Meidän meshit tulee samalta tehtaalta kuin mistä meshcompanyn myymät meshit tulevat![]()
Jos on kunnon kanthalia niin ei kai sitä tarvi ruveta esivirittelemään, tämmöiset jannut kuin minä niin maku menee heti näihin yber mailman hienoimpiin laitteisiin kun setupin teko kestää viikon ja sit tajuaa että vittu, mullahan on täysin paskat kamat, ja kuola valuu ja vituttaa kun Esmes Jalippo sanoo jotta paras genny mitä kokeillu, ja mä sanon että eihän näin paskaa voi edes olla.
Kyllä pitäis olla oikeeesti sitä laatutavavaraa saatavilla millä tyhmempikikin ihminen niinkuin minä saa toimivan setupin aikaiseksi, varsinkaan kun muutenkaa vitut näistä mitään ymmärrä ja jos on täysin paskat oheistuotteet millä nää toimii niin thats it.
Sitä paitsi vaihdoin tän somniumin penelopeen kun luulin tosiaan että ei nää oo mua varten ja kun sain hiton onnistuneen setupin tohon ZAPiin, niin rupes vituttaan kun paskalla kanthalilla setuppia vääntää kolmepäivää ja sit tajuaa että perskule tää kanthali onkin täyttä paskaa, saakuri kuin ois heti ton tajunnu. Ei se tosiaan oo sitä A1 kanthalia mitä nää suomikaupat myy, ja tässä tulee se ongelma aloittelijoille niinkuin minäkin olen näiden mesh vehkeiden kanssa.
Kunnon laatukamaa hyllyyn eikä aina osteta sieltä mistä halvimmalla saa(tavan rautalankaa) itse olen valmis maksamaan siitä että saan sitä mitä haluan.
On tää kyllä peliMeshi ilman tohotusta, pari kertaa nesteenpolttoa ja eikun kanthal ympärille. Mahtava ato, kiitoksia esmoke!
![]()
Pitääkö somniumia pitää aina pystyssä, että ei valu nesteet ulos vai voiko pitää ihan pöydällä/autonpenkillä vaakatasossa tai jopa hieman alaspäin kallellaan?
Yhtään astetta alaspäin en pitäisi ja pääsääntöisesti gennyjä pyritään pitämään ylöspäin.
Somniumiin optioksi ottaa parin euron lisähinnalla pala meshiä ja kanthalia? Pelkän laitteen haluavalle, kanthalia ja meshiä omaavalle ne vain ärsyttävät ja ovat tiellä.
Pöydällä tuo on lepäillyt pitkällään, tosin olen yritänyt kaatsella miten päin se laittaa, jos laittaa meshin ylös on täyttöreikä alhaalla ja toisinpäinmutta eipä tuo ole vuotanut edes täynnäkään pöydälle yhtään, tällä hetkellä ei ole telinettä johon Lavatube menisi enkä jaksa sitä ruuvata irti tankkitelineeseenikään, siihen tämä mahtuisi ja olisi kolo liittimellekin
(7x22mm 10ml putelia ylösalaisin, pohjasta 5mm pois ja liimalla yhteen ympyrän muotoon)
Tälle myös iso plussa!Alkuperäinen postaaja hesekiel
![]()
Piti kokeilla tyhjää putelia josko olis saanu telineen mutta meni liiaksi leikkely niin päätin sitten leikellä tällaisen conen Somniumille
kuvaketjussa
Finanssitaloudenhoitajani ei ikinä anna anteeksi sitä minkä juuri tein... :-[ -Somnium ja viiminen pala nelisatasta meshiä tulossa.
Pyydän itseltäni syvästi anteeksi, toivottavasti tiistain(?) posti korvaa menetyksen
Mitenköhän toi istuu GGTS:n jatkoks?
Huom! Suosittelen kokeilemaan settiä ilman meshin tohotusta! Maku on kyllä perhanan hyvääPakko mainita uudestaan, vaikka mainitsin asiasta pari viestiä takaperin. Viimeks sain samanlaisen "Vau!"-elämyksen ekaa kertaa genesis-atoa kokeiltuani cartojen jälkeen. Luonnollisesti tämä ei toimi Provarin kanssa, mutta Somnium suorastaan vaatii kaveriksi P+:n
Tätä parikaksikkoa en vaihda mihinkään.
Laittakaas muutamia esimerkkejä drip tipeistä jotka istuu hyvin Somniumiin ja paikka mistä niitä saa. Mukana tullut Lumi Round hölskyy siihen malliin että on alkanut jo harmittaa. Itellä ei ole mitään isoa DripTip kokoelmaa mistä valita, eli pitää tilata jostain sellaisia mitkä tohon istuu hyvin.
Aku #18 ( KayFun III ES)