Jo vain kärsii![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kir faniksen tankit ei oo ainakaan florida citrukseen reagoinu mitään
Siis tarkoitin et KYLLÄ kestää
Sorry epäselvä vastaus![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Oli pakko tulla hehkuttamaan. Posti toi tänään (mm.) Kentucky Peachwoodia ja on namia!Ja ensimmäinen "luksus"-nesteostos.
Ei valmiit vg-nesteet varmaankaan ole 100% vg:tä. Itse ostan 100% vg:tä inaweralta ja lantraan sen vedellä 85 prosenttiseksi ja sit alkaa toimimaan. Sehän on sellaista hyytelöä se 100%, ettei se tahdo tulla pullosta ulos.
Jostain muistan lukeneeni että ainakin LF:n vg litkut on laimennettu 10% vedellä, en tiedä muistanko väärin prosentin, mutta puhdas vg ei missään tapauksessa imeydy mihinkään kartoon.
Itseasiassa ainakin Vermont Vaporin nesteet on lähes kaikki yli 99% VG:tä ja melkosta siirappia. Maku menee persiilleen jos alkaa vedellä lantraamaan, paras (järkevän hintainen) vaihtoehto on hommata esim. Phoenix/Bully drippiato, jolla noita höyryttelee (jos ei halua esim. Kayfuniin tai Odyyn rahojaan viskellä).![]()
Kyllä meinaan.
Nuo tekevät nesteensä kokonaan itse ja ihan tarkoituksella mahdollisimman puhtaasta glyserolista (makuaineet mukaanlukien).
Tuli muutama tunti tekijän kanssa höpöteltyä, kun Vermontissa kävin pyörähtämässä ja syitä PG:n minimoinnille oli mm. PG-allergiat ja yleinen konsensus Jenkeissä siitä, että VG on turvallisempaa käyttää ja täten pyrkivät minimoimaan Jenkeissä niin yleiset täysin älyttömät lakijutut.
Edit. Tuossa viestissä hieman tarkennusta noiden Vermonttilaisten nesteiden VG-pitosuuksiin.
Edit2. Linkki korjattu.
Charun on kyllä oikeassa tässä asiassa ja melko paksua on, toimii silti esim. CE5 clearossa. Tosiaan nuo menthol pohjaiset sisältävät noin 15% PG:iä. Ja muut eivät käytännössä olenkaan. Tarkat arvot löytyy tuosta em. linkistä.
www.savuteshop.com, info(at)savuteshop.com
Onko siis noissa VG nesteissä PG:täkin? Ite ostin oireitten takia VG:tä eikä noi oireet oo mihinkää hävinny (päänahka kuivaa ja kutiaa). Tota Double Minttua ostin http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=54. Eikä toi kyllä mitenkää sitkeää ole mitä kuvittelin. Samanlainen täyttö kuin PG:lläkin eli kartoon nestettä sitten tankiin ja toimii hyvin, eikä kertaakaan palanut tai maistunut oudolta. Toisaalta toivoisisin että noi oireet johtuis jostain muusta kuin PG:stä niin saisi taas PG:tä höyrytelläNyt pari viikkoa menty VG:llä.
Sit mulla on laatikossa tommone vanha jägerbomb joka on paljon sitkeämpää kuin toi mun minttu. Uudet jägerit mitä tilailin ton jälkeen ni maistu paljon paremmilta ja ei ollut niin sitkeitä.
Makuaineet on yleensä PG:tä
Näin kyllä taitaa tosiaan olla, ainakin Inaweran 'perus'aromit. Pari uusinta nestetilausta ovat olleet joko VG-pohjaisia tai vielä tulematon Vaping Zonen tialus, jonka kaikki arominesteet on tehty alkoholiin. - Nyt vihdoin alkaa ihottuma hellittää, ovatko syynä sitten PG-pohjat vai PG-pohjaiset aromaatit, molemmissa vika lie.