Sivu 24 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1420212223242526272834 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 461 - 480 / 1340

Aihe: Somnium Rebuildable Atomizer

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Vs: Somnium Rebuildable Atomizer

Nesteen lisääminen. U-Can ei voi käyttää, liian lyhyt nokka. Ok, neulaa peliin.

Nestettä työntäessä kama tulvii yli wickin kautta. Liian paksu neula, korvausilmaa puuttuu? 18G-neulalla...

Ok, sain nesteet sisään työntämällä wickin keskireijästä. Toimii.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Ohut metalli, tippi menee kyllä paikalleen napsahtaen mutta tiiviste jää tyhjän päälle ohuen metallin takia :/ Vivin tippi tiukka vaikkei menekkään tiivisteisiin saakka sisään
    Kyllä se mulla menee pohjaan asti. Vähän hutera se siinä on, tiiviste ilmeisesti mennyt yli hatun paksuuden. Mutta riittävän hyvä on. Ei irtoa, heiluu hieman, ei päästä ilmaa ohi.

Höyrypää

Sijainti
    Helsinki

Ainoo huono puoli minkä oon nyt huomenna tässä laitteessa on tuo hatun reikä mihin tipit tulee kiinni.

Liian ohuesta materiaalista tehty, tiiviste ei jää pitämään tippiä paikallaan ja tippi heiluu ilkeesti. Tosin tähänkin lääkkeeksi löyty supert short tippi mikä menee just tosta reiästä sisään, eikä muutn heilu. Kokeilin kymmenkunta muuta tippi ja mikään ei suostunut istumaan nätisti.

Lyö kyllä uskomattoman kovaa tää ato, täytyy varmaan nostella ohmeja. Nyt 0.9ohm ja kortsu otettu irti, 30awg:lla/500mesh, ZAG ja DID jää jalkoihin...

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki

Re: Somnium Rebuildable Atomizer

Mä jotenkin odotin tota säädettävää keskinapaa, mutta en oo vielä keksiny miten sitä säädetään..

Puran ton vielä tässä illalla atomeiks, pesen ja lyön tulille.. voin vaikka keksiä jotain?

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Keskinapa toimii mulla as is ProVarin kanssa, mutta tuntuu ettei Teleskoopissa saa kontaktia tai jotain. Kickin kanssa en päässyt kokeilemaan. Jalippon tutkimuksia odotellessa ProVari kelpaa kyllä

Höyrähtänyt

Kai munkin pitää tätä kehua. Setuppi toimi laakista ja makua piisaa. Huomattavasti helpompi saada toimimaan kuin Cobra, joka on ainoa aikaisemoi kokemus mesh-atosta.

Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

Sijainti
    Helsinki

Vs: Re: Somnium Rebuildable Atomizer

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Mä jotenkin odotin tota säädettävää keskinapaa, mutta en oo vielä keksiny miten sitä säädetään..

Puran ton vielä tässä illalla atomeiks, pesen ja lyön tulille.. voin vaikka keksiä jotain?
    Ei kai tuossa vain ole sellainen ominaisuus, että napaa pystyy säätämään vain toiseen suuntaan? Eli meinaan sitä, että yläruuveilla voi säätää niin, että napa ei jää liiaksi ulos, mutta säätö ei toimi siinä kohtaa, kun napa painuu liian sisälle, kun aton kiristää kiinni höyrystimeen.

Mulla on Pico, jossa on juuri tuo tilanne eli täytyy katsoa, että ei kiristä atoa liian kireelle, koska silloin plusnapa painuu sinne kauluksen sisään ja eipä tule kontaktia.

Korjasin tilannetta laittamalla sinne alapäähän plusnavan ja kauluksen väliin pienen Penelopen tiivisterenkaan. Siltikin napa painuu välillä piiloon.

Höyrykone korsu's Avatar

Sijainti
    Paimio

Omassa törkeässä kopiossani kannen läpi on M5 muoviruuvi jossa 1,5mm reikä. Siitä menee läpi keskinapatanko jssa M2 kierre. Sen kun ruuvaa 1,5 reikään niin ei klappaa eteen ei taakse.

Halt who goes there?

Death

Approach........ friend

Höyrypää

Sijainti
    Helsinki

Kyllä oot esmoke saanut hyvän aton aikaseksi. Jopa HALOn Malibu Menthol maistuu hyvälle tästä... Ennen ei oo maistunut kuin bogesta hyvälle.

Ite kaipaisin viellä miinusruuviin pienen viisteen jotta vois käyttää myös talttapäätä kiristykseen, ja tosiaan sitä hattuu kattosit että kaikki drip tipit pysyis kunnolla paikallaan

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Drip tippiasiaan auttaisi pikaisesti vain tieto siitä, että millaisella tipillä mestari on tätä itse käyttänyt. Onhan sen pakko olla ollut toimiva, ei muuten olisi mennyt tuotantoon.

Höyrykone Thyroid's Avatar

Sijainti
    HKI

Tuli mieleen, että jos tuli tuo Eternity hommattua, niin siinähän on orkkis-tippi joka ainakin mulla on liian tiukka bogeihin. Kävisköhän tuohon?

Banned

Sijainti
    Turku

Ongelmalliseksihan tuon hatun tekee päätös jättää hatun pituus lyhkäisemmäksi ja tästä syystä monien tippien o-renkaat menee hatun yli. Omissa driptipeissäni on 0.4mm heittoja, joten optimia on melko vaikeaa lähteä hakemaan, joten päädyttiin 510-standardimittaan.

Jos tästä koituu suuri ongelma, niin eihän mun auta muuta kuin väsätä pari Somnium -driptippiä tuolle kaveriksi.

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI

Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Jos tästä koituu suuri ongelma, niin eihän mun auta muuta kuin väsätä pari Somnium -driptippiä tuolle kaveriksi.
    Messinkisiä/messingin värisiä round- ja ming-driptippejä?

Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Itselläni myös pienoinen ongelma tuon driptipin kanssa, mukana tullut Round Lumi tippi (olin siis ilmeisesti ekan 50 joukossa : ) ei mene kuin ihan "huulille". Pysyy kuitenkin noinkin ihan tukevasti ilman heilumista ja näkyvälle jäävä tiiviste nyt ei menoa haittaa. Ei myöskään ilma kulje driptipin ja hatun reiän ohi joten tämän kanssa voin ainakin itse elää.

Muovisia vaasitippejä en edes kokeillut, ei sovi näin tyylikkääseen ja teräksiseen kokonaisuuteen.

Ja Somnium tippiä jään odottamaan!

Banned

Sijainti
    Turku

Lainaus Alkuperäinen postaaja Härdelli Näytä viesti
    Itselläni myös pienoinen ongelma tuon driptipin kanssa, mukana tullut Round Lumi tippi (olin siis ilmeisesti ekan 50 joukossa : ) ei mene kuin ihan "huulille". Pysyy kuitenkin noinkin ihan tukevasti ilman heilumista ja näkyvälle jäävä tiiviste nyt ei menoa haittaa. Ei myöskään ilma kulje driptipin ja hatun reiän ohi joten tämän kanssa voin ainakin itse elää.

Muovisia vaasitippejä en edes kokeillut, ei sovi näin tyylikkääseen ja teräksiseen kokonaisuuteen.

Ja Somnium tippiä jään odottamaan!
    Jos menee "huulille", eli o-renkaaseen asti, niin ei muuta kuin kämmentä vasten ja painat sen sisään. Kyllä se sinne uppoo, neitsyenä saattaa vaan olla hieman kireä.

Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Jos menee "huulille", eli o-renkaaseen asti, niin ei muuta kuin kämmentä vasten ja painat sen sisään. Kyllä se sinne uppoo, neitsyenä saattaa vaan olla hieman kireä.
    Juu mä itseasiassa laitoinkin jo rätin vasaran päähän suojaks ja sillä napautin sissään... Jos tuon Lumin tuosta joskus irti haluaa niin tarvitsee tuurnan ja massavasaran lisäksi muhkean ojentajalihaksen

Edit: Tämä siis siksi että kämmentä vasten painaessa meinasi tippi tulla tupsahtaa kämmenen toiselta puolen ulos :P

Höyrypää

Sijainti
    Helsinki

Mulla toi mukana tullut tippi heiluu siinä reiässä...

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Nyt alkaa pikkuhiljaa löytyä makuakin ja kurkkutuntumaa! Ilmeisesti toi ViVi Novan tippi vielkin falskas vähän, mutta säätelin sitä, ja touhusin hetke muuta kuin höyryttelyä.

Nyt alkaa tuntua hyvältä! (alkutunnelma oli hämmentyneen ihmettelevä) Ehkä se vaatii sisäänajoakin toi meshi että alkaa maistua?

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki

Kaikista mun tipeistä toi Empiren malli oli paras:

Ei hölsky tai heilu ja o-rengas on just oikealla korkeudella!

Banned

Sijainti
    Turku

On kyllä lämmittäny sydäntä nähdä täällä viestejä, joissa aloittelijatkin ovat kertoneet saaneensa somniumin höyryämään kiitettävällä tavalla! Tätä vartenhan ato on tehty, mahdollisimman helpoksi!

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •