Piti osia otelessa pistää aku#010 osiksi ja kiuvasta sovitelemaan akun ja kiukaan väliin jäivielä tilaa n.0.3mm
Pitää laittaa kuva meikäläisen 2-neuvosesta...pohojalaane ku oon... 1#poikaane + 1#isooveli...
Vetää vertoja paikallisille käsityömestareille puukon muodossa..
höyryä 17.1.2012 alkaen.
8,4V 3,2ohm coilille. Varsinainen höyryveturi tuo bolt!
Hyvä ettei Ody hehku punasena![]()
UFS
VS
ODY
Ööööö missä mä oon...
Eilis illan naatiskelut.
Kylläpä foorumi pakottaa pakkaamaan pieneksi
Kohtuu hyvä posti päivä tänää
Cherry Vapes SS Ming / ERA / Mjolnir V2
Erittäin positiiviset. Häviää ehkä piirun verran Odylle jos ollenkaan. Lähinnä kun patriot pienentää tankin tilavuutta "isolla" koollaan. Mutta toisaalta patriot on todella helppo ja nopea laittaa tulille, verrattuna odyyn. Pitäisi vielä testata jollain ei korjattavalla atolla, miten pelittää. Ei vaan ole yhtään itsellä.
Olin vähän sitä mieltä kun olin lukenut muiden juttuja, että tuo saa luultavasti lähteä heti kokeilun jälkeen kiertoon. Mutta tuossa se vielä tönöttää ja vaihtaa tasaiseen paikkaa odyn kanssa GGTS:n nokalla.
Pari kertaa ollut wickaus ongelmaa, mutta niin sitä on odynkin kanssa saanut välillä hakea säätöä kohdalleen. Säädöt ei tietusti ole niin monipuoliset kuin odyssä, mutta sopivat imuvastuksen ja nesteenvirtauksen kohta tuosta UFS:tä on joka kerta löytynyt, vaikka ei ole kuin yksi rulla...
Omasta puolestani voin kyllä suositella ainakin patriotin kanssa käytettäväksi. Ja vaihtoarvo tuolla taitaa vielä olla kohdillaan vaikka uutta sarjaa pukkaa. Mutta taitaa itsellä pysyä ja odottaa toista GGTS putkea kaverikseen.
Ööööö missä mä oon...
Onko mulla silmissä vikaa, vai onko tuo Lavan päässä oleva clearo(?) melko paljon vinossa? :P
On se, tyyppivika T2 ja 2.1 kanssa.
KGO & Twist