Mulla ollut 3 lavaa. Ihan ok aluksi mutta ei nyt niin kovin pitkäikäisiä tuotteita. Tosin jos asiaa ajattelet järkevästi ja hintaa...KIINASTA nyt harvoin on hyvää tullut ja harvoin halvalla hyvää saa O0...Siis VV modi mikä on noin 15 euroa kalliimpi kuin joku 30 euron cromi Bolti. Mieti siis sitä pientä hintaeroa!!!! Jossainhan on jotain outoa....Yleensäkin ottaen esim tuo Lavan kierrepää ongelma...eipä olisi ollut iso asia että sitä myytäisiin erikseen siis yläcäpsiä. Mutta tämähän perustuu siihen halpaan hintaan. Tuotetaan halvalla ja ajatellaan että ihmiset kuitenkin ostavat vain uuden kun vanha hajoaa tai rakentavat jotain itse. Kaikki on suhteellista....montako litraa bensaa saat jollain esim 40 eurolla???? Millä noita Lavoja myydään tarjouksessa. Ei sillä montakaan litraa saa. Kaikki on suhteellista. 40 eurolla ei pahemmin viinaa saa alkosta. 40 eurolla saat 5 paukkua ravintolassa ^-^......ne on äkkiä huitaistu naamaan....mutta eihän sitä asiaa lasketa koska se kuluu viinanjuontiin ja se on sen arvoista
Itse olen tässä koittanut katella noita laadukkaampia vehkeitä "loukkaamatta ketään"....hmm Provari..Darwin...onko ne sitten kuitenkaan sen hintansa arvoisia??? Sen voi joku kertoa kellä on sellainen ja valaista asiaa!!! Jos mä nytten järkevästi pähkäilen tätä asiaa niin jos mä nyt lähden raflaan ja poltan siellä rahaa noin 200 euroa abouth 6 tunnissa ....niin ei sitä lasketa koska se kuluu taas viinaan ja niitä ei lasketa ^-^...."henkimaailman asiat on hintansa veroisia".
Raha on ihan suhteellinen käsite!! 40 euroa on lopulta pieni summa. Reilut 20 litraa saa bensaa. Sillä ei kauan harrasta autoilua.
No ne niistä pohdinnoista. Jotain kunnon laadukasta pitäisi koittaa löytää oli se sitten hinta mikä hinta.
Mitä hemmettiä tekee todella komealla ja kalliilla autolla........jos siinä ei ole renkaita?