Mulla ei Phoenixin RDA(vai rba..whatewer)ollu myöskään ongelmia... Tuuria..??
Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.
Phoenix RDA ei ole ehkä ihan niin herkkä noitten oikkarien kanssa, että se murhe nyt on hyvin pieni ja helposti korjattavissa. Mutta Picon kanssa ei plussanapaa paljoa tartte ropeltaa kun pukkaa oikosta.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Ilmotelkaa ihan huviks vaikka paljo menee eri akuilla litkua(ja mikä set up)?? Mitä nappiin tulee niin mä vaan puristan vasemman käden nyrkkiin ja avot. Sangen luonnollinen ja hyvä tuntuma mul ainakin.
Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.
Mulla meni 18350 akulla melkein 2,5ml mesh-atolla illassa. Huomasin tämän modin kanssa että mekaanisella modilla noi meshiatot kyllä rupeaa vasta heräämään eloon.
Harmillista tosin, kun meni coili poikki kun vaihdoin 18500 akun modiin ja se taisi juurikin nostaa tuota plussanapaa, ja samalla meshiä setupissa, sen verran, että meni oikkariin ja paloi poikki.
Tämä
Tulossa myös tuo pink mulelta tilattu aga mesh ato, pääse sitäkin sit toivottavasti testaamaan loppuviikosta.
Ainut tosiaankin EA Modissa todella valitettava asia on toi cäppien heiluminen kierteillä. Pitää tosin vielä testailla josko sitä sais jotenkin saada vähemmän heiluvaksi. Jos ei, niin sitten voipi olla että joutuu palauttaa valmistajalle tutkittavaksi.
Tuossa napin osat jos jotakuta kiinnostaa eikä halua purkaa omaansa. Kettumainen saada kasaan mutta onnistui:
Jipatsu normaalisti kun kiristää ja ottaa ylä- ja alaputkesta kiinni niin reilun millin sen kuuluukin "klinkata". Ominaisuus, ei vika.
Kun vaihdan akun,"löylyttimen"irroitan aina. huomasin vaan niin tekeväni,liekö väliä..??
Ittelläni istuu putket hyvin yksiin eikä klenkkaa. Ainut että 18350 akku hölskyy putken sisällä, mikä on, noh, sanalla sanoen aika v-mäistä. Muuten vaikuttaa oikein mukavalta. Toki tuo - napa -homma on myös itsellä varmaan edessä kun tuntuu kaikilla ironneen. Illalla höyrytestit.
Vähän jääny näistä kirjoitteluista sellainen maku että 150e olisin odottanut loppuun asti viilattua tuotetta, mutta eipä tässä vielä mitään fataalia ole tullut esille.
-Spellgoth
[EDIT] Tai noh, kyllä nuo putket näköjään saa heilumaan jos haluaa...
Joo, vähän on fiilis semmoinen, että autossa olisi pitänyt olla mukana veivi, jolla kammeta kone käyntiin, kun uudessa vehkeessä on akku rikki.
Moi
SiB77 varmasti tarkoitti sitä pientä liikettä joka jää teleskooppiin väkisin kun se on laitettu oikein. Siitä pääsee eroon vain tekemällä tiukat kierteet jotka ovat paljon pidemmät ja tulevat väkisin näkyviin. Tämä on siis ominaisuus, mutta jos putki klappaa selkeästi käytössä vaikka kaiken pitäisi olla oikein niin se on vika.
Jos modi tuntuu jämäkältä ja heiluu vain heiluttamalla niin se on ominaisuus.
Lisäksi joku mainitsi että 18350 hölskyy niin silloin on käytössä väärä keskiputki.
Tuosta liimauksesta olen pahoillani käytimme samaa loctiten liimaa kuin protomalleissa ja jostain syystä se ei näytä pitävän. Vaihdamme liiman uuteen ja testaamme sen toimivuuden.
terv. Mika