ei tietoa mutta pistä postia:
ASPA : cs@ecigwizard.com tai jori@ecigwizard.com
ei tietoa mutta pistä postia:
ASPA : cs@ecigwizard.com tai jori@ecigwizard.com
www.eCigWizard.com - EN / FI / DE | www.vapelab.com | VapeShop | FB & Twitter | ASPA Suomeksi : cs@ecigwizard.com
Oonkohan sitten ymmärtänyt väärin tämän sivuilta kopioidun esimerkin numero kaksi??
Kanta-asiakkuus pähkinänkuoressa:
Jokaisesta käyttämästäsi punnasta (ei koske postituskuluja) saat yhden pisteen.
Ne siirretään käyttäjätunnuksillesi.
Voit käyttää pisteitä tilauksiin.
Jokainen piste on 0.05£ arvoinen
Esimerkki 1:
Ostat 50£ tuotteita ja saat 50 pistettä.
Tilauksesta saat pisteitä: 50x0.05£ eli 2.5£
Kahden viikon kuluttua haluat tehdä 10£ tilauksen.
Voit halutessasi käyttää pisteitä ja tilauksen arvoksi jää 7.5£
Esimerkki 2:
Vuoden aikana käytät 600£ kaupassa.
Olet kerännyt 600 pistettä.
Pisteiden arvo on 30£
Teet 25£ tilauksen ja käytät pisteitä.
Saat ilmaisen postituksen ja pisteitä jää 5£ arvosta vielä käytettäväksi.
^ mutta tarkoitetaanko siinä sitä, että olisi pitänyt luoda pienempi koodi (tällöin olisi jäänyt pisteitä x-määrä seuraavaa tilausta varten luotavissa olevalle voucherille). Ja kuten sanottua, turha sitä tässä on arpoa - viestiä ASPAan niin selviää.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Tunnustan, lähetin reilu puol vuotta sitten kunnon kasan pätkiksiä welholle ja pyysin pistämään parastaan..Alkuperäinen postaaja Yakousei
Suomen myydyin karkki jo vuodesta? En muista enää ulkoa.
Eipä muistaakseni voinut pienempää koodia luoda.. Onko tuolla olemassa joku optio mikä on jäänyt huomaamatta, että millä valitsen montako pistettä muutat koodiksi???
Laitoin viestiä, pitänee jatkossa muunnella pienemmiksi koodeiksi hyvissä ajoin tai tilailla enemmän kuin koodin alennus...
Eipä tässä isompaa hazardia oo sattunu.. kunhan jäi askarruttamaan...
Uusi kanttisohjelma tulee kyllä korjaamaan tuon ongelman (onneksi). Toivottavasti saavat tiiseriä parissa viikossa pihalle.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Ei mulla oo noiden kans ollut ongelmia, ainoostaan kerran mokasin ja käänsin ne euroiks, niin sillei ei voi tehä ja tilauksen oon tehnyt aina suuremman summaisena, kuin mitä etuja on itsellä ollut, niin aina toiminut moitteetta.
Tilaukset jne menneet aina hyvin, ettei koskaan puuttunut mitään tms, mutta viime tilaus jostain syystä oli "floppi" kirje auvennut, jossa pg ja vg neste+sokeri, mutta onneksi mitään siitä ei ollut hävinnyt.
Toisessa tuli taas tyhjiä pulloja yms ja en tietenkään tajunnut kuikuu onko kaikki ehjiä, niin johan menin sitten viksuna flikkana fiksaa siihen yhteen puteliin pg nestettä, kunnes huomasin että pöytä "ui", no juups rikkihän tuo oli, joten muutama tälläinen tapaus ollut, mutta toiminta liikkeessä sellainen, että ei tuo maailmaa kaada jos monesta tilauksesta vain pari tälläistä.
Itse kun tilasin kotiin sillä seuraavan päivän kuljetuksella, että olisin saanut perjantaiksi nesteet, niin se meni mönkään ja maanantaina vasta tulikin, joten sitä en itse suosi, vaan käytän mieluiten normia, kun sen toisen postareillakin saa kivasti nesteitä itselle.
Paitsi nyt testaan tota ite sotkemista ja saas nähä mitä noista saa aikaan.(oon vaan miettinyt voiko mitään perus ruokatavara juttuja noihin käyttää mm.vanilja tankoja tms)
Tämä on silti yksi liikkeistä mitä siis suosittelisin itse noiden nesteiden suhteen, kun täältä eniten tilaan nikotiini nesteitä ja kiina on sitten muuten mukana kuvioissa myös+suomi esauhut yms.(itse käytän vain niitä, missä myös asiakaspalvelu toimii, koska jos jotain on, niin on mukava kun on firmassa asiakaspalvelu toimivaa, eikä notku niin kuin eräässä mädässä green....smoke liikkeessä, johon en enää euron euroo laita menemään)![]()
Sähkötupakalla mennään ja samaa menoo jatketaan...
Lucy Sainio
Pätkis on minttu/suklaa combo..
Terva... No se on ikävä kyllä omasta mielestäni vielä not-so-close lisää miksailua sen suhteen siis.
Pätkistä taisi Olly juuri eilen tilata (ja VR tuotteita muutenkin lisää varastoon).
www.eCigWizard.com - EN / FI / DE | www.vapelab.com | VapeShop | FB & Twitter | ASPA Suomeksi : cs@ecigwizard.com
Oletan että Yako huutaa tänne kun pätkis on ostettavissa?![]()
Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.
Klo 6PM (GMT) mennessä tehtyihin tilauksiin lähtee kylkiäisenä kuminen eCW ranneke.
Hyllyssä paljon uutuuksia ja nesteitäkin pitäisi olla melkolailla.
Ja VapeFestin jälkeen luvassa monien toimiva tuote (paikan päältä niitä tulee löytymään)
Jonkin verran tuon Driptipin muodosta ja aton hankalasta koosta on ollut kyselyä.
Vahingossa törmäsin varastolla laatikkoon drip tippejä ja testit osoittivat, että sovita täydellisesti Cannon atomisaattoriin.
Anodisoituja neljää vai viittä eri väriä. Koitetaan ensi viikolla saada hyllyyn.
Lisäksi Vape Festin jälkeisellä viikolla tulossa (ainakin) kaksi uutta modia myyntiin
Perjantaina hommat lopetetaan hiukan aikaisemmin (14:00 GMT) ja aloitetaan matka kohti Tamworthia.
Maanantaina 27.8 on Brittilandiassa kaikkialla luukut kiinni Summer Bank Holiday.
Tästä johtuen viikonlopun aikana tilatut paketit liikahtavat vasta tiistaina 28.8
Kattelin just omaa Welhon ensitilauksen statusta ja huomasin siellä "delivered"?? Mun ymmärryksellä se tarkoittaa toimitettu, mutta ei ole kamoja (nesteitä) näkynyt? Mitä tuo "delivered" tarkalleen tarkoittaa tässä tapauksessa, kokemusta muilla varmaan on?