Sivu 27 / 46 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1723242526272829303137 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 521 - 540 / 908

Aihe: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

Vs: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

Kierteethän ei pidä voimalla mennä pilalle, ellei niitä väännä pois jengoilta.
    Minä oon ainakin tosi hellä ja kappas kävin ostaan tota elektroniikan puhallussprayta ja tadaa alko pelaan lava
    Kunnolla suihkin ekan kerran akkupäästä, ei auttanut sit aattelin et vielä kerran suihkasen jos kumminkin siellä jotain paskaa on ja joo alko sähiseen, eikä sammuttanut virtoja höyrynappia painaessa
    Vähän on ongelmaa ton karton kanssa, kierteet on ainakin bogeihin hyvät tässä yksilössä mut pitäs saada jostain tollanen oikean kokoinen tiiviste tonne navan alle....
    Lavatube Tornado / Smoktech Bolt MOD / Joeytech 510-T+riva 1100mAh
    Top3: PG Winston LF / PG Gold & Silver LF / PG+VG Fruit stripe illusions VR

Höyrykone Ignorant's Avatar

Sijainti
    Mikkeli

Tekee itse sen tiivisteen jos/kun ei sopivaa löydy
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |

Tilaamani Tornado ei toiminut saapuessaan. Näyttöön tuli virta ja näytti ohmit ihan okein, mutta sammui painaessani käyttöpainiketta. Lähetin sitten kamppeen takaisin mutta siellä laite toimi moitteetta. Laite palautettiin ja testasin heti uudelleen. Sama vika, näyttöön tulee virta mutta höyryä ei. Ajattelin että onko akuissa vikaa ja hain paikallisesta elektroniikkaliikkeestä uuden akun. Bam! Heti toimi niin että palaneen maku tuli suuhun neljällä voltilla.

Vastaisuudessa jos jollakin on samaa toimintaongelmaa niin voi olla akussa vika. En sit tiedä löikö akku heti jonkun suojan päälle.

Toimimaton akkku on: SMOKtech SMOK 18650 2200mAh

Uusi akku on Samsungin ICR18650-26F 2600mAh. Onko kyseistä akkua turvallista käyttää? :-\ Tälläistä tietoa siitä löytyi. http://www.scribd.com/doc/82409398/S...h-ICR18650-26F

Banned

Sijainti
    Kerava

itsellä on ollut käytössä kyseisiä akkuja ja hyvin ovat toimineet tosin nykyään tulee käytettyä pääsääntöisesti AW IMR akkuja.

- JJ

Lainaus Alkuperäinen postaaja jyjarvi Näytä viesti
    itsellä on ollut käytössä kyseisiä akkuja ja hyvin ovat toimineet tosin nykyään tulee käytettyä pääsääntöisesti AW IMR akkuja.

- JJ
    SMOkin vai Samsungin akkuja?

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari

AW, as said.
    Linkkiä tässä tarjoaa hän:
    http://www.cloud9vaping.co.uk/epages...ers%22/AWBatts
    KGO & Twist

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa

Nyt tais Trollilla luetunymmärtäminen pettää.. :P

Banned

Sijainti
    Kerava

Lainaus Alkuperäinen postaaja :esmoke: Näytä viesti
    SMOkin vai Samsungin akkuja?
    samsungin akkuja

-JJ

Kuten jo aikaisemmin totesin, niin multa saa noita uusia tiivisteitä ja se on helppo itsekin vaihtaa. Mulla on pari lavaa käytössä ja hyvin pelittävät.
    Ne nyt vaan ei kestä pudottamista ja taskussa vääntöä yms. Ominaisuuksiltaanhan se muuten hakkaa provarin mennen tullen.
    Ja sitten se on useilla liikkeillä varastotuote ja ei tartte kyttäillä koska saa. Suosittelen alusta alkaen käyttämään ego 510 adapteria niin säästyy ongelmilta.

Sijainti
    Vantaa

Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    Ominaisuuksiltaanhan se muuten hakkaa provarin mennen tullen.
    Noh noh.. Eipäs nyt kiroilla.

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    Ominaisuuksiltaanhan se muuten hakkaa provarin mennen tullen.
    Huumorin kukka
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari

Uusi Lavatube 2.1-Tornado

Tuota tuota...
    No Penelope saa kovempaa kyytiä tällä, kun setuppina on 1.5 ohmia ja 6 volttia, mutta matemaattinen ero ei jää kovin kauas spekseissä.
    KGO & Twist

Hmm, kuinka niin ei ole parempi kuin provari ominaisuuksiltaan. Enemmän tehoja, paremmat näppäimet, voit käyttää kaikkia cartoja ja atoja, 18650 akku sopii suoraan, kevyempi, murto osa hinnaltaan, toimitetaan hyllystä ja potkua riittää...

Sijainti
    Vantaa

No, itse lasken ominaisuuksiin myös mm. materiaalin ja työn laadun. Myös viallisia yksilöitä on käsittääkseni melko paljon enemmän Tornadossa, kuin Provarissa?
    Provarin kanssa voi olla aikalailla 100 varma, että tulee kunnollinen, kun taas Tornadon kanssa on melko arpapeliä tuleeko sieltä toimivaa tai kuinka kauan toimii.

Paremmat näppäimet? Nuo Lavan näppäimet ja niiden tuntuma on täysin lelumaiset Provariin verrattuna.
    Tietysti Lavan + ja - napit tekee volttien säätämisen helpommaksi, mutta sekin on makuasia. Provarin valikko toimii ~10 kertaa paremmin kuin VMaxin vastaava, johtuen suuresti myös näppäimen paremmasta tuntumasta.

Potkun riittäminen on myös melko käyttäjäkohtaista; itse en enää cartoja käytännössä käytä, mutta silloin kun vielä käytin, Boget toimi paljon luotettavammin, enkä DCC:tä tankissa käyttänyt ollenkaan. MDCC:tä käytin jäykemmille nesteille, mutta väittäisin Provarin jaksavan pyörittää niitäkin täysin riittävästi.
    Tehoissa nyt ei aivan maatajärisyttävää eroa ole; Provari antaa 1.5ohmiin 5.25V ja Tornado taas 6. Triple coileilla tuo voisi käytännössä jotain vaikuttaakin, mutta itse en MDCC:llekään antanut yli 5.2 volttia edes tupakkamauilla.

Mutta joo, eiköhän tää nyt riittänyt Provarista tässä ketjussa.. Mun puolesta voidaan jatkaa on-topicilla.

Edit. Eipäs ninjaeditoida siellä. Akkuhommakin on täysin makuasia, itse hommasin minin juuri sen 18350-akun takia; saahan Tornadoakin 18350 ja 18650 akuilla, mutta yritäppä käyttää 18490 akkua. Provareista löytyy kaikille noille vaihtoedot.
    Omaan käteen tuon Tornadon keveys saa sen tuntumaan lelumaiselta ja heikolta. Provariakin saa suoraa hyllystä.
    Hinnasta sen verran, että sitä saa, mistä maksaa..

Jos nopat pyörähtää oikein niin huomenna (vihdoin ja viimein) pääsen testaamaan Lavatubea.
    En harrasta tietokoneella surffailua, hoidan kaikki surffailut 10.1 Tabilla, joten pyydän jo etukäteen ymmärrystä mahdollisille kirjoitus ym postaus virheille.

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki

Re: Uusi Lavatube 2.1-Tornado

Jos tornadon hyötysuhde (lue akkukesto), ulostulevien volttien tarkkuus ja laitteen ulkoinen laatu (liittimet, kierteet jne.) niin olisin jo laittanut ProVarin myyntiin.

Jos haluaa säästää eikä tarvi pettyä, osta ennemin vmax modi, oliko vähän alle 70€ puffilla, tosin ei tällä hetkellä varastossa....
    Lavatube Tornado / Smoktech Bolt MOD / Joeytech 510-T+riva 1100mAh
    Top3: PG Winston LF / PG Gold & Silver LF / PG+VG Fruit stripe illusions VR

Mulla lava mini ja onhan hyvä peli näin ensimmäiseksi VV vehkeeksi mutta...
    Ainoat vaivaavat asiat on se nappi on liian alhaalla minun käteeni ja se että koko vehje simahti höyryttyään viikon.

T:Onneksi hommasin myös gripperin ja nyt Provari tilauksessa.

Mikä sulla meni mykäks siitä? Täytyy vaan toivoa että oma kestää. Eka yritys ei toiminut kun kierteet oli mitä oli..
    En harrasta tietokoneella surffailua, hoidan kaikki surffailut 10.1 Tabilla, joten pyydän jo etukäteen ymmärrystä mahdollisille kirjoitus ym postaus virheille.

Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •