Ootko millon suunnitellu seuraavaa miittiä?![]()
Ootko millon suunnitellu seuraavaa miittiä?![]()
Jälleen kiitos nopeasta toimituksesta.
Oli vielä samaisena päivänä jakelukeskuksessa mutta itellahan sitä tietty pari päivää pygitti![]()
moro Esmoke
tilaus #2658 joka saapui tänään niin siitä puuttui Phoenix RDA atomisaattori, laitoin kyllä kaupan sivujen lomakkeella viestiä , mutta laitan nyt tännekin viestiä
- JJ
Tainnut viikonloppu siintää jo mielessä kun tuollainen moka käynyt. Pistetään tulemaan erikseen, pahoittelut!
Asia kunnossa no problem
teillä on asiakaspalvelu hallussa ja nopeat toimitukset
- JJ
Onkos hajua, milloin Lumi-tankkeja on taas saldoilla?
Milloin teille tulee Vivi Nova tankin normikokoa varastoon ?
The world is yours
Näyttää minilava 2.1t noiden phoenix rdan ohmit oikein? tää heittelee 8.6-8.8 välillä
ennenkin törmännyt noissa clearoissa samaan, että näyttelevät mitä sattuu.
EDIT: ahaa, nesteytys ja pari imua, niin tuli ilmeisesti oikeet näkymät (2.7).
täytyy muuten sanoa, että upee maku. ensifiilis on TODELLA positiivinen
Itse olen kanssa tykästynyt molempiin Phoenixeihin. T-Bird matkassa ja RDA kotona/töissä. T-Birdin kanssa joutuu hieman enemmän taistelemaan kuin Phoenixillä, mutta pöhisee myös loistavasti kunhan saa setupin kuntoon.
Muistakaa reilusti kuivapolttaa setuppia tai vielä parempi jos löytyy toho jolla silican käy ensiksi läpi, niin ei tule tuota ns. "silican makua".![]()
Koskas tulloo kanthalia hyllyyn? Ja onkos toi 0.2 mm/32 awg
Tuotevalikoimasta Phoenix RDA:
http://www.youtube.com/watch?v=d2A82FnRF-Y
Mites toi T-Bird, kummalla tankin korkilla parempi, silikooni vaiko kovamuovi?
KGO & Twist
Kiitos vaan todella nopeasta toimituksestaBolt modi starttipaketti oli seuraavana päivänä perillä. Nesteetkin tulivat päivässä Englannista
Melkoisen koukuttavat olivat jo ekat höyryt. Taustaa: 1,5 vuotta olen ollut polttamatta analogisia sitä ennen keskimäärin 5-6 kpl / päivä. Tietyissä tilanteissa kuten lomamatkoilla tupakkaa on kyllä kovasti kaivannut edelleen. Tämä on kyllä sille hyvä korvike jos pysyisi kohtuudessa..