Työt rajoittaa harrastusta eli ei pääse.Tosin sunnuntai on helpoin päivä saada vapaaksi nykyisestä duunista mutta itse on niin rahanahne että menen töihin vaikka v*tuttaisi..
![]()
Pitäiskö hoitaa maanantaille etäpäivä ihan varmuuden vuoksi...
Onkos Jyväskylän suunnalta joku menossa niin jos pääsis samalla kyydillä? Pitäis kyllä koukata korpilahden kautta...
Kauppiaille roudaus aikatauluja laitettu, jos ette saaneet viestiä niin laittakaahan minulle privaa niin laitan tulemaan. Alakerta voi periaatteessa olla auki vaikka neljään asti jos porukka haluaa mutta 24:00 olisi tavoitteena lopettamisajaksi viralliselle osuudelle ja sitten voidaan siirtyä epäviralliseen osuuteen yläkertaan![]()
Tulkaa rohkeasti käymään "salkulla" jos haluatte hypistellä, käpistella ja kokeilla noita laitteita:
Disclaimer: sisältö tulee kasvamaan festeille mennessä, ensi viikko pitäis olla hyvä postien suhteen..
Edit: taidan palkata HHP:n henkivartijaksi ettei mua kolkata.
Kauhee määrä Jalippolla on noita putkia. =D Itse taidan vaan tulla lavatuben kanssa jossa kierteet vituillaan ja voisi tuoda ton rivan king pippun ku tapahtu 2 päivää sitten mystinen tapaturma. Toivotaan jos joku festeillä osaisi pelastaa sen. Siihen hommaan kyllä tarvitaan jonki sortin työkaluja. Itselläni työkalut valitettavasti uupuu. =D
EGO-C Twist 2x, Lavatube 2.1t, Vamo, Riva King, Phoenix pico, Mersus, Vision eternity,
Pakkohan tonne on tulla hypistelemään jalipon "putkia".
-Provari v2+Zap
-Somnium hybrid
Ketään turku-salo väliltä lähteviä? Kyytiin mahtuis![]()
Juu yv:tä laitoinki jo, mut tilaa jää silti jos jotakuta kiinnostais![]()
Näyttäisi siltä että saan LSVapille annettua tuonne vapefestille myyntiin muutaman Diablon (5-10kpl) näillä näkymin.
Eli jos laite kiinnostaa niin sellaisen voi sitten itselleen myös sieltä ostaa. Paketoin noi siihen tyyliin että siellä on extrat mukana ja silloin hinta on sen 175e.
Tämän saan vahvistettua varmaankin keskiviikkona.
Nonnih!
Jotain päivitystä ohjelman suhteen:
Pidämme pieni muotoisen arvonnan paikalle saapuneiden kesken, luvassa on huippu palkintoja tapahtumaa tukevilta tahoilta ja kauppiailta. Tällä hetkellä täysi palkintolista ei ole vielä valmis mutta ainakin:
1 kpl iHybrid Spider LE
2 kpl Somnium RBA
1 kpl VV Gripper mod
1 kpl Vision Eternity RBA
5 kpl Vision eGo starttipaketteja
Lisää palkintoja ilmoitellaan sitä mukaa kun sponsorit toimittavat tietoja, luvassa vielä vaiks mitä![]()
Paikanpäällä pidetään tosiaan yksi pöytä RBA työpisteenä jossa tavoitteena on että aloittelevat RBA käyttäjät pääsevät kyselemään guruilta neuvoja laitteisiinsa ja voidaan katsoa mahdollisia ongelmia jne suoraan paikanpäällä sekä muutenkin tsekkailla modeihin jne liittyviä kysymyksiä ja vastaavia. Pidämme ainakin videoidun e-neste raadin istunnon jossa istutetaan muutama alan harrastaja maistelemaan nesteitä ja ehkä horisemaan myös mielipiteitään nesteiden laaduista ja muista makuasioistaKaikenlaista muutakin epävirallista ja virallista ohjelmaa on illan ajaksi suunnitteilla mutta pääasiana pidettäköön mukava meininki rennossa ilmapiirissä ja mahdollisuus päästä tapaamaan muita höyrähtäneitä!
Arpaonni voi olla arvaamaton, kaikki huomenna voi olla toisiiin. :![]()