Taidat ajaa takaa Kickin kanssa yhteensopivuutta?
Löytyy Bacchaus ja toi Welhon Groove.
Taidat ajaa takaa Kickin kanssa yhteensopivuutta?
Löytyy Bacchaus ja toi Welhon Groove.
KGO & Twist
http://www.vapage.com/V_MOD_s/173.htm#
http://www.ecigwizard.com/shop/fi/gr...-mod-ecig.html
Tuollaiset vaihtoehdot tuli äkkiä mieleen. Mutta reo on aina reo..
Jos ostat vain yhden niin ota chalise, muuta en osaa sanoa, enkä perustele sen kummemmin Taitaa erankin hinta olla jotain 80e, jos yksistään ostaa. Kallista on, mut eihän noi oo ku muutaman kuukauden röökit
Itse taidan kuitenkin kallistua Empiremodsin atojen kannalle.
Phoenixista saisi halvan korjattavan kunhan vain sen saisi modattua bf:lle sopivaksi.
KGO & Twist
Kannattaa myös pitää se mielessä, että nää korjattavat on vielä vuodenkin päästä jonkin arvoisia, parhaassa tapauksessa saa enemmän kuin sijoitti alunperin.
Toki noin, mutta toistaiseksi 150 taalaa kertainvestointina atoon, olkoon miten hyvä vain, ON vain liikaa.
KGO & Twist
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Huoh.
Selkeytyksen vuoksi KUKAAN EI KYSEENALAISTA kanssavapottelijan ostopolitiikkaa, lähinnä tässä on kyse puhtaasti objektiivisesta bang-per-buck-arvosta. Jälleenmyyntiarvo high-end-tuotteilla kompensoi hyvinkin alkuinvestoinnin, varsinkin rajoitetun tuotantoerän tuotteilla, mutta toisaalta se ei myöskään poissulje "vähempi on enempi"-filosofiaa.
Tämä keskustelu, vaikkakin sangen tuottoisaa viestimäärällisesti, ei ole tarkoitettua tiettyä laitetta/laiteryhmää käsitteleviin ketjuihin ja sen voisikin ulkoistaa erilliseen hankintafilosofioihin liittyvään lankaan.
Oma näkemykseni on, että kyllä, hyvä kiinalainen 510/306 ajaa asiansa bottomfeederin kiukaana.
KGO & Twist
Järkyttävää hintaa perustelee myös se, et mun ei tarvi parin viikon välein olla kyttäämässä uutta atosatsia se pelko perseessä, että pian nämäkin porsii tai valittamassa täälä, että tämä tuotantoerä oli taas paskaa, pakko tilata uusia. Ostan yhden hyvän ja pärjään sillä periaatteessa loppuelämän.
Ei siinä, ostajan morkkis oli mullakin aika kova kun chalisen maksoin, mutta enää ei kaduta yhtään. Tämä ato on mun kirjoissa hakannut mm. molemmat odyt jotka olen omistanut.
Mutta tämä keskustelu jatkukoon chalise ketjussa, jos on jatkuakseen
Reossa ja bottomfeedereissä yleisesti kiehtoo käytettävyys. Mutta kun tarkemmin miettii, niin onko ne sen kätevämpiä kun esim tankki? :P Pitäs varmaan saada ensin bottomfeederi testiin muutamaks päiväks, että vois itelleen perustella tommosen ostamisen. Höyryn määrä ja maku pitäis olla sen 100€ arvonen pelkällä Reolla ja saman verran lisää jos hankkis chalisen. Köyhällä ei oo varaa maksaa fiiliksestä
No Chalicet on tällä hetkellä myyty loppuun, joten se kortti on käytetty.
Kurlaaminen on valitettavan yleinen ilmiö, mutta tankissa taasen se tamppooni on oikutteleva. Näihin ei ei oikein voi Virallista Mielipidettä sanoa, jokainen pelaa näppituntumalla.
KGO & Twist
Atomisaattorissa ei ole vanua, eli toimivuus täysin kiinni kiukaan laadusta. Lisäksi koska vanu ei kärähdä, ovat pitkäikäisempiä kuin karto.
KGO & Twist
Mulle atomisaattori tuo itsessään seuraavia etuja:
1) Parempi maku kuin cartoissa, joillain nesteillä jopa reilusti
2) Parempi throat hit kuin cartoilla (ainakin niissä atoissa mitä käytän)
3) Ei sivumakuja tai carton makua varsinkin jos poistaa sillan tai käyttää valmiiksi sillatonta atoa
4) Helppo vaihtaa makua, puhaltaa aton tyhjäksi ja drippaa uutta sisään (vähän yksilöllistä, miten kukin ato käyttäytyy, mutta perusperiaate)
Potentiaalisia miinuksia
1) Drippaaminen on joko hauskaa tai sitten perseestä, itse olen kesän aikana palannut drippailuun suureksi osaksi
2) Potentiaaliset huonot atot. Maksavat aina enemmän rahallisesti kuin kartot, ovat tosin itsellä olleet hintansa väärtejä kestonsa suhteen.
Bottom feederillä tulee tuohon listaan sitten yksi cartotankin etu, eli nestettä kulkee kätevästi mukana isompi satsi. Ja tavallaan drippaat eri suunnasta, kevyt pullon puristus ja taas höyrytään.
Eipä mua ainakaan hirveästi ole vakuuttanut nämä mun nykyiset kiukaat Granden nokassa. IKV canon ja XLR maku on aikas olematon kartoon verrattuna. Canon joko kurlaa tai dry hittiä, oikean nestemäärän saavuttaminen tuntuu aika tasapainoilulta. Edellisen nesteen maku kummittelee taustalla pitkään. Yllättäen Joytechin 510 toimii parhaiten ja ei ole niin kranttu neste määrän suhteen.
IO6 on vielä matkalla, joten toivotaan että se lunastaa potin.
Hmm, no en ole kyllä kokeillut tätä Mutta äkkiseltään ajatellen vois toimiakkin? Pohjaksi 510-eGo sovitin(ei suljettu), siihen ruuvataan kiinni vivi novan ato ja komeus viimeistellään phoenix kuoret(jossa on sama kierre kuin eGossa). Siinä on BF valmiina seikkailuun Sitä en tiedä kuin silican saisi vaihdettua meshiin ja minkälainen operaation se olisi tässä tapauksessa?
Okei, heti iski halu tutkia Minulla on/oli 2 vivi nova V2 vaihtoatoa. Kummassakaan silica ei kulkenut vastuksen sisässä, vaan sen alla ja oli semmoisen putken varassa, jonka sisässä itse vastuskin on. Tuon putken saa pois ainostaan poistamalla silica wickin, koska muuten putken mukana nouseva wick repisi vastuksen mukanaan. Jostain olin saanut käsityksen että wick olisi vastuksen sisässä näissä? Joko nämä on ihan susia järjestään ja ei tosiaan ole ihme jos ei toimi vivi novat Jos semmonen ihme löytyy, missä wick on vastuksen sisässä, niin silica pitää ujuttaa ulkopuolelta roikkumasta, sisäpuolelle. Putken(sen valkoisen) ja rungon väliin. Vois melkein väittää jotta toimii Varmaan toimis vielä paremmin, jos ensin poistaa silican ja sitten nakkaa sen valkoisen putken mäkeen. Tämän jälkeen vetäsee neulan avulla uuden silican vastuksen sisään. Molemmissa vaihtopäissä vastus ei ollut linjassa sivuilla olevien hahlojen kanssa, joten melko vakaat kädet pitään olla, näkökykyä unohtamatta Puhumattakaan siitä minkälaisen silica rihman siitä vastuksen läpi saisi vetästyä.
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<