No pistin Jalipolle YVn ja kysäisin, että onko sillekin tullut toi ennakko tilatessa... Jos sais vastauksen, niin ei tarttis ihmetellä ja arpoa.
Ööööö missä mä oon...
Alkaa pikkuhiljaa vaikuttaa englannin putiikin toiminta siltä että jos viimekuussa tilattu ggts joskus sieltä saapuu, niin en tule enää kusemaankaan siihen suuntaan, ikinä
Nyt valkes, en ihan ymmärtänyt tota YV:tä oikein.
Mutta joo, sillon kun tein ennakkotilauksen, niin ei tullu mitään seurantakoodia tms.
Mulle pitäis lähteä nyt putket UK ja Ranska kaupoista, mutta kummastakaan en oo saanu viel seurantakoodia... osa on saanu ilmeisesti jo Ranskasta.
Ehkä sulla tosiaan kävi tuuri ja SE mikä sulle on lähteny on yks niistä harvoista, joita ei myyty ekassa ennakkomyynnissä... muutamahan luvattiin jättää hyllyyn.
On kyl varsin mielenkiintosta että nää alkaa purkaa jonoa väärästä päästä. Sain viime kuussa minuutissa tilauksen sisään, tulee varmaan jouluksi perille... 8)
Joo ei näin paniikissa mitään osaa selkeesti sanoa! Onneksi olkoon muillekin jos näin on päässyt käymään!
Ööööö missä mä oon...
Itse en uskaltanut laittaa kauppaan mitään, peruvat sen vielä!
Ööööö missä mä oon...
Kunhan nyt ei ois vaan sekoittanut pre-order listoja keskenään...
Siitähän se vasta sota syttyis...
Mulle tuli meili jo päivällä et valmistelu käynnissä, ja Ranskan sivuilla lukee sama. Kaippa sieltä lähipäivinä tulee seurantakoodi.
Mistähän tommosen yläputken sais käsiinsä on kellään tietoa?
Helppoa korotonta lainaa: myy saman tuotteen etukäteen vähintään kahelle ostajalle?
No ei niin... Taas pihalla. :P
Ööööö missä mä oon...
Menikö ne jo vai eikö niitä tullu ollenkaan?
YEEEESSSS!!!!!!! Onnas!!!