Tilasin noita jatkopaloja, katsotaan koska saan.
Tilasin noita jatkopaloja, katsotaan koska saan.
kyllähän nää on ihan roskaa laadultaan, harmittaa että tuli ostettua 50 euron ohmimittari ja pitääkö noikaan luvut sitten kutinsa. Ja kyseessä on jo kertaalleen takuukorvattu laite.
WOO on mini-lavaakin pienempi mutta akut kestää tosi hyvin ja jos vaan nesteet kestää sen 5V niin sitä suotittelen!
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
joo en nyt tiedä menikö itellä tosta kierteet kanssa vituilleen suoraan sanottuna mikää pysy kunnolla kiinni. Pitää varmaa kokeilla tilata 510-510 adapteri että jos sais sillä korjattua. Jotkut kartot pysyy ja jotkut ei en nyt ihan ymmärrä miten noi kierteet menee muka noin helpost paskaks.
EGO-C Twist 2x, Lavatube 2.1t, Vamo, Riva King, Phoenix pico, Mersus, Vision eternity,
mä väänsin ensin keski navan ulös tein uuden eristeen ja sitten laitoin 510/eGo adapterin ja siihen vielä tollasen kauluksen ns:väärinpäin .
ei ehkä maailman kaunein mutta tuon jälkeen ongelmia 0 ja kaikki härvelit istuu suorassa .
Tornadon kanssa kyllä pärjää kun on hellä kierteiden kanssa. Mulla on takuuseen saadun laitteen kierteet kestäneet ihan hyvin. Laitetta ei kannata laittaa taskuun tankki / karto kiinni ettei väänny. Kotilaitteena pelaa ihan mahtavasti kun on varovainen. Tornadon käyttöliittymä on verraton - Provarin yhden napin politiikka on sekava ja hankala. Lava ei myöskään ole ronkeli karton ohmimäärästä, Provari lopettaa leikin kesken jos se on sitä mieltä että nyt tulee liikaa voltteja liian pienelle ohmimäärälle.
Hinta huomioiden ja Provariinkin verraten, Lava 2.1 on mielestäni mainio laite. Piste.
Provari V2 - Lavatube 2.1 mini - Gripper Mod - Drawtube
Vaikka itse sain korjattua tuon kierreongelman niin .........miksi esim Boge valmistaa niin epätasalaatuista cartoa?? Toiset pysyy hyvin kiinni ja toiset ei ota jenkaa yhtään. Tosin en tiedä onko siinä perää.....mutta esim kaikki Boget mitä olen tilannut kahdesta vanhasta kaupasta ovat olleet ihan toimivia toisin kuin muutamassa uudessa!! Muutama satsi oli sellaisia cartoja missä oli ilman imureiät kierrepäässä tukossa tai ns niitä ei ollut ollenkaan. Jos ns Boge "mikä on muistaakseni Dekangin tekele tai ainakin laatikossa lukee Dekang" siis saisi myös valmistajakin laittaa parempalaatuista cartoa niin toimisi Lavassa ihan ok ilman mitään kierteiden korjailua. Dual coileilla ei ollut mitään ongelmia "Smoketechin ne muistaakseni oli valmistamia".
Siis saisi cartojenkin valmistajat tehdä asialle jotain vaikka halpoja ovatkin!!
Ilmoitit kuitenkin jo tilanneesi niitä jostakin?
Tässä voisi olla näppärin kotikäyttöä varten sellainen jatko/korkki yhdistelmä.
Eli suomeksi tarpeeksi syvä korkki joka vaihtetaan kun käytetään suurempaa akkua.
Tosiasia voi olla että 18 sarjan akkua ei saa sopimaan koska kierre jäisi olemattoman ohueksi.
Toinen vaihtoehto on tehdä akun kokoinen adapteri jonka perään saa sitten vaikka kuinka hillittömän patteriston.
Minulla on vain manuaalikone jolla tuollaisen proton voisi ehkä valmistaa mutta sarjatuotanto ei olisi missään nimessä kannattavaa.
Markkinoillahan on myynnissä paljon myös boge-kopioita. Mun Lavassa taas laipalliset Smokin dct-kartot keikkuivat eniten, ja jopa kieltäytyivät ollenkaan menemästä kierteille - ts. olisi voinut vaikka painaa pohjaan. Silmilläkin näki jo eroja näiden kartojen kierteissä. Boget istuu paremmin, mutta saa niitäkin kieli keskellä suuta ruuvata paikoilleen. Mun nähdäkseni näissä Lavatubien kierteissä on selkeästi tosi väljää ja vähän parempaa, eli laatu heittelee pikemminkin kuin että kaikki laitteet olisivat kauttaaltaan väljiä. Toisilla on sattunut vähän parempi tuubi käteen, ja toisille huonompi. Siitä myös erilaiset käyttökokemukset tässäkin ketjussa. Jos ne kierteet on tosissaan väljät, niin on myös aika haastavaa ihan joka ikinen kerta onnistua saamaan se karto kohtisuoraan kerralla oikein kiinni. Ja aina kun se ei ekalla kerralla onnistu, kierteethän ottaa lisää damagea ja käyttöikä kierteille lyhenee aika ikävästi - jopa viidenkympin laitteeksi. Tämä voi myös osaltaan selittää miksi niitä tiivisteitä on saatu rikottua ja niitä on mennyt vaihtoon - kun karto on kierretty olevinaan kiinni, mutta se edelleen lonksuu - niin äkkinäinenhän luulee että "jaaha, se nyt ei vaan ole kunnolla kiinni" ja ruuvaa pari kierrosta lisää jolloin tiiviste on vaarassa. Näin kävi myös itselleni. Ei tarvita välttämättä raakaa alkumiehen voimaa.
Itselläni väljäkierteinen laite meni takuuseen, mistä olen tietty tosi tyytyväinen että kauppias tähän suostui ja on mahdollista saada laite jossa vehkeet pysyy nokalla ihan normaalilla käyttämisellä, ja sen ajan mitä tämän hintaisen laitteen eliniäksi nyt voi odottaa. Muutenhan tämä on ollut aivan pirun hyvä laite kaikin puolin. Ilman näitä kierre/liitin-ongelmia mielestäni aivan ylivoimainen tässä hintaluokassa!
Saakos noi kierteet tehtyä uusiksi näihin millään laitteen hintaan suhteutetusti järkevällä tavalla? Nopsasti tulisi mieleen recoil/v-coil .
KGO & Twist
Täytyy tätä lankaa seuranneena todeta että olipa hyvä että ostin Lambon enkä tornadoaParas "510" liitin ikinä! Jousitettu keskinapa tekee käytöstä tosi helppoa ja "idiootti varmaa". Myös original lavatuben kierteet tuntuu olevan kohtuu laadukkaat kun ei mitään vikaa ole ilmennyt vaikka tuubista on jo maalitkin suureksi osaksi kuluneet kovassa käytössä pois
![]()
Siis sen nyt huomannut että onneksi ei ole omassa nuo kierteet lavatubessa totaalisen sohjona, että jotkut kartot pysyy ja jotkut jostain syystä ei. Pitää alkaa kattoo ku vaihtaa kartoa tankkiin että mikä nappaa ja mikä ei.
EGO-C Twist 2x, Lavatube 2.1t, Vamo, Riva King, Phoenix pico, Mersus, Vision eternity,
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Luettuani tämän koko threadin läpi tulin siihen tulokseen että Lavatube 2.1 lähtee tilaukseen![]()
En harrasta tietokoneella surffailua, hoidan kaikki surffailut 10.1 Tabilla, joten pyydän jo etukäteen ymmärrystä mahdollisille kirjoitus ym postaus virheille.
Bogen pakkauksessa lukee "dekang inside"...ainakin tuossa mitä katselen.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.