johdot rupea sulamaan.
toki tuolta on ilmeisesti tullut pari susikappaletta sorvista läpi mutta väliäkö tuolla jos nippelit saa vaihdettua mieleisiinsä?
Et voi olla tosissas
Pakko kaivaa popparit esiin
Koitan olla hellävarainen...
LOPETA TOI IDIOTISMI!
Ei vittu:P:P:P:P:P:P:P:P
tää siis oli tolle hhp:lle![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Painun häpeissäni nurkkaan häpeämään hiljaa:-[
Anteeksi epäasiallinen käyttäytymiseni Sinua kohtaan
Annatko sorin???
höyryä 17.1.2012 alkaen.
kyllähän sen ymmärtää että alkuun voi tuntua ihmeelliseltä maksaa "putkenpätkästä" 149e kun näennäisesti samanlaisen saa viidelläkympillä, mutta kun niitä viidenkympin laitoksia on särkynyt 200 euron edestä voi hiljentyä ja miettiä että olisimpa säästänyt jos olisin kerralla laatua ostanut.
kuvissa ne voi samalta näyttää, käytännössä ne ei sitä ole
No niin tulihan sieltä viimein vastauskin kysymykseen. Eli EA:ssa on 5 vuoden takuu.
Miten se viimeistely sitten poikkesi? CNC sorvi on aika tasaisen tarkka noissa kiinan vehkeissä ja laatu tarkastetaan joka aamu, joten olet ilmeisesti saanut ns. "maanantai kappaleen".
Mulla oli käsitys, että EA on johdoton mod?
Mitä sillä oikeastaan on merkitystä? Olet kumminkin allekirjoituksesi mukaan säästänyt rahaa 7K euroa, joten ei se paha ole laittaa siitä vähän sivuun sellaisiin laitteisiin, että on hyvä fiilis jatkaa höyryttelyä.
En minäkään ymmärrä laitteitaan kullitettavaksi vieviä, mutta jokaisella on omat mielihalunsa ja tarpeensa.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
kiinalainen
suomalainen
kiinalainen
suomalainen
vieläkö lisää?
Pätee myös sinuun.
Vertaat rosterista tehtyä teleskooppia, tuollaiseen säilyketökki pellistä tehtyyn kiinalaiseen.
Toinen ON mekaaninen ja toisessa paukkulankaa & pohjanappi.
Ihan oikeesti, älä osta jos siltä tuntuu..
Sulle varmaan punainen lada ja punainen ferrari on ihan sama asia?
Molemmissa on neljä pyörää, mustat renkaat, ratti ja pakoputki..
Olet oikeassa, mutta tämä ko. mod ei edes ole hieno, vaan ihan tavallinen kirkas teleskooppi.
Jonkin kaiverretun messinki putken vois ymmärtää, mutta tämä on kiillotettua rosteria.
Alunperin lähdin tähän terveys-syistä, mutta sen jälkeen paljon on muuttunut ja markkinoille puskee koko ajan "uusia" samoja putkia, joissa hinnat vain vaihtelee, mutta mitään eroa niissä ei toistaiseksi ole tullut vastaan.
Kai se on käsitettävä niin, että EA on ns. luxury item vaikka mielestäni se ei ole yhtään hienompi kuin muutkaan.
Perusasiahan lähtee siitä että nämä pikku kiinalaiset popsii riisijyviä ja tekee töitä 0,15e tuntipalkalla hirrrrvittävän isoossa tehtahassa 12h päivässä ja riistokapitalisti suomalainen tekee töitä ti-to ja loppuaika ollaan kännissä
Tuntipalkka 45 suoraan käteen ja syödään härän sisäfilettä
Tätäkö haet???
En vaan näe pointtia tossa sun jankutuksessa
Toivottavasti sul ei oo kortsut kiinalaisvalmisteisiaO:-)
Juu ja onnex olkoon
2 kk foorumilla![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kauneus on katsojan silmässä ja makuasioista kiistely on melko turhaa.
Kaikki ominaisuudet on tässä ketjussa jo käyty useaan kertaan.
Jokainen tekee ostopäätöksensä itse ja selkeästi tässä ei ole sinua miellyttäviä ominaisuuksia, joten miksi enää edes mietit asiaa?