Sivu 30 / 46 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2026272829303132333440 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 581 - 600 / 908

Aihe: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

Mä laitoin Lavan huilimaan pari viikkoa sitten. Tässä nyt koittanut keksiä 2 viikkoa mitä vikaa on uusimman mallisessa Howitzerissa?? Normaali käytössä ei mitään vikaa ole löytynyt....mittariveikot kyllä löytäisi aina jotain...hemmetin kevyt värkki ja kätevä liittää lyhyempi putki päiväkäyttöön ...liitoksetkin on tiiviit tässä mallissa^-^ Näköjään imutkin menee tuonne noin 500 krt päivässä itellä....kukahan einstein on oikein kellonkin tähän viittiny oivaltaa

Hyvä viritelmä!! Tuleekohan se seuraavan version mukana ....muutama rulla foliota. No pitäähän hätävara olla jos ei ole muuta käytössä

No siinähän sitä taas ...

Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Mini lava 2.1, AW IMR 18350 akut, täydet 6V 1,3ohm dual coilille = akkukesto 1h / 1ml. "Tyhjensin" kolme akkua täyttämättä Odya kertaakaan. Jokainen akku latautu täyteen alle tunnissa.
    Olisikohan kyse siitä, että täysillä tehoilla akun varaus laskee hetkellisesti liian alhaiseksi, ja lava lyö pelin kokonaan poikki?
    Taisi sib77 mainitlaitteen esittely video pätkässään että 18350mAh höyryttää kertalatauksella noin 2ml nestettä joka sinänsä monelle riittää ainakin työnlomassa höyryttelyyn ja vara-akkuhan ei paljon paina taskussa jos on tarvetta enenpi . 8)

Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Snakepox keksi laittaa hitusen alumiinifoliota karton ympärille niin pysyy napakasti liittimessä. Pitihän se testata ja toimii! Kiitokset vinkistä Snakepoxille!

sama toimii aivan pienellä palalla vaikka paperia :P, tänään töissä jäi muistamatta tuo alumiini ja sehä hukku siitä ku tipahti pois kartolta, no tumppasin sit pikkupalan paperia kierteen reunaan, ja taas mennään.

Tuli myös hommattua mini lava ja ihmetyttää tuo akun nopea tyhjentyminen,1,5ohm ja 4v höyrytellessä about 30 henkoset ja akku on lopussa.Liekkö viallinen akku vai mikä lie,jollakin 650mah twistilläkin pääsee 3 kertaa pidemmälle.

No ei tuo nyt ole ok homma. Akut täytyy olla finito tai muuta häikkää...laturi sökö??. Eilen juuri kattelin tosta "Howitzerin näytöltä" kun oli 800 mah imr kiinni siinä niin pääsi 240 imukertaan ja ihan normaaleja imuja oli. Jos olisi vielä tuollainen 200 mah lisää akussa niin riittäisi koko työpäivän. 4-4.3 V käytin tai mitä siis näyttö kertoi.

Siis kyseessä on sama akkukoko kuin Lavatuben minissä.

Höyryttelijä

Sijainti
    Hyvinkää

Ihmettelin myöskin akkujen nopeata tyhjentymistä, minulla auttoi muutama latauskerta uusille akuille.
    Olen muuten ollut todella tyytyväinen laitteeseen, kierteet pelaa hyvin ym.

Höyrykone hesekiel's Avatar

Sijainti
    Tamperehan se

Ei tuo lava 18350 akuilla vaan jaksa kauhaa höyrytä kun on matalaohminen dual coil. Eli 1,3 ohm dual coil odysseuksessa, AW IMR 18350 akku ja lavasta täydet mitä antaa. Höyryttely loppuu alle millilitran jälkeen, ennätysaika taisi olla varttitunti
    Provarilla kestää kaksi, ellei kolmekin kertaa kauemmin, tehot tosin Provarin suojaominaisuuksien takia hieman pienemmät.
    Kyllähän dual coilit tunnetusti imaisee akkua, varsinkin hyvin matalaohmiset, mutta yllätyin kumminkin. Täytynee tyytyä ihan noihin singlecoileihin.

Ne jotka tilailee tavaraa peleonilta kuten minä niin suosittelen harkitsemaan tuota GS VV"Howitzeria" modia "uusin versio ainakin mainitaan niin". Mulla tulee kohta maanantaina 3 viikkoa täyteen ja laite toiminut moitteetomasti. Laite ei pätki kuin lavatubet imuissa "siis todella vähemmin kuin lavatube, ei ole kierreongelmia höyrystin päässä "kromi lavojen vika ettei cartot pysy kiinni niissä" tuote on halpa kun vertaa lavaan!! kaikki osat saa erikseen tilattua kun hajoaa esim uusi elektroniikka pää maksaa postikuluineen n 18 euroa "lavaan ei saa uutta osaa kuin pohjakorkin" Howitzeriin on helppo kääntää kiinni mini akkutuubi päiväkäyttöön. Itsellä meni tänään normaali imuja 18350 akulla 800 mah imr " 2 krt ladattu akku koska uutena se ei ole parhaimmillaan" 4.3v voltilla höyrytellessä 308 kertaa " Howitzerissa on laskin.. lavassa ei. Howitzer on todella kevyt!!! 18650/18350 akkupesien vaihto on hetkessä tehty.

Huonot puolet: se ei ole crominen, se ei ole mikään hienostelu värkki,se on rungoltaan musta..karu ...ehkä samoin kuin perus Bolt", pohjakorkki on heiveröinen mutta ei hajoa jos on tarkka kuinka kääntää sen kiinni " lavan pohjakorkki käy siihen jos sattuu hajoamaan ...maksaa noin 3 euroa tai sitten tilaa peleonilta uuden akkupään...tosin jos sattuu olemaan pari risaa hajonnutta lavaa"kuin minulla" niin ottaa pohjakorkit niistä, cromi lavan korkkikin käy...siis korkki ei hajoa jos ei kännipäissään hajota sitä "hulluna humalassa". No pohjakorkki ei ole mikään ongelma ...tai jos ongelma on 3 euroa niin kannattaa miettiä mistä muusta voisi säästää. Yksi seikka ...mittauksissa on todettu että vaikka näyttö näyttää 6 volttia niin tosiasiallinen lukema on 5.7......siis ...ketkä siintä välittää kuin naama punaisena olevat mittarihemmot "Hifistit".....sillä asialla ei kukaan tee yhtään mitään.

Itse en tilannut kyseistä värkkiä koska se on halpa....ihan mielenkiinnosta tilasin koska ne vanhat versiot oli niin haukuttuja. Olin yllättynyt kuinka hyvä työjuhta tämä on ollut kohta 3 viikkoa. Ihan milenkiinnosta olen heittänyt muut modit syrjään ja käyttänyt tätä vain tuon ajan. Odotellut milloin tämä verme hajoaa. No näin ei ole ainakaan vielä tapahtunut vaikka muutaman kerran on lennellyt pitkin lattiaa. Ja jos hajoaa ....niin ideahan on siinä..... että tähän saa jokaisen osan erikseen uutena ja halpaan hintaan.

Se siintä!!

Hauskat viikonloput!!

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Jos täällä nyt ruvetaan muista laitteista puhumaan, niin nostaisin esiin ton monen lempparin Kick+Bolt taikka Telescope.

Ei ole nappuloita liikaa, ei voltti/ohmi -näyttöjä, mutta ei niitä tarvitakaan. Kun ei tarvita niin ei tarvita. Parhautta!
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Höyrähtänyt

Joskus otin ylös kuinka kauan akku kestää.
    Mulla normi aw imr akku kesti noin 150-160 3-4 sekunnin imaisua 3 ohmin bogella, voltteja tais olla about 3,8. Silloin höyryttelin kyllä tavallista useammin, eikä tullut ns stanby aikaa niin paljoa.

Niin siis mini version 18350 akku.

Se sitten kesti sen 2 päivää,näyttö välkkyy kun laittaa akun paikalleen mutta sen jälkeen ei enää tapahdu mitään,voi prkl ja just kun vkl alkaa.

Oothan naputtanu virtanäppäintä sen viisi kertaa akun vaihdon jälkeen.

Jep ja kolmella eri akulla kokeillut,ei lähde näppislukko pois,mykkä mikä mykkä,onneksi tuossa tais joku takuu olla.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukko-Pekka Näytä viesti
    Se sitten kesti sen 2 päivää,näyttö välkkyy kun laittaa akun paikalleen mutta sen jälkeen ei enää tapahdu mitään,voi prkl ja just kun vkl alkaa.
    Minulla viottui samalla lailla viikossa.
    Palautin laitteen mutta sitten se kuulemma taas pelasi. ???

Voisiko olla huono vaan juotos, monesti näissä vika ilmenee lämpinänä?
    Koitappa huviksesi pitää sitä muutama minuutti pakastimessa niin veikkaan että toimii taas.

Jotenkin tuntuu että se nopea akun loppuminenkaan ei ollut lähelläkään normaalia eli jotain isompaa häikkää lienee,pakkaseen en uskalla laittaa vois tuo myyjäliike tykätä kyttyrää

Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukko-Pekka Näytä viesti
    Jotenkin tuntuu että se nopea akun loppuminenkaan ei ollut lähelläkään normaalia eli jotain isompaa häikkää lienee,pakkaseen en uskalla laittaa vois tuo myyjäliike tykätä kyttyrää
    Viallinen mikä viallinen ja se menee varmaan takaisin valmistajalle / myyjä saa uuden tilalle.
    Eipä tuo kovin suuri rikos ole, voihan se vehje unohtua talvella autoonkin.
    Minulle ei tullut aijemmin mieleen kokeilla jäähdytystä mutta jos joku omaa pioneerihenkeä niin AKKU EI SAA OLLA PAIKOILLAAN!

Nämä akut eivät tykkää kylmästä ja voivat jopa poksahtaa viimeistään jos jäistä akkua kuormitetaan!

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa

Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähköpössymies Näytä viesti
    Viallinen mikä viallinen ja se menee varmaan takaisin valmistajalle / myyjä saa uuden tilalle.
    Teoriassa näin, mutta varsinkin kiinalaisten kanssa pelatessa tappio viallisista laitteista jää yleensä maahantuojalle..

Höyryttelijä

Mulla on kierteet jämäkät ja hyvät kaikin puolin. Napeista on toki kulunut kromi pois, mutta en koe sen haittaavan mitenkään. Laite toimi hyvin pari viikkoa, jonka jälkeen alkoi tulla semmoinen ongelma, että kun carton kiertää pohjaan asti, se ei saa virtaa. Kun ruuvaa hiukan auki päin alkaa taas toimimaan, mutta tosi epätasaisesti. Parhaiten toimii kun jättää puoli kierrettä auki ja tilttaa cartoa hiukan. Äskön sain SR bogen toimimaan normaalisti siten, että painoin rukarilla carton keskinapaa niin syvälle kun se menee. Suunnattoman ärsyttävä vika. Lisäksi virrankulutus on aivan törkeä. LR bogella testannut ego 900mAh akku vs. Lavatube 2000mAh AW IMR 3,7V ja egossa kestää akku kauemmin. Tubesta irtoo kyllä paksummat höyryt.

Oisko jollain ässää hihassa tähän mun pääasialliseen ongelmaan, eli siihen, että sytkä cartolle ei tule kun carton ruuvailee loppuun asti?

Höyrykonkari

Sijainti
    Espoo

Itse Kokeilin tuota folio temppua elikkä liimasin palasen foliota 510-510 adapterin kierteisiin ja nytten on kiinni ja pysyy kiitoksia tästä vinkistä auttoi itseäni tosi paljon. =)
    EGO-C Twist 2x, Lavatube 2.1t, Vamo, Riva King, Phoenix pico, Mersus, Vision eternity,

Höyrykonkari Nyx's Avatar

nyt tuo omaki tornado otti ja hajos, ei ota kontaktia ollenkaa, loppu lysti tähän

Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •