Se mitä täys AW IMR antaa + 1,4-1,6 ohm setupit. Paljonko siinäkin nyt sitten on. Höyryt on on ihan hyvät, mutta esimerkiksi odyn kanssa tulee huomattavasti paremmat. Tekisi siis mieli antaa nimenomaan lisää potkua. :-X
Itse tilasin myös #500 meshiä, josko sillä sais tällänen noobikin wickkaan.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Provarilla vaikka heittää sen 2,9 volttia niin sama vika. Höyryä tulee, siinä kaikki. ootellaan viissatasta...
Kokeilen vielä yhden meshin vääntää ja sit härveli nurkkaan häpeemään jos ei pelitä...
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Tuota kurkkuhittiä pystyt säätelemään siirtämällä ilmareikää meshistä poispäin oman maun mukaan niin ei tarvitse peukalolla sitä peittää.
Setupin tein 2x4cm palasesta #400 meshiä ison klemmarin ympärille käärittynä. Menee myös 18G neula meshin läpi ja toimii jopa FSI:lläKun vain jaksaa sen minuutin tohottaa koko rullaa ja nestepolttaa nelisen kertaa niin toimii laakista, eli älä hätäile. Muista leikata tankkiin tuleva pää 45° kulmaan.
Omasta Cobrasta hajosi tankki sen ottaessa kontaktia betonilattian kanssa, niin tuli tilattua sekä Somnium että pari varalasia: sopii suoraan 3ml Cobaraan..
Jotkut väittää jotta toi ProVari ei olis paras mahdollinen noiden kanssa kun työntää sitä jatkuvaa virtaa kokoajan, putki ilman kikkiä kuulemma olis parempi kun akun jännite laskee sitämukaa kuin nappia painaa, ja näinhän ei Provarin kanssa tapahdu, itsekkään allekirjoita tuota mutta jos viisaammat kertoisivat olenko lähelläkään totuutta.
Ei kai siinä tosta oo kysymys vaan provari heittäö erroria heti jos coilissa on hotspotti. Kyl se provari toimivassa setupissa on hyvä. Ehkä parempi kun perus akkuputki just siks kun jännite ei laske
ProVarin haitat vs. mekaanin modi tulevat esille setuppia tehdessä: pelkkä akku ei näytä hotspottien kohdalla E1:tä vaan joko polttaa hotspotin pois tai sitten vastuksen poikki. Pelkällä akulla mentäessä höyryn tuotto laskee tasaisesti mutta ProVarilla pysyy sama jännite niin kauan kun akusta riittää virtaa. Molempia käyttäneenä pitäydyn kyllä ProVarissa (P+ Somniumilla siirretty vaimon käyttöön)![]()
Harjoittelua se vaan vaatii, näin ainakin yritän itselleni hokea. Jos en #500meshillä saa wickkaamaan, lukitsen itseni johonkin jalkapuuhun niin että ihmiset voivat tulla nauramaan evotukselleni.
Miten Somniumista saa Mesh reiän tiivisteen pois? Teemu ainakin videolla sanoi, että sen saisi painamalla pois. Tarkennuksia? :![]()
Hypetystä, hypetystä. Ennen väännettiin tai no en minä mutta muut 325#meshistä ja 0,20 kanthaalista toimivat setupit nyt ei muka onnistu kuin 500# ja 0,30 kanthalista,oiskohan se vika kuitenkin siellä ns, tohota mesh,nestepoltto,sopiva setuppi 0,8-1,4Ohm,liian löysä,liian kireä coil, liian vähän kaljaa juotu tms, siksi siirryinkin silicaan kun alkoholistiksihan tässä tulee kun kännissä aina onnistuu mut selvinpäin ei vittu kuuna päivänä.
Näinhän se Jasseri on... Viimeinen yritys, tein 2X4 palasta uuden pötkön ja nyt tuntuu vikkaavan paremmin. Metallinen? sivumaku vaivaa mut menettelee:P
Kyllähät Odyt ja Kayfunit pyyhkii tällä lattiaa maussa ja höyryn maussa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Hyvä tietää
Mulla tais onnistuu vihdoinkin... 400 mesh ja 0,2 kanthal
- kanthalia rullattu 5/6 kieppiä kuusiokolon päälle, koko laitos tankin reikään ja langat kiinni
- kuivapolttelua langalla (kuusiokolo otettu pois tietty), hehkuu tasaseen
- meshpala n. 2x4 cm rullaten ja semmonen reikeli, että menee vaaleanpunainen neula läpi
- leikattu 45 asteen pääty
- kuumuttelu sytkärillä VG nesteellä 5x "nastasysteemillä" tosin nastan asemasta iso oikaistu klemmari
- rulla paikalleen
lankaa välillä uusittu ties kuin monta kertaa ja välillä lisää poltettu meshrullaa kun joutu irrottelee palaneista langoista, mutta... lopulta se alko tomii enemmän kuin muutaman hönkäsyn ajan
edit. ja masiina on cobra
Joo kyllä tämä Boget jättää kauas taakseen, maussa ja höyryssä ja kurkkutuntumassa - ja imuvastus on mahtavan mukavan kevyt, kun siihen tottuu.
En usko, että Bogesta saan enää mitään irti, vaikka niitäkin olisi hyllyssä.
Jotain vikaa on jossain, jos ei makua ja höyryä tule.
Jospa mullekkin huomenna tulis somnium niin pääsis testaamaan setupin tekemistä ton eristeen kanssa. Nyt kun on tota 500 meshiäkin