Vahvasti epäilen ettei se pysy sen kummemmin siinä pääty capissäkään paremmin, sitä kun revitään irti sen miljoona kertaa kuitenkin. Ja miksi hienon näköisessä modissa pitäis olla joku logo näkyvillä? Eiköhän se modi itsessään jos on laadukas puhu puolestaan, toki ymmärrän et pitää olla tekijän logo ja nimmari mut miksi sen pitää loistaa ensimmäisenä?
No onhan tämäkin makuasia... en tiedä että jäiskö ihmisillä diablo ostamatta jos logo olis hatussa vai ei? Tuskin, jos modi on hyvä.
Itekki oon sitä mieltä että yksinkertainen on kaunista mutta eipä tuo logo hirveen monimutkainen ookkaan. Symmetrisyys pysyy ja onhan se ainutlaatuista(?) että modissa on hatussa logo. Ittellä ei vastaavaa oo tullu vastaan. Logot on yleensä ollut akkuputkessa taikka pohjanapissa. Mulla ei ole väliä että missäs se logo kököttää. Ei jää multa ostamatta vaikka logo jäis kokonaan poijes.
Yhdyn kuitenkin jalippoon siinä että se pohjanapista kuluu nopeammin kun hatusta. Pohja on aina kovaa pintaa vasten kun modi seisoo ja käyttäjä painaa sitä nappia jatkuvasti.
Kysymys gixxeriltä:
Millä kaiverrus tuohon tehdään? Onko tarpeeksi syvä että kestää hinkkausta? Ite aikoinaan vitutti kun laserkaiverrutti zippoja ja ekan kiillotuskerran jälkeen ei kaiverruksesta saanut enää selkoa
Hupsista @.@ no eipä aivot tuppaa toimimaan krapula-aamuina.. pitäis varmaan vähänaikaa selvitä ennenkun tulee tänne pätemäänAlkuperäinen postaaja teekkis
![]()
Tuollanen kuva oli va zenesiksestä jostain syystä jääny mieleen... nyt ku kävi kattoo nii melkee kaikis muissa oli hatussa se logo
Edit: en ole siis koskaan zenesistä omistanut![]()
Logon sijoittelukeskustelusta tuli mieleeni, että olisiko gixxxerille mahdollista kaivertaa nämä logot samaan tapaan kuin sarjanumerot? :GG putkissakin on käsittääkseni logot kaiverrettu, ainakin näyttää siltä (livenä en ole nähnyt.. :'()
Kaiverruksessa olisi se hyvä puoli ettei se kuluisi pois, tekemisen vaikeudesta en sitten sano mitään. Käsipelillä on hieman työlästä yrittää tehdä samanlaiset kuvat joka putkeen.
Joo jos sen logon sais kaiverrettua nii kestäis ainaki paremmin. Mullakaan ei oo kyllä mitään hajua että tuleeko paljonkin kalliimmaksi ja saako toteutettua
Olisipa hienoa jos laserkaiverrus voitaisiin tehdä hienovaraisestiOnhan ne pikkuisen karkeita gg:ssä
Laserilla se on tarkoitus tehdä ja pitää vielä selvittää onko mahdollista tehdä logo tuohon tankkiin. Sillä ratkaisisi sen ongelman jos jotkut tätä modia haluaa kiillottaa 24/7 niin ei häviä logo mihinkään.
Logo on mielestäni varsin onnistunut eli haluaisin sen olevan hatussa tai itse rungossa ei missään nimessä piilotettuna pohjaan
- JJ
^Tankkiin laittaminen taitaa olla kaikkia osapuolia tyydyttävä ratkaisu? On näkyvillä, ei kulu käytössä, putken voi kiillottaa. Kuullostaa järkevältä. Vaan onko logo itsessään niin hieno läpinäkyvällä alustalla?
Mun mielestä ihan sama missä se logo on jos vehje toimii. Huom. Siis mun mielestä![]()
[url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url
Kohta helpoin laittaa tarra mukaan niin saa jokainen sen siihen kohtaan kuin haluaa![]()
Kunnon kaiverrus mihin se nyt meneekään ja sit lasikuulapuhallus koko modin yli niin tulee über smooth pinta mutta ei syö materiaalia.
[url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url