Mitä virkaa se yläpään kortsu edes toimittaa tässä? Anteeksi jos on tyhmä kysymys, tuli heitettyä oma vivi roskiin kun eka oma setuppi ei toiminut :P
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
Mulla kans ollut jonkun verran tota kurlaus ongelmaa. Hyvin vähän tosin... enemmän ongelmaksi on muodostunut yläcapin sisään tuleva neste. Sinne kertyy jostain nestettä, ja kun vaakatasossa vetelee höyryjä, niin se neste sitten kulkeutuu tippiä pitkin suuhun. Todella epämiellyttävää. Vähintään kerran päivässä saa olla kuivaamassa. Ei se nyt mikään iso vaiva ole, mutta vaiva kuitenkin. Muovin makua oli alkuun, mutta se katos ensimmäisen n. puolen tankillisen jälkeen.
Miksi näitä pitää roskiin heitellä kun aina voi olla joku pöhkö jolle voi kelvata ?
Atopäähän 2.5mm poralla isommat reijät ja silikonihattuun pikku lovet. Vastus siinä 2.2 ohm.
Sideharso wickillä pelkkää kurlausta ja palanutta makua. Silicalla toimii paremmin.
Ois pitänyt vääntää coili tuplajaloilla kun kuivapolttaessa näyttää lämpeävän pohjalta asti koko lanka ?
Itselläni on 2x v2.5 ja 2x v3 kittiä eikä oikeastaan mitään ongelmaa ole näiden kanssa ollut. Ekasta kitistä yksi ato oli uutena jo p*skana, mutta muuten hyvin toimineet. Ei ole muovi maistunut eikä ole suurta eroa muutenkaan maussa ollut kartotankkiin verrattuna, ainakaan yhtään huonompia ei ole. Kuivapoltot olen aluksi aina tehnyt, mutta hieman epäilyttää sen tarpeellisuus.
v2.5 on vaatinut 510-510 jatkokappaleen Lavatuben kanssa jotta saisi ilmaa, mutta v3 toimii suorilta. v3:ssa on jopa itsessään jousitettu napa, joten toimii vehkeen kuin vehkeen kanssa hyvin. Myös v3:n metallinen tippi on erittäin hyvä ja sopii huulilleni kuin nappi otsaan.
Viihteelle (ts. ryyppäämään) lähtiessä nämä ovat varsin käteviä. Kartotankit tuppaavat monesti vuotamaan kun taskussa pyörii miten sattuu, mutta nämä eivät ole tipan tippaa koskaan päästäneet ulos vaikka missä olisi pyörinyt.
Yläcäppiä saa olla välillä kuivaamassa, kuten aiemmin mainittukkin, mutta muuten olen erittäin tyytyväinen näihin.
Ja jos joku ei ole huomannut niin Suomesta saa E-savutukusta kohtuu edullisesti v3 versioita:
http://www.e-savutukku.fi/vivi-nova-...ori-p-829.html
EDIT: Noh okei, ehkä ainakin VR Cinnamon Rolls maistuu huonommalle vivistä kuin kartotankista. :-X Testasin juuri.
EA MOD | L-Rider Transformer VV | Vamo VW | 2x GS VV MOD | Joyetech eGo-C Twist XL | Joyetech eGo 18350 MOD | Joyetech eGo 18650 MOD | Mini-eGo | The Tankometer | Munatankki RST | Kiuas v2.0 #0015 | Lumi XL
En ole pilkun viilaaja, mutta onpas e-savutukulla kirjoitusvirheitä![]()
EA MOD | L-Rider Transformer VV | Vamo VW | 2x GS VV MOD | Joyetech eGo-C Twist XL | Joyetech eGo 18350 MOD | Joyetech eGo 18650 MOD | Mini-eGo | The Tankometer | Munatankki RST | Kiuas v2.0 #0015 | Lumi XL
Ei mullakaan ole ollut ViVi pitkään aikaan käytössä, Penelope ja silica RDA pelkästään nykyisin.
Mutta ihan samalla tavallahan nämäkin toimii teoriassa, eli liian märkä wicki ei höyryä kunnolla ja luukuttamalla liikaa tuppaa kaikesta nousevan pälaneen käryä.
Ihan liian usein yritetään sitä liian märkää wickiä saada toimimaan lisäämällä tehoja, harvoin auttaa kuitenkaan jos kaikki muu on pielessä.
Mulla kans sama ongelma eli tuonne yläosaan kertyy vähän nestettä tuohon drip tipin alle. Ei kyllä akku päähän ole vuotanut yhtään ainoastaan tuonne ylä puolelle kertynyt tuota nestettä.
Aina täyttö vaiheessa joutuu putsailemaan hieman.
Muuten olen erittäin tyytyväinen tähän laitteeseen.
Maku mahtava, kurkkutuntuma hillitön. Kyllä tämä tosiaan rulettaa, silloin kun sille päälle sattuu. Hyvä vehjes!
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Ihmettä.
Mulla on jäänyt itseltä käytämättä toistaiseksi nuo 1.8 ohmiset coilit. Ajattelin tarjota broidille eGo:lla testattavaksi ViVi Novaa tommosella. Kun mittaan ohmit ProVarilla, niin tulos on 2,4-2,6 ohmia. Ensin vilahtaa esim. 1,3 ja heti perään 2,4 ja 2,6. Mitä toi ProVari mittaa? Se on se "Ao" siinä menulla?
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Ao= Atomizer Ohms. Mittaa siis aton vastusta pienellä kuormalla.
Taitaa pikkasen vastuslanka päästä ottamaan maihin siellä metalliputken sisällä..