Sivu 41 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3137383940414243444551 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 801 - 820 / 1340

Aihe: Somnium Rebuildable Atomizer

Höyrypää

Sijainti
    Turku

Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

Minä olen nyt päässyt sihen vaiheeseen, että lanka ei enää pala poikki. Mutta kamala palaneen maku aina vaan, pitää sitten pystyssä tai vaakasuorassa.

Meshiä tohotin (juu, nyt on toho) ties kuinka kauan ja muutamaan kertaan nestepoltin sekä pystyssä että vaakasuorassa. Keskireikä auki, just varmistin rautalangalla. Ritisee ja paukkuu.

Vastus hehkuu punaisena keskimmäistä kierrettä lukuunottamatta. 3 volttia Lava 2:ssa käytössä.

Taistelu jatkuu ja maanantaina varmaan menen Teemun oppipojaksi.

Savuttajäsen nro 66

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki

Re: Somnium Rebuildable Atomizer

O-rengas liian alhaalla - lumi hölskyy.

Just toi ongelma noissa melkeen kaikissa mun tipeissä on. Melkeen vois tuolta empiremodsista tommosen tipin jossain välissä tilata. Täytyy viel koittaa supertmanufacturin tippiä mikä mulla on jossain jemmassa.

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki

Re: Somnium Rebuildable Atomizer

Siirtele niitä coileja varovasti vaikka hammastikulla ylös/alas niin että hehkuu tasaisesti kuivana, siitä se lähtee.

Höyrypää

Sijainti
    Turku

Vs: Re: Somnium Rebuildable Atomizer

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Siirtele niitä coileja varovasti vaikka hammastikulla ylös/alas niin että hehkuu tasaisesti kuivana, siitä se lähtee.
    Tässä ihan tosi tyhmäksi itsensä alkaa tuntea.

Siis kuivana pitää hehkua tasaisesti, liemet tankissa kun on niin ei pidä hehkua ensinkään.

Pitää vielä tehdä uusi meshi, koitin sitä vanhaa elvyttää tohottamalla.

Savuttajäsen nro 66

Höyrykone hesekiel's Avatar

Sijainti
    Tamperehan se

Pitihän se arvata että nuolasin ennen kun tipahtaa. Hyvä ystäväni palaneen maku palasi. Samoin palasi Ody kouraan ja genesis mustalle listalle ainakin tän vitutuskohtauksen ajaksi. Somniumin putsasin, ja laitoin rasiaan ja hyllyyn hyvin syvälle piiloon. Tankin sain tällä kertaa irti ehjänä, mutta sen väännön ja käännön tuloksena GG Stealth cap ja Somniumin runko on nyt kirjaimellisesti yhtä osaa. Ei lähde irti. GG:n kierteet 0, Somniumin tiivisteet 1.

Eipä tähän loppuunkaan voi sanoa kuin perkele. Itku pitkästä ilosta ja näin päin pois mutta joku raja tällä mun kiusaamisella. Nyt on jeesus buddha ja ukko ylijumala liittoutunu mua vastaan ja kaataa paskaa niskaan. Tai ainakin genesis -epäonnea.

Alkuvaikutelmat nyt ainakin helvetin positiiviset. Toi eriste on kyl se mun juttuni. Aika lailla ilman hotspotteja sain tehty 1.1 ohmisen coilin ja ton 500 meshin kanssa wickaa pirun hyvin. Maku ehkä vähän vaisu viel, mut johtuu varmaan ihan tosta 15 minuuttia vanhasta setupista. Höyryä tulee reippaasti. Ei niin paljon kun mitä kayfunissa, mut noita ei voi verratakkaan. Enemmän silti kun missään aikasemmassa genesiksessä mitä mulla on ollu. Lasitankista iso plussa. Eipähän tarvii varoa, et mitä nestetta tonne lykkää.

Itte sain muuten niin ton tankin helpoiten irti, et otin keskinavan ja miinusnavan ruuvin pois. Sit vaan laitoin ylösalasin pöytää vasten ton ja painoin tankin pois. Kohtalaisen kivuttomasti toi tuolta lähti vaikka hetki siin menikin kun koitin mahdollisimman varovasti ja hitaasti tota ottaa pois. Tota tapaa kannattaa kokeilla jos on vaikeuksia saada tankkia irti. Mulla ei tulis mieleenkään laittaa johonkin modiin kiinni tota ja koittaa sit saada tankiia irti. Tulee vaan mieleen, et jostain kohtaa antaa jokun periksi. Joko tankista tai sit ainakin modista viimeistään.

Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti

Vastus hehkuu punaisena keskimmäistä kierrettä lukuunottamatta. 3 volttia Lava 2:ssa käytössä.
    Villi arvaus, että keskimmäistä kieppiä vemputtamalla olisi saattanut lähteä pelaamaan...

Viimeisin setuppi mulla pelaa nätisti ihan meshi vaan kynttilämalliin polttamalla nesteellä n.5x ja kanthalin tohotin päästä päähän. Kyllä se siitä, vaikka itselläkin meinasi muutaman setupin jälkeen usko loppua. Nyt olen jo erittäin tyytyväinen, vaikka parin ekan setupin jälkeen meinasi usko loppua. Ja tiedän, että noissa omissakin setupeissa on vielä parantamisen varaa...

Höyrypää MPKO's Avatar

Sijainti
    Etelä-Suomi

Re: Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali
    Just toi ongelma noissa melkeen kaikissa mun tipeissä on. Melkeen vois tuolta empiremodsista tommosen tipin jossain välissä tilata. Täytyy viel koittaa supertmanufacturin tippiä mikä mulla on jossain jemmassa.
    Nämä ainakin mulla toimii somniumin kans jos tämmöisistä tykkää.

http://www.esmoke.fi/product/150/drip-tip-round
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

Noi muovitipit on mulle nono. Mitä vähemmän muovista osaa sen parempi

Sijainti
    Tamperehan se

Vs: Re: Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

Lainaus Alkuperäinen postaaja MPKO Näytä viesti
    Nämä ainakin mulla toimii somniumin kans jos tämmöisistä tykkää.

http://www.esmoke.fi/product/150/drip-tip-round
    Ai nuoko ovat kelpoja? Lumi roundhan on hieman löysä. Pitänee tommonen mustavalkonen hommata. Siis jossei nyt kokonaan pala päreet genesiksiin.

edit. Muovihan parempi on, ei kolise vahingossa hampaisiin, ei kuumene niin perkeleesti kovassa käytössä, eikä ole talvella niin kylmä.

Vs: Re: Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Ai nuoko ovat kelpoja? Lumi roundhan on hieman löysä. Pitänee tommonen mustavalkonen hommata. Siis jossei nyt kokonaan pala päreet genesiksiin.

edit. Muovihan parempi on, ei kolise vahingossa hampaisiin, ei kuumene niin perkeleesti kovassa käytössä, eikä ole talvella niin kylmä.
    Ei kai sillä löysyydellä niin väliä kun sitä saa o-renkailla säädettyä. Enemmän tässä hiertää se, että o-rengas menee liian alas ja ei ota ollenkaan kiinni.

Mä en tiiä minkä takia, mut ei vaan nappaa noi muoviset tipit ollenkaan. Jotenkin tulee halpa vaikutelma. Ja ei ne metalliset mihinkään hampaisiin kolise. Ihan huulien välissä toi tippi mulla on kun imen höyryjä Ja ei myöskään oo nyt kylmällä säällä ollu ongelmaa kun toi pötkö on ulkona kuitenkin kokoajan joko taskussa tai käytössä missä kummassakaan se ei pääse kylmenemään.

Höyrypää MPKO's Avatar

Sijainti
    Etelä-Suomi

Re: Vs: Re: Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel

Tiukahkoja mutta toimii ainakin mulla. Ihan kivoja nää muoviset ja ei hajoo leegot jos ja kun kävelee modi suussa kännissä seinään (huom. Pikkujoulut ovella )
    [url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url

Sijainti
    Tamperehan se

Vs: Re: Vs: Re: Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

Lainaus Alkuperäinen postaaja MPKO Näytä viesti
    ei hajoo leegot jos ja kun kävelee modi suussa kännissä seinään
    Eipä ole paljon seiniä yritetty purkaa höyryttimellä sen ollessa suussa.

Tiivsteillähän toi löysyys / kireys yleensä hoituu, mutta kun ei ole mitään penisrengasvarastoa himassa. Ja liian laiska sekä tietämätön hankkiakseen sellaisen. :-[

Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Eipä ole paljon seiniä yritetty purkaa höyryttimellä sen ollessa suussa.

Tiivsteillähän toi löysyys / kireys yleensä hoituu, mutta kun ei ole mitään penisrengasvarastoa himassa. Ja liian laiska sekä tietämätön hankkiakseen sellaisen. :-[
    Mulla on noita drip tippejä ainakin kertyny aika kasa ja kun ne mitkä ei oo käytössä on tuolla laatikossa niin niistä on kaikista o-renkaat pienessä mini grip pussissa. Sit kun otan tipin käyttöön niin sovitan sen atomisaattoriin oikeen kokosella o-renkaalla.

Sijainti
    Tamperehan se

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Mulla on noita drip tippejä ainakin kertyny aika kasa ja kun ne mitkä ei oo käytössä on tuolla laatikossa niin niistä on kaikista o-renkaat pienessä mini grip pussissa. Sit kun otan tipin käyttöön niin sovitan sen atomisaattoriin oikeen kokosella o-renkaalla.
    No mulla on eri drippejä ehkä 6. Eli ei mitään hirveetä hamstrausta sillä osa-alueella. Tosin kai jo silläkin määrällä voisi samaa alkaa tekemään.

Itseasiassa ei mullakaan taida noita olla edes kymmentä nyt kun katto tonne laatikkoon

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Miksi ihmeessä drip tipistä - tai mistään muustakaan - pitäisi repiä O-renkaat pois?

En ole ikänäni tehnyt mitään semmoista.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Höyrykone

Sijainti
    Manchesteri

Jotta voi mätsätä o-rengas/driptip/ato - paketista toimivan. Kaikki ei toimi heittämällä ristiin. Pientä toleranssia kaikissa.

Tossahan mä sen just selitin. Katos kun kaikissa atomisaattoreissa ei oo samankokonen se drip tipin reikä. Ja kaikki drip tipit ei oo samankokosia. On myös erikokosia o-renkaita. Noita o-renkaita vaihtelemalla saa drip tipit istumaan jämäkästi atomisaattoriin. Jossain drip tipissä voi vakiona olla turhan paksu drip tip jotain tiettyä atoa varten. Vaihtaa vaan ohuemman renkaan niin menee ilman väkivaltaa paikalle.

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •