Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Ööööö missä mä oon...
Kyllähän tuon vois ottaa Smokin skoopin tilalle (joka on aika hanurista kyllä laadultaan, toimii sinällään, herra tietää että ei pitkään mun käytöllä...)
Hinta tollasella putkella olis mielestäni jotain satasen luokkaa joten tuo 129 vielä ehkä saattaa kotimaan nimissä mennä mut puoltoistasataa on liikaa (siis en kyllä ggstäkään halluu maksaa yli satasta)
Tosin tuli sitä veli venäläisen leegogin ostettua, saattaa kyllä lähtee myyntiin vaikka hyvä onkin...
Tuli tuo video katottua ja jos nyt vähän rakentavaa palautettakin laittas; mua ei henkilökohtasesti kiinnnosta vaikka ois Platinaisen Plutolaisen kopio, mutta jos käytetään muiden ideaa, niin sillon pitäs hinnalla tai laadulla pystyä kilpailemaan tai tehdä edes jotain innovatiivista/parempaa kuin mitä esikuvassa. Taitaa ainoa parempi puoli tässä olla saatavuus..?
Tämä putki taitaa nyt failata jokaisella osa-alueella; hinta on kalliimpi, laatu toivottavasti samalla tasolla, mutta kun ne pienet erot, joita videon perusteella GG:n näki ovat GG:n eduksi; tuossa suomiputkessa ei ole pohjajousta ja + ja - posteihin on jätetty aivan turhaa pituutta; järkevällä ja tarkemmalla mitoituksella tuosta saisi videon perusteella ~ sentin pois pituudesta, jos keskinavassa olisi vaikka millin säätövara "normikohtaa" ulommas, kykin olisi lähempänä pohjaa ja miinusnavassa olis vaikka milli pituutta kytkimen yli.
Tuo näyttää hyvin tehdyltä ja tyylikkäältä; itse tykkään oikein paljon tuosta steampunk-henkisestä napista, mutta tuolla hinnalla jää kyllä suosiolla kaupan hyllyyn. Hinta ei sinänsä olisi paha, jos tuo olisi oikeasti itse suunniteltu ja innovoitu tyylikäs kokonaisuus, mutta kopiosta (vaikkakin oletettavasti hyvälaatuisesta) en rupea moisia hintoja maksamaan (GG:n kamat on listahinnaltaan aika ylärajoilla ominaisuuksiinsa nähden). Kuten jo pari muuta itseni lisäksi oli vissiin kommentoinut; hintakatto ehdottomasti 100€ (kaupasta ostettuna, foorumi/ennakkotilaushinta tietysti halvempi).
+1
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Olisi ihan mielenkiintoista näin Oulunsalolaisena tietää, missä täällä näitä valmistetaan?
En minä tiedä missä
Mutta ensi viikolla uusien laitteiden asennusta ja loppuviikosta pitäisi postiluukusta kolahtaa jotain kivaa taas.
Modi tulee myyntiin perusputkella sekä kick-putkella, jotka siis kuuluu samaan hintaan. Ja hintakin laski kympillä. Ei paha ollenkaan. Eli perushinta 149€. En tiedä miten alennus vaikuttaa ennakkotilaukseen ???
Hommat etenee yllättävän hyvin aikataulussa. O0
sibbi voisi kertoa nyt kun on kumpaakin (tuota ja smokin telescopea) käpistelly että mitenkä tuo eroaa
telescopesta joka on satasen halvempi ja lähinnä näin kuluttajan näkökulmasta että mikä on se pointti
vaihtaa? :![]()
Ihan ilman käpistelyäkin voisin väittää, että noi on ihan eri maailmasta.. Sama kun vertais Ladaa ja Mersua keskenään.![]()
ja se näkyy mistä?
Kuvista ja videosta.
No, ensinnäkin tossa on materiaali huomattavasti kestävämpää kamaa kuin Smokissa ja videolla kierteet näyttävät olevan hyvinkin smoothit (toisin kuin Smokin holo kiinakierre), työstöjälki vaikuttaa paremmalta (jo protovaiheessa), tuonne menee Kicki+18650 ja tuo on täysin mekaaninen.
Tuossa nyt äkkiseltään päähän pälkähtäneet erot, toki sitten on henkilökohtaisten mieltymysten erot, eli IMO nappi on tuossa paljon paremmassa paikassa, kuin smokissa, tasainen pääty on Smokin viistoa siistimpi ja sen kanssa useimmat laitteet istuu oikeen nätisti yhteen.
Plus että väittäsin ton olevan ehjänä vaikka tiputtas viidennestä kerroksesta katuun, kun taas Smokin nappeja on jonkin verran paukkunut poikki ihan vaan taskusta putoomalla.
Edit. 69:lle siis tämä vastaus.
Kiitos. Käsityö ilmeisesti maksaa kun reikäputkella on 150 euroa hintaa
Mutta laitetaan harrastuksen piikkiin![]()
Vielä kun tuohon saisi ilmaviisteet cäppiin, niin olisi sangen varteenotettava vaihtoehto.
KGO & Twist
Tottakai ne tulee. Siitä mainitsin heti ekana.
Hieno on vempele ja varmaan joutuu harkitsemaan kun joku vappu tulee myyntiin.
Kai sitä saa tilattua ilman niitä viisteitäkin?
Most excellent.Alkuperäinen postaaja SiB77
Tälläinen lähtee sitten itsellekin, jahka saan varastoja tyhjennettyä.
Men helvete, joutuu investoimaan Kickiin, että saa gennyjä sisäänajettua pienillä volteilla,
KGO & Twist