Pitää maksaa.Alkuperäinen postaaja NicoTimo
Nimimerkillä: ennakkotilannut
Ensimmäiseen 50 somnium-pakettiin pusken kehutut ja suositut round lumi driptipit mukaan, kiitoksesti siitä että osoittaa luottamusta tähän atomisoijaan, vaikka vielä ainuttakaan videoarvostelua ei ole nähty
Kiitos, just tota mä olin vailla, joten voit unohtaa sen yhden sähköpostin, jonka varmaan osaat yhdistää tähän nickkiin.Alkuperäinen postaaja esmoke
Mites esmoke kun on varmaan protoa jo höyrytelly, niin uskallatko verrata höyryntuottoa esim. Z-attyn vierellä?
Tilattu! Tulossa kolme mesh atoa, joten voi kettu jos ei setupin teko ala luistaa
Aku #18 ( KayFun III ES)
No tietysti oma ato maistuu aina paremmalta, mut kyllä tää on z-atty-pron korvannu provarin nokalta jo ihan siitä syystä, että saa jäätävän mesh-rullan aikaseks ilman tiivistettä ja hattu ei takuulla irtoa. Kestävyyskin on melko hyvin testattu: 2 muovista round-tippiä jo hajotettu, kun koira ajellu hännän kanssa provari+somnium-setin lattialle Lisäks uuden coilin kääriminen on vaan niin naurettavan helppoa ja tehtävissä missä ja koska vain, missä vastuslankaa on saatavissa.
Mites toi korkeus 58 mm, pitääkö se sisällään 510-kierteetkin?
Vaikka mitta olis ilman kierteitä, niin silti vain noin 5 mm normi DIDiä pidempi, eli ei paha!
Löytyykö näitä liikkeestä heti, kun tulevat valmiiks? Voisin tulla hakemaan yhden. Alko taas toi did vittuilemaan sen verran, et jos tolla eristyksellä sais vähän helpommin coilin tehtyä
Jos näitä vaan jää, niin tottakai liikkeestä saa nopeammin kuin postilla
Tilattu.
ja mulla nyt meni ihan ohi... mistä noita saa ennakkotilattua? ymmärsin vaan että jossain vaiheesssa saa suoraan esmoken sivuilta
Oon kyllä seurannut lankaa alusta asti mutta nyt ei tuu muistiin tämmöstä:
Onko niin että somnium atoja tehdään vaan se X määrä ja sitten tuotanto loppuu vai tuleeko näitä jatkuvasti lisää? Mietin vaan kun nyt ihan heti ei rahapussukka anna periks ku on niin paljon jo ostellut