Täällä voi kertoa mikä atomisoijaa kostuttaa juuri nyt Itellä menossa iVapour-Elixir:n RY4:ää. Piti tyytyä tähän kun mielestäni parempi Dekangin versio on loppu
Camel Se on se mun juttu. Parhautta. Piste.
kyllä meikäläisen atomisaattori on pysyny lämpösenä tolla French Pipella.. Tekee arjesta juhlan
Juuri nyt atomisaattori hajosi DSE901 ja korviketta tarjoaa RN4081. Pitänee tilata uusia hiluja.. Taas... RN:ssä taitaapi olla 3/4 RY4 ja 1/4 menthol
Täällä polteltiin Dekangin RYU4:ta ja Marlboroa. Jonkinlainen ikävä on joka tapauksessa tullut mentholia kohtaan, vaikka varsinkin ensimmäinen on todella hyvää. Onko kenelläkään tietoa, kenen valmistama menthol olisi ns. "parasta"?
Nyt sauhuaa red bull (cow? vai mikälie.. heaven giftsistä).. muuten nyt höyrystyny USA Mix ja RY4.. koska suosikkini Cola on loppu. nyt pitäis uuteen tilaukseen keksiä joku mahdollisimman neutraali maku mukaan... melkeenpä se PVLiquidin Regular vois olla sellanen. vähän menee asiasta sivuun mut aattelin tilailla tollasen KR808D-1:n ni vois siihen koittaa mentholia..
Mun mielestä Totally Wickedin Menthol on sopivan mietoa ja hyvä yhdistelmä sekä mentolia että minttua. eCigs:n Minty Menthol on vähän samantapaista. On kyllä lopulta ihan käyttäjästä kiinni mistä tykkää, tiedän että jotkut eivät pidä näistä mentoleista ollenkaan Tupakka/mentoli-yhdistelmän jos haluat niin sitten pitää itse sotkea, euroopassa ei taideta missään myydä valmista sekoitusta. Yksi vaihtoehto on tietenkin ostaa mentoli-kiteitä ja ja tehdä vaikka tuosta Marlborosta menthol-versio.
Marlboro 1/4 Ry4 1/4 menthol 1/4 ja suklaa 1/4 höyryyntyy. Ei pahaa.
Tällähetkellä höyryyntyy VS4 lisättynä yhdellä tipalla Dekangin mentholia. En oikein osaa sanoa paraniko maku, mutta maukasta on.
Tällä hetkellä kosteutaa mun 510 atomisoijaa kovasti laimenettu (8mg) Liberty Flights Highway kun sen maku on kamala 24mg voimakuudella.
Millä laimensit ja millaisella suhteella? Tuskin pakettini sieltä perille tällä vuosituhannella tulee, mutta jos kuitenkin....liikaa synkkiä pilviä taivaalla lentomatkaa varten ja lisää odotettavissa tullin portilla. Siellä on muuten varmaan mukava suma näiden lentokieltojen jälkeen
Minä käyttin VG:tä laimentamiseen ja tätä laskuria http://www.todmuller.com/ejuice/ejuice.php jossa kijoitin eka kentään 24mg ja toiseen 8mg sitten lisäsin 10% vettä kun tuo VG on aika paksu ja 0% makuaineita.
Tänään tuli kaverin tilaus Totally Wicked DV nesteitä joista sain 5ml Habana Reserve 36mg ja 5ml Mango 36mg. Laimensin heti PG:lä 18mg voimakuudelle. Noi kaksi siis menee mulla nyt
Libertyn Virginia Blend 18mg. Aivan loistava normaalin savukkeen makuinen neste. Siis todella lähellä oikeaa savuketta ja tuoksua niin kuin sen muistan. Sormiin ei sentään jää tupakanhajua.
Libertyn maut tulevat muuten nykyään ilmeisimmin tuolta italian makutehtaalta. En vielä tiedä onko se hyvä asia että tämä vastaa niin paljon oikeaa, mutta olen onnellinen että omistan pullon
Nyt minulla menee 24mg Spearmint (FlavourArt maku) e-neste.
Tänään tuli DV Absinth 36mg