Jos tehot pysyy tuossa 9w tuntumassa, niin ilmasäädöllä voi vapaasti hakea haluamansa imuvastuksen.
Kolmonen on tosiaan kakkosta tarkempi tuosta täytöstä. Jos se tulvii, niin sitä on hankala pysäyttää. Pakko raossa tulee imeskeltyä vaan kunnes pahin kurlaus loppuu. Puhaltamalla en ole kolmosesta kertaakaan saanut tulvimista loppumaan, kun taas kakkosessa se oli toimiva ja ainoa tapa tuo collector putsata. Tosin rakennekin eroaa, ja ainahan voi pohjasta täyttää.
“I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
(03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun
Mun eka täyttö oli : silican paikalleen (huollellisesti) laitto,"paketti" ympäri ja pohjaruuvista tavarat sisään ilman että edes kastelee silicaa siinä välissä. Pohjaruuvi taas kiinni,pakettti ympäri ja imut...eka hönkäisyllä tuli jo höyryt.
Tätä tulen käyttämään myös jatkossa...pohjaruuvi,,,ei sitä turhaan ole keksitty![]()
Juovat votkaa ja tanssii ripaskaa meidän pakettien päälläAlkuperäinen postaaja metukka
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Ekoilla täytöillä kun olin huolimaton ja kurlas, niin sain collectorin tyhjäks kun laitoin laitteen vaakasuoraan (ilmareikä alaspäin) ja puhaltelin drip tipistä ilmaa sen aikaa, että kaikki tipat tuli ulos.
Varaukseton plussa! Piti heti imaista mehut ulos ja tehdä uus setuppi kun todelliselta Kayfun-Gurulta tuli vinkkiä. Pelkäsin että TH kasvaa suureksi, jos coili tulee kauemmas ilmareiästä, mutta turhaa pelkäsin. Hienosti höyryää ja hyvältä maistuu "kaarisetup". Ehkä tän salaisuus on toi suhteellisen matala höyrykammio?I like!
mites se meni kultaisella 80-luvulla...Alkuperäinen postaaja metukka
nambör off te biist bai airon meiden![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Ihan yksinkertaisella 3mm silicalla tai kolminkertaisella 1mm silicalla toimii kanssa hyvin.
Jos kurlaa niin tankki irti modista, ylösalaisin jottei lisää nestettä pääse sisään ja puhallukset ja tarvittaessa alacappi irti ja paperilla putsaus. Samalla sit modiin kiinni ja ylösalaisin vielä jokuset höyryt jotta silica vähän kuivahtaa.
Sen wickin kärsii nostaa ihan reilusti mutkalle ylöspäin ilmareiän kohdalta jottei nestetippa valu ilmaputkeen, ei muuta kurkkutuntumaa miksikään ainakaan mun mielestä.
Wickaus on kanssa ollut tosi hyvä riippumatta onko ilmaruuvi paljon kiinni vai paljon auki, aina tuntuu mehua piisaavan.
Ainut mikä häiritsee on tuo ilmaruuvista välillä kuuluva "vihellys" sillon kun sitä pitää aika pienellä. Pitänee jostain etsiä sopivan kokoista johtoa mistä kuoria päällyste tuohon ilmaottoon kuristukseksi ja silloinhan sais sen ruuvin pitää ihan auki ja ei ääntä pitäisi kuulua.
Testattu on sekä venäjän poikien pigtail nichromella ja silicalla, esmoken 3mm silicalla 0.20 kanthalin ja 0.20 nichromen kanssa, kaikki vaan toimii. Seuraavan teen 0.32 kanthalista (niinkuin tuota enää paremmaks sais millään)
AW IMR 18490 akku telescopessa kestää mulla vuorokauden, tosin tänä aamuna se oli 3.20 volttia (raskan höyrypäivä siis takana, muttei se haittaa, tuolla 1.4 ohm setupilla menee ihan hyvin sekä 4.2V että 3.2V, höyryä vaan pukkaa)
Ja se alakautta kerran päivässä kotona neulalla täyttö on moottori, myös ensitäytön yleensä teen siten.
Ihan 6.5ml nestettä en saanut sisälle, noin 6.0 meni minun mielestä tai sitten mittavirhe...
Laiskanmiehen valinta on silica-pohjanenAlkuperäinen postaaja Sähköpössymies
Did riitti mulle, liikaa säätöö vaik muuten loistavia vehkeitä
Vajaa 10kk takana höyryä mut vieläkin täys amatööri^-^
Ei löydy tukea kuin tältä foorumilta niin välillä mennään metsään et pölisee:P
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Noita kyseisiä ruuvareita saa ainakin tinydealista, hinta on 2.01e per 5kpl. Mulle on tulossa 5kpl ja ehkä kolmesta saattaisin malttaa luopua jos joku välttämättä haluaa (siis sitten kun joskus 3 viikon päästä saapuvat).
http://www.tinydeal.com/5pcs-mini-sc...ogp2jofoaklng6
Ja ainut kerta kun itse oon saanu vuotamaan on kun ylimmäinen pieni o-rengas ei ollut ihan paikoillaan, toki silloin alipaine karkaa tankista ja neste valuu läpi pikkuhiljaa.
Pari kurlausta yläkautta täytön jälkeen muttei mitään mitä ei tankki ylösalaisin ois saanu puhallettua.
Tuli tos tehtyä jälleen uus setuppi 3mm silicalla ja 0,20 kanthalilla, noin viis kiekkaa 1,7 ohmia. Jalipon ohjeita katsomalla, tosin painelin noi wick langan päät tiukkaan tonne kupin pohjalle. Jösses mitkä höyryt lähtee nyt ja makukin on mukana. Kyl tää on aika pähee vekotin, tosin oon edelleen sitä mieltä et ody on vähintään yhtä hyvä. Höyryy tällä kyllä riittää vaikka naapurille jakaa. Me like
Thx. Jalippo![]()