Kuriiri kilautti ovikelloa aamusta ,onneksi olin pirteenä ovee avaamassa![]()
Noni, nyt se ois sitten viiminenki ns. pahan päivän varalle akku lahjoitettu kaverille. Enää ei tarvitse röökiä, ei vapoa, ei mitään! Olo on mitä mahtavin! Olen jopa suostunut alottamaan lenkkeilyn taas pitkästä aikaa ! wuhuu. Auttaa muuten paljon että on jotain tekemistä, ei tule ajateltua nikotiinituotteita niinkään usein.
Mulla lojuu vielä tuo trustfiren akkulaturi, jos joku huolii kellä sellaista ei vielä ole niin voin sen antaa jollekin sitä tarvitsevalle :P
Onnea teille jotka olette pidättäytynyt tupakasta vapon avulla! Älkää hairahtako!! Jatkakaa!![]()
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Ody V2 ja ekat höyryt, <3
Vielä olis penelope postissa noudettavissa...
Rage threadiin vois kai kirjoittaa että nyt ottaa sitten päähän odyn ja provarin väriero, mutta katotaan josko jotain kiiltävämpää jossain kohtaa tulee provarin tilalle hankittua...![]()
Käytössä: Mini Provari V2 + Kayfun 3.1
Caravela#262 + ???
Menneet: 2XProvari V2, GGTS#3113, Wizard's Apprentice (L), 2x Ody, Penelope, ZAG , DID, Kayfun 3.0
Kyllä toimii, kiitoksia vaan!
Imuvastus tuntuu olemattomalle kun viime aikoina on tullut imeskeltyä phoenix atoa ja sitä saa imee posket lommolla =D
Käytössä: Mini Provari V2 + Kayfun 3.1
Caravela#262 + ???
Menneet: 2XProvari V2, GGTS#3113, Wizard's Apprentice (L), 2x Ody, Penelope, ZAG , DID, Kayfun 3.0
Ja nyt noutamaan swoemestoa postista
Ody saapunut suomen kamaralle ja varmaan maanantaina hyppysissä![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Puolta vuotta viedään ilman kokonaista tupakkaa... Laitteet ei oo pahemmin päivittyny, mutta rahaa on sen seurauksena säästynytkin jo mukavasti.![]()
Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.