Sivu 36 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2632333435363738394046 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 701 - 720 / 1340

Aihe: Somnium Rebuildable Atomizer

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

Tais jäädä Kick työttämäksi mulla. Bogen kanssa sweet spot oli 8W, eli sen muistaakseni alkoi käry käydä.

Nyt on mittarissa 11,2W ja ei tietoakaan dry hiteistä. Paljonkohan tota voi nostaa... Huikee peli.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Re: Somnium Rebuildable Atomizer

Jos wickaa kunnolla vaan ni uskaltaa aina reippaasti nostaa tehoja. Itte miettisin kanssa kickin myyntiin laittamista kun sitä ei oo hetkeen tullu käytettyä eea.

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Joutu vaihtaan akun ProVariin ennen kuin se alkoi vilkuttaa lediä. 3,4V oli akussa, ja höyry alkoi hyytyä. Koskaan en ennen ole huomannut moista.

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Kyllä se siihen 10W jäi paras maku sitten, yli sen oli herkkää kuivalle. 12,27W oli maksimi millä yritin, ja ei kestänyt pidempää makustelua.

Noh, kaikkea pitää kokeilla.

Nimimerkki Joonaksen ansiosta sain tänään vihdoinkin kanthaalia ja sitten vaan Esmoken hovikuvaajan tarkasta kuvasta mallia ja menoksi.

Hetken aikaa kiusasi punahehku pelkästään +postin luona mutta hetken järkeilyn jälkeen tajusin ottaa meshrullan irti tankin pohjasta :-[

Se olikin ainoa toimenpide minkä jouduin tekemään eli setupin teko tähän on naurettavan helppoa! Iso kiitos Esmokelle aivan loistavasta tuotteesta, tämä on helpompaa kun jonkun perkeleen 510-T mallin tankin käyttöönotto.

Höyrykone hesekiel's Avatar

Sijainti
    Tamperehan se

Ja lasi paskana. Irti yritin repiä, halkes saatana. Lieko absinthe osasyylinen? (ei pitäisi)

mä en edes saa irti. ja vängällä ei uskalla runtata, ettei käy noin. en kai sit vaa pese tankkia.

Sijainti
    Tamperehan se

Itse irroitin kuten aiemminkin, plusnapa kämmentä vasten ja toisella kädellä liu'utan tankin paikoiltaa. Tällä kertaa se vain halkesi... ??? Pitänee uusi tilata, vaikka pikkuhiljaa tuntuu jo siltä, ettei taidot riitä. Mikään seitsemästä setupista mitä kerkesin tekemään, ei yltänyt lähellekään Odyn tasoa.

Höyrykone eLehis's Avatar

Sijainti
    Helsinki

Lainaus Alkuperäinen postaaja mulqvist Näytä viesti
    mä en edes saa irti. ja vängällä ei uskalla runtata, ettei käy noin. en kai sit vaa pese tankkia.
    Aluksi koetin irroittaa josko pesisin ja kun ei irronnut suosiolla ruiskulla vettä sisään ja vähän rumpsutusta ja ruiskulla vesi pois, puhaltelua, ihan puhdas

Vastuslankaa olen lyhennellyt jo pari kierrosta kun tuntuu että vastus lisääntyisi vaikka välillä kuivapolttais moskaa pois, nyt oli 1.8 ohm vaikka olis vaan 3 kierrosta, kohta joutuneen uusimaan kun on jo 7 vai oliko se jo 8 tankillinen, ei kyllä wikkaa kovin hyvin pystyasennossa eikä pitkiä imaisuja

Höyrykone

Lainaus Alkuperäinen postaaja Härdelli Näytä viesti
    Hetken aikaa kiusasi punahehku pelkästään +postin luona mutta hetken järkeilyn jälkeen tajusin ottaa meshrullan irti tankin pohjasta :-[
    ai meshi ei saa osua tankin pohjaan??

jos tästä on tosiaan kyse, niin ehkä (toivottavasti) löytyi syypää omienkin setuppien viallisuuksiin. jotenkin järkeilin että meshi pohjassa wikkaa paremmin :-[
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

Höyrypää

Sijainti
    Rovaniemi

Lainaus Alkuperäinen postaaja kalma Näytä viesti
    ai meshi ei saa osua tankin pohjaan??

jos tästä on tosiaan kyse, niin ehkä (toivottavasti) löytyi syypää omienkin setuppien viallisuuksiin. jotenkin järkeilin että meshi pohjassa wikkaa paremmin :-[
    Jos meh on hapetettu niin kyllä se saa koskea. Mutta onhan se yks mahdollinen paikka mistä ottaa oikkaria...

Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki

Mulla yhdessa setupissa mesh otti vahingossa tankin pohjaan kiinni kun tein kuivapolttoa ja kipinät vaan välähteli tankin sisällä.

Höyrypää

Sijainti
    Rovaniemi

Vs: Re: Somnium Rebuildable Atomizer

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Mulla yhdessa setupissa mesh otti vahingossa tankin pohjaan kiinni kun tein kuivapolttoa ja kipinät vaan välähteli tankin sisällä.
    Ite huomannu saman, mutta se johtuu ainoostaan huonosta hapetuksesta, tai siitä että leikkaa meshin 45 asteen kulman vasta tohotuksen jälkeen.

Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

Juu mä ajattelin heti alottaa vaikeimman kautta (eristetyn holen turvin toki) ja jättää tohotuksen tekemäti, hyvin wickaa eikä tuu palaneen makua tahi dryhittejä.

Tää vaihto cartoista genesikseen olis pitäny tehä jo ajat sitte.... :-[

Peukalolla kun imun aikana peittää osan ilma-aukosta niin maku ja throathitti lisääntyy kummasti, onkohan tämä maun ja th:n lisäys jotain minkä voi setupin muuntamisella saada aikaiseksi vai pitääkö leikkiä huilistia?

Höyrykonkari ovt's Avatar

Sijainti
    Järvenpää

Pystyykös tota plus napaa säätämään jotenkin kun jää ärsyttävästi provariin kiristäessä tohon napin ja näytön välille toi mesh aukko.

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola

Joo-o:P Tää on taas tätä, setuppi väännetty 400 mesh ja 0,2 kanthal. Tohotettu kunnolla ja nestepoltto tehty, 3 kiekkaa ja 1,3 ohmia... Kertalaakista onnistunut viritys
    MuttaMUTTA Ei tunnu vikkaavan oikeen mitenkään... Palanutta pukkaa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Sijainti
    Tamperehan se

Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Joo-o:P Tää on taas tätä, setuppi väännetty 400 mesh ja 0,2 kanthal. Tohotettu kunnolla ja nestepoltto tehty, 3 kiekkaa ja 1,3 ohmia... Kertalaakista onnistunut viritys
    MuttaMUTTA Ei tunnu vikkaavan oikeen mitenkään... Palanutta pukkaa
    Mulla on nimenomaan sama ongelma. #400mesh, 0.25 kanhtal, 1,6 ohm setup. Höyryää kyllä, mutta palanutta makua havaittavissa.

Odyn kanssa ei ongelmaa.. : : :

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Millasilla tehoilla yritätte höyryttää? Itsellä oli 12W liikaa kun kokeilin, kympin pinnassa oikein hyvä.

Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Mulla on nimenomaan sama ongelma. #400mesh, 0.25 kanhtal, 1,6 ohm setup. Höyryää kyllä, mutta palanutta makua havaittavissa.

Odyn kanssa ei ongelmaa.. : : :
    Minkälainen seinämävahvuus teillä on niissä meshrullissa? Mulla meinaan on tosi ohut ja pelkäsin että se vesittää koko homman mutta neste nousee coilille kovaa tahtia pidemmässäki vedossa, voisiko se vaikuttaa asiaan? Kapillaari-ilmiöhän tän toimivuuden takaa? (mutu mutu)

Ja 325:sta meshiä mulla käytössä.

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •