Itseasiassa kun katsoo tarkemmin niin varustus on muuttunut melko paljon 7kk sitten olleistaSanoisin että hioutunut, vähentynyt turhikkeet ja käyttis kamat tulleet tilalle. Noista ainoastaan GGTS runko ja Sturmmod putki oli silloin. Uutta ovat Gtank-us, Zag, Epipeistä kaksi ylintä, Steammachine, Genesis LV, Empire mod, P+ 18650 ja tuo Mini myös.
Putket on aina putkia, ei ne paljon muulta näytä
7kk:ssa on kulkenut ohi 3 x Hellfire, 5 x Odysseus, 1 Penelope, GG Stealth, P+ 18500, Orion v1, Orion v2, Orion v2.1, 4x Genesis Line ja vaiks mitä muuta.
Tänään kotiutui läjä pulloja, tässä muutama
10 ml 18 mg Gummy Bears (Nallekarkkia)
10 ml 18 mg JagerBomb (Sisupastillin makuinen)
10 ml 16 mg Menthol Sensation
2x30 ml 6mg 555 Tobacco (ei kuvassa)
6x10 ml 24mg 555 Tobacco (oranssi korkki)
joista 4 putelista siirretty yhteen 50 ml:n puteliin kun tyhjät pullot sopii mun tankkiteline projektiin
Kaksikko (nelikko), jonka jälkeen on melko tyhjä fiilis, mulla ei ole tällä hetkellä mitään mielessä mitä tarvitsisin :'(
![]()
Tiedustelijan noin kymmenen käskyä:
1.Älä ikinä tunnusta 2. Älä ikinä paljastu 3.Älä varasta enempää kuin jaksat kantaa 4.Älä tapa tylsällä puukolla 5. Kuseta minkä ehdit 6.Lyö vyön alle 7.Puukota selkään 8.Älä unelmoi 9. Älä kuvittele 10.Älä luule 11.Älä jää kiinni 12. Näe kaikki 13. Kuule kaikki
Pohjajousta ei kannata käyttää kickin kanssa, silloin siitä on vaan harmia ja kickissä on kuitenkin se oikosulkusuoja.
Ok, kiitos Jalippo.
Vähän meinasinkin et kai tuon pohjajousen voi ottaa veke tuolta jos kick on sisällä.
kyl toi phoenixin RDA on sitten mainio vehjes makua ja höyryä piisaa
ja istuu ihan kivasti mini-tornadon nokkaan
- JJ
Salmiakkikossu
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.