Sivu 35 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 253132333435363738394585135 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 681 - 700 / 3460

Aihe: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

Kauppias gixxxer's Avatar

Sijainti
    Klaukkala

Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

Kyllähän se voidaan niin tehdä että otan yhden lopullisen version ja toimitan sen LSVapille testattavaksi. Eihän siinä muuta ole kuin se että ne jotka ovat ensimmäisellä listalla niin saavat laitteensa vaan sitten sen viikon verran myöhempään kuin ilman arvostelua.

P.S. Igetchalle (aka scott) ei tarvinnut edes lähettää ilmaiseksi modia kun se laittoi tuossa sähköpostia että haluaa ostaa yhden
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

Sijainti
    Klaukkala

Lainaus Alkuperäinen postaaja Breezer Näytä viesti
    Saakos näitä työkaluja sitten kanssa?
    En usko että niitä alan sen enempää väsäilemään kun poranterät/ruuvimeisselit ajaa ihan saman asian.
    www.diablomods.net

Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

Täytyy ottaa gixxxer mukaan tiimiin, niin saadaan tulevaisuudessa näyttää mitä Suomessa osataan
    Täytyy kysyä tässä, olisko herralla kiinnostusta osallistua tämmöiseen aivoriiheen ?

Sijainti
    Klaukkala

Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Täytyy ottaa gixxxer mukaan tiimiin, niin saadaan tulevaisuudessa näyttää mitä Suomessa osataan
    Täytyy kysyä tässä, olisko herralla kiinnostusta osallistua tämmöiseen aivoriiheen ?
    Kyllähän se toki kiinnostaisi mutta en osaa yhtään sanoa mitenkä paljon minulla on aikaa osallistua mutta parhaani yritän
    www.diablomods.net

Höyrypää Stoney's Avatar

Sijainti
    Kotka

Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    En usko että niitä alan sen enempää väsäilemään kun poranterät/ruuvimeisselit ajaa ihan saman asian.
    Mutta olisihan se hienoa jos pakettiin sisältyisi kaikki "työkalut." Olkoon ne sitten vaikka niinkin yksinkertaisia kuin 1mm ja 2mm "rautalankoja."
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

Harva niitä setuppeja poranterän kanssa edes tekee. Eiköhän jokaiselta löydy huushollista joku pari milliä paksu tikku. Poranterä, hammastikku, ruuvimeisseli, kuulakärkikynän sisus yms.

Höyrykone hesekiel's Avatar

Sijainti
    Tamperehan se

Alko muuten huvittaa tää keskustelu ja puoliksi päätös siitä että LSVap tekisi videoarvostelun diablosta, herralta itseltäänhän ei mielipidettäasiaan kysytä

HöyryGuru

Sijainti
    Seinäjoki

Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Alko muuten huvittaa tää keskustelu ja puoliksi päätös siitä että LSVap tekisi videoarvostelun diablosta, herralta itseltäänhän ei mielipidettäasiaan kysytä
    Totta. Toki on mahdollisuus kieltäytyä mutta onhan se kunniatehtävä. Videoiden aluissakin sanoo että puolueettomasti arvostelee eli odotellaan vastausta ketjuun.

Alko myöskin mua huvittaa, mitä kaikki nyt yht'äkkiä alko hermoilemaan, kun pitäis alkaa lyömään taaloja tiskiin

Höyryttelijä

Sijainti
    Oulu

Lainaus Alkuperäinen postaaja Existance Näytä viesti
    Alko myöskin mua huvittaa, mitä kaikki nyt yht'äkkiä alko hermoilemaan, kun pitäis alkaa lyömään taaloja tiskiin
    Kerran se kirpasee ja kyllä toi ihan höyrystimeltä näytti joten eiköhän rahoille ole vastinetta Voin tosin ottaa eturivin epäilijöiden paikan

Laitteet: Diablo, Aku #022

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki

Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Kysytään tai ei, niin täältäkin ääni LSVapille.

Toki Vanttilakin on näiden kanssa pelannut niin paljon, että tulisi varmasti asiallista arvostelua, mutta ei ole herra vielä(?) kameran eteen astunut?

Sijainti
    Klaukkala

Lainaus Alkuperäinen postaaja Existance Näytä viesti
    Ainahan se vähän varmasti jännittää kun ei ole yhtään laitetta päässyt kukaan muu testaamaan mutta vaikka itse valmistaja olenkin niin ei voi muuta sanoa kuin että hyvin se toimii. Kokemusta on genesis-puolelta mulla zenistä, atomaisterista, did:stä ja orionista.

Ja kuten jo moneen kertaan on todettu niin ei se aton rakenne näissä missään juuri toisistaan eroa.

Ja videolla näitte jotka sen olette katsoneet varsin hyvin tuon höyryntuoton mitä Diablo antaa.

Teen toki hetimiten paremman videon kunhan saan ekat lopulliset versiot valmiiksi.
    www.diablomods.net

Höyrykonkari

Itse en ole varauslistalla, mutta tullu prokkista seurattua tiivisti ja gixxxxxxerin antaman videon perusteella höyryntuotto on erinomaista ja ulkonäkö kohdallaan, eli jos mulla ois rahat kiinni niin en kyllä kuumottelis yhtää itseäni mitä tulossa.

En mä usko että kukaan tässä epäilee laatua tai laitteen toimintaa. Mä vaan ihmettelin sitä et lsvap asuu stadissa, gixxxer ilmeisesti ainakin pk-seudulla. Lsvap tekee varmasti mielellään arvostelun laitteesta parissa päivässä ja tämä video toimii myös hyvänä promona ulkomaailmalle. Miksei hyödyntäis tätä mahdollisuutta?

Höyrykonkari

Mun piti olla heti ensimmäisten joukossa listalla mutta nyt tuli puun takaa taloudellinen takaisku ja joutui valitsemaan dogin ja tämän välillä, Dogi vei koska sen saa ruuvattua kiinni GGTS:ään. :<

Caravela+Omega,Chi you+Stormrider, Arrow+Ba Gua,Cyclon V2+Mjölnir, Diablo
    Menneet: Silver Dog, NGP 4.0 ja V3.1 GP Paps, DID, Zenesis Standard, Penelope, Odysseus, GGTS, Line SS,Kiinalaiset dripperit, lavatube, ego.

Sijainti
    Klaukkala

Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    En mä usko että kukaan tässä epäilee laatua tai laitteen toimintaa. Mä vaan ihmettelin sitä et lsvap asuu stadissa, gixxxer ilmeisesti ainakin pk-seudulla. Lsvap tekee varmasti mielellään arvostelun laitteesta parissa päivässä ja tämä video toimii myös hyvänä promona ulkomaailmalle. Miksei hyödyntäis tätä mahdollisuutta?
    Olen kyllä LSVapille jo aikaisemmin ilmoittanut että toimitan hänelle jossain vaiheessa yhden Diablon arvostelua varten mutta tarkempaa puhetta ei ole ollut että milloinka.

Kuitenkin tässä painaa päälle se että kun nuo ensimmäiset 20kpl on valmiina tuolla konepajalla niin minä ne joudun myös maksamaan ja se ei ole mikään halpa erä. Ja myös se minun oma finaaliversio on näiden 20 joukossa. En kuitenkaan viitsi toimittaa arvosteluun mitään beta-versiota.

Toki jos joku haluaa tuosta ensimmäisestä ryhmästä jäädä nyt pois niin ilmoitusta vain minulle.
    www.diablomods.net

Eipä tässä nyt ollut tarkoitus kuulostaa erityisen hermostuneelta eikä etenkään epäileväiseltä Ihan vaan kysäsin kun jossain vaiheessa oli sen suuntaista puhetta aikataulusta että toisessa erässä olevat ehtisivät ainankin jonkun revikan lopullisestakin vehkeestä näkemään. Vaikutti vaan tuon aikataulutuksen suhteen aika tiukalta sen osalta.

Kyllä oma nimi on tarkotus pitää siellä listalla tuli arvostelua ulos ennen rahojen maksua tai ei.

Sijainti
    Klaukkala

Lainaus Alkuperäinen postaaja whguard Näytä viesti
    Eipä tässä nyt ollut tarkoitus kuulostaa erityisen hermostuneelta eikä etenkään epäileväiseltä Ihan vaan kysäsin kun jossain vaiheessa oli sen suuntaista puhetta aikataulusta että toisessa erässä olevat ehtisivät ainankin jonkun revikan lopullisestakin vehkeestä näkemään. Vaikutti vaan tuon aikataulutuksen suhteen aika tiukalta sen osalta.

Kyllä oma nimi on tarkotus pitää siellä listalla tuli arvostelua ulos ennen rahojen maksua tai ei.
    Ja tämä toisen erän arvio on vain arvio, toivon että heti kun eka satsi on valmis että voivat alkaa tekemään seuraavaa erää mutta se taas riippuu ihan konepajasta. Eli jos kaikki menee optimaalisesti niin seuraavaa satsia aletaan valmistaa ensi viikon loppupuolella.

Toki tätä tietoa päivittelen sitä mukaa kun rakentaminen etenee.
    www.diablomods.net

Höyrykone

Täällä Romanian suunnalla näemmä netti hidastelee Kyllä mie teen hyvin mielelläni arvostelun jos lainalaitteen saan kouraan ja ei kestä kauaa. Teen molemmilla enkulla ja kotimaisella.

Sijainti
    Klaukkala

Lisää kuvia, logo on pohjanapissa ja sarjanumero tulee putkeen mikä menee aton sisällä. Nämä on vain koevedoksia kuten tuosta sarjanumerokuvasta näkee kun on testattu eri kokoja ja fontteja.

Paras logo tuli kun sen laittoi tuohon pohjanappiin joten sinne se laitetaan jatkossakin. Tuon beta:n pohjanappia ei ole hiottu ollenkaan joten ei kannata kummastella noita 'leikkausuria' mitkä siinä kuvassa näkyy.

www.diablomods.net

Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •