Luojan kiitos nyt sentään niitä saa, kun vaan malttaa odottaa!
Laitoinkin jo yhden GG stealthin ennakkotilaukseen lokakuun satsista...
Edit: Stealth cap siis löytyi entuudestaan multa, eli alaosan (putken, napin jne.) tolle capille tilasin.
Jos en tykkää niin sitten laitan itsekkin myyntiin. Mutta jos niitä nyt saa normi hintaan, niin miksi en ostaisi? Ne nyt kuitenkin on vain modeja ei mitään supervoimia sisältäviä taikakaluja...
Ja siellä niitä vielä on, että eikun tilaamaan vaan. Saa ottaa mun puolesta vaikka 5kpl jos perse kestää.
Ööööö missä mä oon...
No niin, nyt repes :P SSGGTS+UFS sekä jotain varaosa-härpäkettä lähti ennakkotilaukseen. Jos huomen illalla koittas vielä olla hereillä niin sais vähän pikasempaan ton teleskoopin. Vois sit luopua tosta ennakkotilatusta kun se joskus sit saapuu...
Jalippolta ei saa ku huonoja vaikutteita
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Noniin nyt tuli ranskan kaupasta varauskoodi. Kohta on varmaan tavarat kaupassa ostettavissa. Jospa jo vaikka ens viikolla sais ggts:än käteen. Epäilen vähän, mut olis aika jees. Sit ei muuta kun odyä metsästämään. Joutuu varmaan jostain luopumaan tota varten
+1
Ne on kiillotettua messinkiä ja niitäkin osia voit ennakkotilata nyt UK kaupasta.
"Additionally we have devised a request system for all smaller parts and other GG items which will help us produce and supply the correct number of parts in production runs so everyone is happy. For this we have created a special request email address:
preorder@goldengreek.co.uk"
Kirjotat vaan mitä osia haluat ja mikäli noita messinkisiä haet, niin ne on "brass" osia.
Tilasko joku tuolta ranskasta stealth top capin samalla? Jos tilas niin miten sen kanssa toimitaan? Mulle tuli tuolta joku aika sit, että mulle on varattu se samaan tilaukseen.
Maksettu ranskan kauppaan. nyt äkkii shippausilmotusta tännepäin ja laite viikonlopuksi tuulensuojaan
Ody baset oli loppu kun itse ehdin tilausta tekemään, niinkuin "pelkäsinkin". Eli onneksi se tuli valmiiksi hankittua.
Mihin helvettiin toi varauskoodi laitetaan? Tulee joku valitus kun koitan laittaa sitä tohon coupons kohtaan
Ai ne saa tilattua brassinakin? Okei! Eikun tilausta sisään.
Mitensie Jalippo tuo Stealthin tilasit? Viestilläkö? Vai oliko se aikaisemmin aamulla vielä tilattavissa sen nettikaupan kautta niinkuin tuo UFS?
Mie laiton kyllä sähköpostin siitä kun ei se ainakaan enää ole aktiivisena nettikaupassa.
Mie Jali tilasin stealth top capin jo paljon aikaisemmin eri tilauksella...
Kyllä mulla ainakin sen varauskoodin siihen coupons kohtaan huoli... Kokeiles isoja kirjaimia.
Avointa näyttää minulla - http://goldengreek.co.uk/store/index...roducts_id=295