Dodiin #3223 \o/ on muuten kiuastankin kanssa komia laitos imo.![]()
Dodiin #3223 \o/ on muuten kiuastankin kanssa komia laitos imo.![]()
Odyn kanssa vielä komiampi![]()
Perhana... toimii se Lumi -tankillakin
![]()
Can you see the difference
![]()
Mä jotenkin tykkään noista rosterin värisistä osista enemmän. Tunnun tosin olevan aika harvassa mun mielipiteen kanssa kun kaikki tuntuu haalivan noita messingin värisiä osia![]()
No lisää kuva arvotuksia, kun kerran sille linjalle lähdetään...
Huomaatko eron? :P
Ööööö missä mä oon...
Tulipahan nyt tämäkin todettua, ggtässän collectortank toimii ainoastaan 901 atolla, 510 kusee suoraan läpi, joten vaatii suljetun jatkopalan jotta läpivuoto valuisi kerääjän puolelle.
Onko siellä eristeen ja säädettävän plusnavan välissä nämä 2 pientä o-rengasta? http://ggwiki.et.com.mx/images/5/5f/...19-pm-144k.pdf
Ei kuulosta meinaan normaalilta ollenkaan..
Ne o-renkaat on sit tosi pieniä ja jos sen keskipinnin on ottanu pois ja huolimattomasti työntää takasin niin ne o-renkaat jää sinne sisään ihan vituralleen ja sit kyllä vuotaa nesteet läpi.
Itse taistelin niiden kanssa aika kauan että sain keskipinnin menemään takaisin niiden läpi.
Firman puolesta en näitä tee, mutta jollekin jo lupasin kultauksen tehdä näin yksityisenä. Pinnoite on 24k kultaa, johon on lisätty ripaus kobolttia lisäämään kovuutta ja kestävyyttä pinnoitteelle.
Hinta 15e + 5e per kullattu osa sisältäen postit takaisin päin.
Eli esim tuo mun ggts:ssä oleva kultaus 15e + 3 osaa(pohjacäppi, nappi, teleskooppi) 5e = 30e