Kiitos vinkistä, täytyy tuollainen sileä rinkula laittaa tilaukseen.![]()
Pakko tulla tänne vähän hehkuttamaan... Boget on pölyssä ja all day käytössä 2 Odysseusta!![]()
Kauppaa jalippo se toinen ody mulle nii lähetän sulle aivan ilmaseks yhen laatumuovisen tankin niitten bogejen päälle ettei tartte nii paljoo pölyttyä![]()
Provari mini & Kayfun v3
Kiitos tarjouksesta, mutta noista en tuu luopumaan..
Muija käy välillä cartolaatikolla, eli kai noi silti tulee jollain aikavälillä käytettyä.
No emäntä sentään hyvällä asialla.
Onko muuten mitään tietoa ollu et saako noita odysseuksia geegeeltä tilailtua jossain vaiheessa vai joutuuko kyttäämään vaan foorumeiden kauppapalstoja?
Provari mini & Kayfun v3
Loka - marraskuussa aukee varmaan taas ennakkotilaus noista. Pitäähän sieltä varmaa kolmas poistaa sit..
En nyt sano varmaksi, mut mul on vähä sellanen kutina että osista ton pystyis kasaamaan ehkä nyt. Ainakin gurulta tuli viestiä et yläcäppiä on taas hyllyssä jne.
Joo ainakin sen yhden joutuu tilaamaan. Ihan loistava peli kyllä tämän GGTS:n kanssa.
Ööööö missä mä oon...
Joutu pistämään itekin lisää nippeleitä tilaukseen. Hyvin on osatkin hinnoteltu, paloista kasaamalla tulee suht lähelle kokonaisen Odysseuksen hintaa.
Näyttipä olevan 3mm silicaa myös hyllyssä. Toivottavasti maksu menee oikein perille![]()
Onkos jossain kaupassa tuota V2 keramiikkaosaa varastossa? Omassa V2:ssa haljennut tuo ja ei tohdi mennä avaamaan ja putsaamaan tuota keskiosaa ennenkä saa jostain uuden tilalle.
Odysseus tulee ennakkotilattavaksi kaikille jälleenmyyjille sitten kun sen aika koittaa...
Arvio on toi loka/marraskuu.
Esim. e-smokuguru ja goldengreek.co.uk on kaupat mistä voit ennakkotilata.
Tällähetkellä aletaan valmistamaan noita ennakkotilattuja SSGGTS putkia ja niiden osia.
Odyt sitten niiden jälkeen.
Ymmärsinkö väärin jos väitän että Ranskan kaupassa ennakkotilauksia otetaan syyskuun loppuun asti? Ainakin etusivulla pomppaa tuontapainen teksti. ???
Et tavallaan, riippuu mistä ennakkotilauksista puhutaan - kävin juuri tarkistamassa asian ja vastaava tilanne GG UK kaupassa:
MUTTA vain GGTS ja UFS osista, tai kokonaisuuksista. Muita juttuja EI pysty ennakkotilaamaan tällä hetkellä!Alkuperäinen postaaja http://goldengreek.co.uk/store/index.php?main_page=page&id=2&chapter=1
Mulla kans on nyt 2 Odysseusta V1 ja V2. V2 on ihan puhtaasti osista kasattu, tosin tuota toista olen pitänyt enemmänkin dripmodena kuin kokonaisena.
Osista kasatut GGTS ja Stealth ovat pohjacäppejä vailla valmiita mut, ne cäpit tuntuu oleva kiven alla että järki irtoaa köyhästä miehestä...
Milläs taktiikalla sais tähän tehtyä parhaiten 1.3ohm setupin? T:kickitön![]()
Käytössä: Mini Provari V2 + Kayfun 3.1
Caravela#262 + ???
Menneet: 2XProvari V2, GGTS#3113, Wizard's Apprentice (L), 2x Ody, Penelope, ZAG , DID, Kayfun 3.0
Tolla langalla taidat saada helpoiten
http://www.ebay.com/itm/Resistance-h...item3cca1ebe19
Käytössä: Mini Provari V2 + Kayfun 3.1
Caravela#262 + ???
Menneet: 2XProvari V2, GGTS#3113, Wizard's Apprentice (L), 2x Ody, Penelope, ZAG , DID, Kayfun 3.0
^Sitten vaan lyhennät lankaa, tai vaihdat langanohuempaanpaksumpaan.