Ei muuta kuin listat auki!
Ei muuta kuin listat auki!
Aku #18 ( KayFun III ES)
^Alkaa olla hinta kohdillaan meikäläisen mielestä. Mitä tohon hintaan nyt sitten saa mukaan?
Mä olen täällä vaan atoo hehkuttanu ja heti pitäis jottain lisääkin vielä saada?
Olen miettinyt tuota pitäiskö pakettiin ujuttaa myös kanthalia ja meshiä, mutta itselläni on ainakin kaikissa kaupallisissa atoissa jäänyt nuo mukana tulleet pikkupätkät aina käyttämättä ja jäänyt jonnekin vapolaatikkoon pyörimään. Joten mun mielestä on parempi, että pidetään vaan huoli että noita on varastossa kun Somnium tulee myyntiin ja voi sitten itse valkata mukaan mitä tarvitsee.
PItää varmaan raitistella vielä toinenkin kuukausi että saa säästettyä rahat tähän heh.
herra esmoke varmaan tekee jonkun opetusvideon tämän rakentamisesta sitten kun ehtii? Se phoenix-video oli tosi hyvä!
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
Tarkotus olis sellaista 20millistä putkipommia lykätä vielä tämän vuoden puolella
Nuokin vaan lähinnä ällöttää mua, ei oo mitään maailman hygieenisintä puuhaa ja jokaisella on kuitenkin niin omat mieltymykset siitä millainen setuppi on hyvä. Lisäksi on aika vaikea tehdä satoja setuppeja joista jokaisen pitää olla toimintakunnossa vielä postimatkan jälkeenkin.
Noista jännitehäviöistä puhutaan paljon, mutta vähemmän näkee mittaustuloksia.
Haluan faktoja, vertailuja ja kaikki lukemat samalla akulla. Sori OT, mutta taas kummitteli toi jännikehävikki sana... aloitan mittaukset kun saan ECD mittarin.
^Mulla vähän sama ajatus. Onko paljon puhetta tyhjästä? Olis kieltämättä kiva nähdä mittaustuloksia eikä vaan höpinöitä. Itellä on kyllä duunissa kaikki mahdolliset mittarit käytössä mut enpä ole jaksanu alkaa mittaileen sen kummemmin. (työssä saan mittailla ihan riittävästi) Jotenki epäilen et jos esim GG:ssä on muutama kierreliitos ja ne ottaa hyvin toisiinsa kiinni et siinä mitään ihmeellisiä jännitehäiviöitä synny mut niitä mittaustuloksia odotellessa
Sori OT
Mä oon vaan liian jääräpää etten usko kaikkea ennen kuin itse kokeilen..
Sanos vanttila mikä olis optimi vastusarvo noiden jännitehävikkien mittaamiseksi?
Oma GGTS antaa täysin täydellä AW IMR 18650 2000mah akulla ilman kuormaa 4,21V ja SR bogelle kuormassa 3,8V kaikki kierteet ja liitokset putsattuna...
Teräs napilla sai 3,7V.... Napin vaihto auttoi siis hieman asiaa, mutta ei riittävästi.
Vanhalla wartburg boltilla sai silloin aikoinaan kuormassa LR bogelle 4,09.
Kun noissa atoissa mitä käytän ohmit on 0.8-1.0 luokkaa, niin olisi kiva jos putki itsessään ei tiputa voltteja...
Voip olla et joitain pientä hävikkiä syntyy mut tuskin kovinkaan merkittävää. Onhan noita ollu iät ja ajat metallisia liitoksia sähköpiireissä ja jännitehäviöt on kyllä aika minimaalista luokkaa. Mutta niinku totesin en ole mittaillu mut ihan mutu tuntumalta ku ajattelee niin tuskin merkittävää eroa liitoksistaa tulee jos ne on kunnolla kiinni, toinen juttu on sit se et onko mahdollinen jousi puristettu kunnolla ottamaan kontaktia ja tuleeko se häviö just liitoksista vai esim, käytettävistä materiaaleista
WTF?!?!
3 ohm boge ja vanha 18650 AW IMR:
Edit: tuo volttimittari näyttää 0,04 volttia liian vähän ja käytössä ei ole edes stealth cäppiä - ylimääräinen 510-eGo adapterikin siis välissä!