Minulla kyllä kestää 18650 akku Tornadossa sen puolitoista vuorokautta/5 ml, joten ei kyllä ole mitään valittamista.
Olen kyllä tyytyväinen tornadon höyryihin. Tässä vierekkäin Lavaa ja Provaria kun pössyttelen niin ero ei ole iso. Paitsi hinnassa. Ja painossa. Ja laadussa tietysti.
Provari V2 - Lavatube 2.1 mini - Gripper Mod - Drawtube
Suljettu niin ei nesteet pääse lavan sisälle.
Suljettu niin ei nesteet pääse lavan sisälle.
E: mites tää nyt kahteen kertaan tuli?? Puhelimen yhteys pykii. Prkl..
Mulla ei ole kyllä valittamista akun keston suhteen, perus laturi tr1 vai mikä se nyt oli ja sellanen 5ml per akku.
Akkuna on aw imr 18650 2000mAh.
Sehän tässä on että akun näyttö ei kerro totuutta kuinka paljon jytyä on jäljellä, siis sitä on enemmän kuin näyttö sanoo.
Lavatube Tornado / Smoktech Bolt MOD / Joeytech 510-T+riva 1100mAh
Top3: PG Winston LF / PG Gold & Silver LF / PG+VG Fruit stripe illusions VR
Pieni ongelma ja en tiedä syytä. Minulla on lavatube 2.1 tornado ja lava 4 lambo. Lambossa käytän tuota välikappaletta vivi tankin kanssa. Tänään sain toisen vivi tankin joka on täysin sama. Tämä uusi tankki toimii vain tornadossa mutta ei lambossa?? Kun taas vaihdan tankit päitteensä niin vanha tankki toimii kummassakin. Kummassakin 2.8 ohmin ato päässä. Tubeissa ei vikaa kun vanha vivi toimii kummassakin.
Noissa clearoissa ym vermeissä heittelee nykyään nuo kierteen tappien pituudet ja paksuudet aikas tavalla , isoin ero taisi olla millin luokkaa pituudessa kun niitä testailin .Toiset cartot esim meni pohjaan kuin tyhjää vaan toiset taas nappas kierteille ihan kohtuullisesti samassa laitteessa 8)
Joo vivi nova tankista kyseSilmällä mittailin niin uudessa tuo kierretappi aavistuksen lyhyempi ja + napa ylempänä kuin vanhassa. No ei tämä nyt haittaa kun kumpikin toimii omassa tubessaan hyvin
Btw onko tuota keskinapaa helppoa ronkkia ylöspäin?
Varovasti pinseteillä, hammastikulla, pikkuruuvarilla tms. nitkuttelee. Helppo juttu tuo keskinavan liikuttelu.
Itse tein kokonaan uuden tiivisteen siihen navan ympärille ettei pääse karkuun.
Uskaltaakohan tuonne lähtea sorkkimaan, ettei vaan menis tiivisteet särki. Se on menoa sitten jos sisälle pääsee litkua... Tokkopa sitä varovasti koittaen, väkisin tekemällä tule ku kusipäissii lapsii :![]()
Kuuluuko Tornadossa olla paljon isompi ilmanvastus kun Lambossa? Kokeilin äsken kaverin Lamboa ja siinä ei ollut ilmanvastus juuri ollenkaan ja omas tornadosta kokeilin imeä heti perään samalla kartolla niin ero oli huomattava. Tuntuu kun Tornadoa saisi imeä posket klommolla ja Lambon imutuntumaa voisi kuvailla sanalla "kuin imisi pillillä ilmaa" eli vastusta ei ole ollenkaan. Tuli tässä mieleen että onko minulla jäänyt tornadoon joku suojajuttu paikoilleen kun olen ottanut sen pois paketista?
Ei kyllä pitäisi, koska se karto ruuvautuu 510-liittimeen, jolloin ilmalle pitäisi jäädä tilaa kiertää.
Jos kyseessä on helmallinen MDCC, niin löysääppäs hitusen.
KGO & Twist