Loistava päivä.
Sen sijaan, että mä olisin taas jotain myynyt, niin mulle tuotiin pari pulloa piippusossseja![]()
Loistava päivä.
Sen sijaan, että mä olisin taas jotain myynyt, niin mulle tuotiin pari pulloa piippusossseja![]()
Kauan kaivatut pitkälankaiset vivi novan vaihtoatot nyt saldoilla.
Nyt on semmonen kutina että itella on hukannu mun paketinmaanantaina lähetetty, ollut vasta 3 päivää matkassa mut normaalisti ollu seuraavana päivänä laatikossa...
Jos Itella ei saa raahattua pakettia viikon sisällä, eli mikäli ei maanantainakaan näy, niin pistä viestiä info@esmoke.fi niin katsotaan mitä asialle voidaan tehdä
Noi on aina ikäviäItella on viimeaikoina taas loistanut. Tänään tuli mm. kaks pakettia takasin takasin lapulla tyyliin "lälläslää ei huvittanu viedä perille"
Minulle tuli tuollainen lumi drip tip round, ja siinä on yksi kylki täynnä tuollaista kuplaa kromi pinnan alla, onko se normaalia noissa?
Kiitos hyvästä ja nopeasta palvelusta!
[url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url
Maanantain puhtia riitti, ja osa tuotekategorioista joutui syynniin hintansa puolesta.
Varsinkin Lumi ja RBA -tuotealueet nauttivat melko tuntuvista, pysyvistä hinnanalennuksista!
Tästä ilman muuta suuri kiitos kaikilla meidän asiakkaina toimiville höyrypäille! Ootte mahdollistanu esimerkiksi Lumi -tuotteiden isompien tuotantoerien valmistamisen ja näin olen hinta alenee suoraan myös myyntihintaan!
Iso kiitos, tilatut tavarat tulivat ja seuraavan päivänä.
Harmi, ettei Feenixi lähtenyt orkkissetupilla toimimaan, pitääpä huomenna tilata wickiä ni uus kokeilu sitten
Smok XPro 50W, Aspire 2
eGrip
Koska lisää Joyetech 18650 modeja ?
HuomennaAlkuperäinen postaaja vorri
![]()
Eipä taida, eikös tuossa ole Egon kytkin vakivoltti/reguloitu-säädöllä?
KGO & Twist
Pakko hehkuttaa Ucan nestesäiliötä!
Taskunpohjalle aivan loistava keksintö! Eipähän vuoda nesteet pullosta ja täyttö tolla kärjellä on äärimmäisen helppoa tankkeihin ja clearoihin!
Illalla on tulossa videota Ucanista ja mittaustuloksia Joyetech:n akkuputkesta.