Ainakin: http://www.lumensfactory.com/online_...10&sid=&page=1 ja tuolta toimitus on aina ollut nopea.
Irtonänni voi olla ok, jos se on juuri sopivan kokoinen ja pysyy ehdottomasti paikallaan. En ole noita käyttänyt, joten kokemusta ei ole.
Ainakin: http://www.lumensfactory.com/online_...10&sid=&page=1 ja tuolta toimitus on aina ollut nopea.
Irtonänni voi olla ok, jos se on juuri sopivan kokoinen ja pysyy ehdottomasti paikallaan. En ole noita käyttänyt, joten kokemusta ei ole.
Joo, vähän aikaa kun etsiskelin, niin löyty noita irtonännejä kiinnittyneenä vanhan aton sisään kokeilin paikallee ja hyvin rokkaa. Nuo tuntuu kyllä olevan aika voimakkaita. Tai ainakin olivat toisissaan kiinni aika tiukasti..
Ei oo vielä näkyny (edes Itellan seurannassa), tosin "vasta" maanantainahan noi lähti tännepäin tulemaan.
En sitten tiedä kauanko tuolta Kreikasta tavarat yleensä matkaa tekee, mutta itse olen pähkäillyt, että to-pe ois aikasin mahollinen, kun tänne suomeen tupsahtaa.
Edit. Laitetaas vielä noista nänneistä sen verran, että itellä pelittää Efestin nännittömät 18350-akut ihan hyvin irtonännin kanssa, mutta kierrettä jää joku reilu puol milliä näkyviin.. Siksipä käytän pelkästään AW:n akkuja Provarissa ja noi Efestit on ePipen piippua varten.
Noissa uudemmissa Efesteissä on nännit.
Täältä kanssa suositukset magneetti irtonänneille. Hyvin pysyy paikallaan, ellet heittele modia lattialle tms. Mulla toi on käytössä panasonicin nännittömien akkujen kanssa, eikä ole ollut mitään probleemia.
http://www.puff.fi/korokemagneetti-a...kpl-p-852.html
Eikä ole hinnalla pilattu! :P
Mulle ainakin yksi tärkeä ominaisuus on luotettavuus, eli se, että tiedän että höyryä tulee joka kerta kun nappia painan, vaikka se olisi vähän kolistellut rappusia alas ja vaikka päässä olisi mikä ato!
Em. kommenttien lisäksi tuossa Provarissahan on lähtöjännitteen tarkkailu ja säätö, eli sieltä tulee oikeesti sitä jännitettä mitä näytöllä seisoo, eikä sinnepäin.
Ei ole kyllä tarvinnut tämän hankkimista kertaakaan katua.
Luotettavuus, kestävyys ja tarkkuus! Akun loppumiseen asti tulee samaa höyryä. 510 liitin on yhdestä palasta sorvattu! Ei käy farkun taskussa "lavatubeja". Korkeintaan tankki tai boge menee rikki. Noita päätycäpin kierteitäkään ei tod näk baskaks saa millään. Pari akkuvaihtoehtoa extension cäpin kanssa. Eikä ota nokkiinsa, vaikka vähän korkeammaltakin putois.
Eipäs nyt mahdottomia lupailla, siinä se paskaksi menee, kuin muutkin aluputket, tuurista se enimmäkseen on kiinni.
Sitä en kiellä, etteikö tuo keskivertoa paremmin kestäisi.
KGO & Twist
Hmm.. en kyllä kovista kehuista huolimatta näin opiskelijan budjetilla rupea ostamaan.
Jos tuo lavatube, teleskooppi ja twisti lahoavat samalla kertaa niin sitten lopetan vapottamisen
Nyt jo palanut rahaa iha riittämiin.
Kumman usein provareja tuntuu olevan myynnissä tuolla osto/myynti palstalla joten mistähän tämä sitte johtuu?
Anteeksi kyynisyyteni
Vaihtuu VV hybridiin.
KGO & Twist
“I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
(03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun