Ei pitäny hakea ggts:ää tänään vielä kun ei oo odysseus eikä era vielä postissa, mut en voinu välttää kiusausta ja oli pakko hakea![]()
Onhan tämä ihan hyvä huiluTäytyy ottaa kuvia kunhan tässä pääsee oikein leikkimään
![]()
Heheetuossa ajettiin kyllä vv vouhotuksen hylkäämistä
![]()
"Loppuu tää turha vouhotus just tähän "
Onneks toisilla ees on selkärankaaD
On aika piukka muuten toi kick tonne putkeen. Tosi varovasti saa laittaa sen sinne ja tosi varovasti ottaa pois.
^^Mulle tuli muuten kans sit toi stealtcap mukana jotenka en tarvi tuota mistä oli aiemmin puhetta. Eikä tuo näköjään maksanu mitään. Tajuttoman hieno vehjes on kyseessä, meikä on myyty. Taidan laittaa kaikki muut vehkeet myyntiin ja ostan näitä lisää![]()
^Eihän mulla ole ylimääräistä, kun tuossa aiemmin Vanttila kyseli josko joku haluaa ostaa häneltä ylimääräisen niin ilmoittauduin vapaaehtoiseksi jos omassa paketissa ei tuota cäppiä ole mut se olikin mukana.
edit. Kerkesitkin jo lukassa postit tarkemmin![]()
Palasiksihan se piti heti laittaa. Pesu ja kuivaus. Sit pitäis koittaa saada tosta vielä toimiva laite. Toivottavasti osat löytää paikkansa vielä kun tuli vähän nollat taulussa purettua toi![]()
Olikos Jali sulla o-rengasta tossa mustan muovi osan juuressa minkä läpi toi keskipinni menee?
Räjäytys kuvan mukaan siellä pitäisi sellainen olla mutta ei mulla sitä ainakaan ole.
Olisko uudesta mallista poistettu?
Sen samaisen osan sisällä on 2 helkutin pientä o-rengasta jotka meinas kokoajan tulla ulos kun yritin laittaa keskipinniä takaisin.
Mullekin tuli kiva extra ranskasta, ilmanen stealth cappi jota en ollu edes tilannu..![]()